topiş - boyxboy

By nerdebelesorayayerls

107K 6.6K 5.5K

mete: niye ölmedin sen ya?öl lan. barkın: helva yememeniz için. More

0.1
0.2
0.3
0.4
0.5
0.7
0.8
0.9
1.0
1.1
1.2
1.3

0.6

8.2K 641 477
By nerdebelesorayayerls


METE

Gözlerimi zar zor açarak yüzümü buruşturdum.Biri beni dürterek uyandırmıştı ve siren çalıyordu.Beni uyandıran Toprak'a baktım 'ne oluyor' dercesine.

"Deprem oluyor kanka."dedi rahat rahat."Ha tamam." deyip yerimden kalktım.Sallana sallana bahçeye gidiyorduk.Bina neredeyse tamamen boşalmıştı,bizim katın tamamı boştu.

Bir yerlerden duman falan geliyordu."Kanka deprem sallanmalı şey değil miydi duman falan geliyor."dedim.Toprak mal gibi bir ifadeyle bakıyordu."Oğlum ne bileyim ben sallandığımızı hissettim deprem dedim.Ömer ayısı sıradan kalkarken beni sallamış da olabilir gerçi."

İtfaiyeci bir abi birden önümüzü kesti.Yok artık yoksa deprem sandığımız şey aslında bir yangındı ve suikastçılar itfaiyeci kılığına girip okula kuşatma mı yapıyordu?

"Çocuklar yangın oluyor herkes okulu boşaltalı 5 dakika oldu,bu zamana kadar çıkmanız gerekiyordu burda ne işiniz var?"diye sordu.E haklıydı adam.

"Abi bizim Azrail'le bir konuşmamız gerekiyordu da."dedi Toprak.Ağzını kapatıp güldüm."Eheh,kusura bakmayın yüzde elli zihinsel engelli de arkadaşım."dedim.Adam başını olumsuz anlamda iki yana sallayıp çıkmamıza yardım etti.

Yemekhanede çıkan ufak bir yangın yüzünden İzmir'in buharlaştırıcı sıcağında,son 2 ders boyunca bahçede duracaktık.Biz en son şekilli şukullu bir çıkış yaptığımız için müdür çıkışta törende bize konuşma yaptıracağını söylemişti,duygularımızı falan soracaktı.Sıcaktan kavrulmuş hissediyordum amınakoyayım.

Bizimkilerle her zaman oturduğumuz çardak yerine kantine gitmeye karar verdik en azından orada klima vardı.

Kantinde birkaç alt dönemi bir masadan zorla kovduğumuzda söyleniyordum."Bizim zamanımızda böyle miydi?Biz kantine girmek için bile üst dönemlere yalvarıyorduk.Geçen gün iki tane bebe gördüm bizim kattaki tuvalette,oraya girmek için bir zamanlar 20 liramı vermiştim ben be!"

"Abartma hiçbir zaman tuvalete girmek için para vermedin.O parayı çocuk bahçenin ortasında düşürdüğü ve kimse fark etmediği için gittin verdin."dediğinde omuz silktim.Yine de vermemiş olsam döve döve o tuvaletten fırlatırlardı beni.

Masada boş muhabbetler dönerken Barkın ve Melis'in kantine girdiğini görmemle sinirle gözlerimi kapattım ve başımı masaya koydum.Yapacak bir şey yoksa vaktimi uyuyarak geçirmek en iyisiydi.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Çıkışta konuşma yapmak için kürsüye çıkmıştık.İkimiz de sadece duruyorduk Toprak'la.En sonunda mikrofonu alıp konuşmaya başladım.

"Allah'ım keşke öldürseydin bizi sınav iptal olsaydı ahiret sınavına girseydik eminim yks daha zor olur.Ve-"

Müdür elimden mikrofonu aniden çekip kendi konuşmaya başladı."Oğlum ne diyorsun?Hem sen 11. sınıf değil misin?"diye sordu.

"Ne yani hocam 12 olunca mı insan oluyoruz,bizim de yasımızı falan tutarlar herhalde."dediğimde enseme vurdu."Aa hocam,şiddet en sevmediğim şey." eğer bunu demeden önce birçok kez birilerini dövdüğüm için odasına gitmemiş olsam,hatta 1 gün önce benim yüzümden bir çocuğu hastaneye götürmemiş olsa dediklerimin biraz anlamı olabilirdi.

İkimizi de yerimize gönderdiğinde gülen insanlara tip tip bakıyordum.Dokuzuncu sınıflardan gülen bir çocuğu tutup ciddi bir ifadeyle suratına baktım."Bana bak ben gülüyor muyum?" dediğimde yutkundu.Sırıtıp 11. sınıfların sırasına gitmeye başladım.Toprak beni beklemeden çoktan gitmişti ve konuşma hakkında birileriyle konuşuyordu.

Bizim çocukların yanına giderken biri kolumdan tutarak çekti.Hay amınakoduğumun Barkın'ı!

"Noluyor be?"dedim yüzü dışında her yere bakarak.Gülüşü kulağıma geldiğinde göz devirdim."Utanıyor musun gerçekten?"diye sordu.

Yüzümü buruşturdum."Ben utanmam."dediğimde yine güldü.Gülmek dışında bir şey yap be."O zaman yüzüme bak."dedi ve çenemi tutarak yüzüne bakmamı sağladı.Bayık bayık bakıyordum.O ise çok şey bakıyordu,her neyse bakıyordu işte.

Başımı sallayarak ellerinden kurtuldum.Yanlış anlaşılmalara yer vermek olmazdı.Anlamsız anlamsız birbirimize bakarken cebimdeki telefon titrediğinde çıkarıp baktım.O da çıkardı,aynı mesajdı muhtemelen çünkü dönem grubundan gelmişti.

Telefonu cebime geri soktum ve onun telefona bakmasından yararlanarak arkadaşlarımın yanına döndüm.Bir süre çok yakınında dolaşmak istemiyordum.

VIP CLUB DÖNEM

ayça: gençler malum 12 oluyoruz artık,Mete'nin de dediği insandan sayılacağımız döneme geldik bu yüzden üstümüzde bir baskı olacak son rahat günlerimiz güzel geçsin.

ayça: bugün evimde parti var,saat 9'da hepinizi bekliyorum içki de getirin beleşçi oçlar.

ayça: *konum*

emre: kanka cidden 12. sınıfta herkesin ciddi ciddi ders çalışacağını düşünüyor musun?

mert: aynen lan,çöp dönem diyorlar bize ders çalışmadığımız için.

nehir: yuh 12 olmadan ders mi çalışacaktık?

ayça: ya oğlum parti yapmaya bahane arıyoruz zaten.

mustafa: o kadar haklısın ki...

can: ayça kanki ben iki viski getiririm 75'lik tamam?

ayça: tamam bebiş.

ayça: lan Musti sen son partide geldin içtin içtin gittin bu sefer getir bir şeyler sinirlendirme beni.

mustafa: iyi benden de iki 75'lik votka?

hasan: bende bizdeki son partiden kalanları getiririm millet gezerken yaptık bir sürü şey arttı.

elif: tekila ve viski benden.

irem: lan geçen gün 3 şişe şarap çaldım bir otelden onu getireyim.

toprak: ben kendimi getirsem yeter bence.

ayça: konaklama ücreti alırım o zaman asla eve gidebilecek halde olmuyorsun çünkü.

toprak: kanka ayıp oluyor.

ayça: tamam be!

mete: @barkın gelecek misin?

barkın: @melis gidecek miyiz?

mete: sikerim seni çocuk!

barkın: evet geleceğim.

mete: iyi ben gelmiyorum o zaman ayçaşk üzgünüm.

ayça: aranızdaki sorunu da sizi de sikerim,ikinizde geliyorsunuz ve kavga çıkartmayacaksınız konu kilit.

ayça: geri kalan herkes yanında bir şeyler getirsin.

ayça: bekliyorum hepinizi hadi görüşürüz.

mete: off

barkın: +

mete: artılama lan beni.

barkın: başka bir şey yapmamı ister misin?

mete: bana bak oğlum kaşınıyorsun.

barkın: asıl sen bana bak diyeceğim ama bakamıyorsun.

mete: resmen beni döv diye yalvarıyorsun.

barkın: pansuman yapacaksan dövebilirsin tabii ki.

mete: amına koyarım biliyorsun değil mi?

(barkın yazıyor...)

Mete ve Barkın kişisi gruptan çıkarıldı.Grup bilgisi için dokunun.

| ayça |


okuyan falan yok ben niye kendi kendime bölüm atıyorum bilmiyprum jxlxhoxkdlxhıxjx

Continue Reading

You'll Also Like

112M 4.5M 157
''Birlikte belanın içine batabileceğimiz kadar battık. Ve şimdi, seni bırakmayacağım... Benimle misin?'' --- Zeynep, kendini yeni okuluna başladığı...
61.2K 4.1K 24
Mpreg kurgusudur. Erkeklerin de evlenip hamile kalabildiği bir evrende geçmektedir.
756K 49.6K 21
Boş kalan son sayfa dolmadan, kibritler yere saçılmadan, yanan son mum sönmeden, bu yabancı duman her yanımızı sarmadan ve onlar beni bulmadan bul be...
124K 6.2K 62
Bir kızın ve bir ailenin hayatı bir kaza sonucunda değişeceğini kim bilebilirdi? Mithat Yaman kızı sandığı, üstünde titrediği ve çok sevdiği Gizem'i...