De Spion Buiten Dienst.

By Lynny09

24.6K 684 12

Tessa of liever Tess genoemd door haar vrienden, is een goede spion van de Organisatie die samen met haar bes... More

proloog
personen
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45 xxl
46
47
48
49
50
51
52
53
54
Deel 2

01

718 20 0
By Lynny09

Hierboven een foto van de basis
Pov Tess
Ik wil net op de loopband om even te rennen als ik word omgeroepen door de zaal om naar de baas te komen binnen 15 minuten. Ik doe een cooling down en loop dan naar mijn kamer hier in de Basis. Daar trek ik een zwarte shirt aan en een zwarte broek. Dan begin ik te lopen naar de baas, Mar toe.

Als ik er aan ben kom ik zonder te kloppen binnen en ga tegenover haar zitten.
Mar geeft me een mapje met alle info voor een nieuwe missie.

'Wacht even met het mapje openmaken' zegt ze.

'Oké?' Antwoord ik verbaasd.

Dit doet ze anders nooit.
Ze zucht even en begint dan weer met praten.

'We hebben binnen gekregen dat er drugs word gesmokkeld op een internaat een half uur hier vandaan. Ik wil dat jij en Ray daar naar toe gaan om te onderzoeken wie het zijn'

Ik laat even de woorden tot me bezinken.

'WAT!!!' Roep ik, terwijl ik ga staan waardoor mijn stoel naar achter valt.

Ook meteen een internaat niet eerst een school ofzo. Ik ben nog nooit naar een normale school geweest wat ik me kan herrinneren. Ik ben altijd naar de school van de basis gegaan.
Mar had mijn reactie verwacht, want ze had haar oren bedekt met haar handen.

'Kan Kate niet of Lynn naar die internaat of alleen Ray of iemand anders van ons waarom moet ik mee' zeg ik boos. Ben ik klaar met school, moet ik weer heen.

'Kate en Lynn zijn op een missie in Spanje en Ray moet bij de populairen en jij moet bij de "normale" mensen, en er is niemand zo goed als jou. Zelfs de docenten en de directeur weten het niet. Als er bij de popu's word gesmokkeld dan kan Ray makkelijk informatie krijgen maar als er bij de "normale" word gesmokkeld kan jij beter informatie krijgen'

'Best' zucht ik.

Ik loop, nadat ik de stoel weer goed heb gezet, naar het kantoor van Ray.

Ik kom zonder te kloppen Ray's zijn kantoort binnen en ga naast hem zitten.

'Info zoeken denk ik maar?' Vraagt hij.

'Nee echt? had ik echt niet verwacht' zegt ik sarcastisch en geïrriteerd.

Ik pak de laptop uit de kast en ga weer zitten.

'Hoelang wist jij van deze missie?' Vraag ik.

'Iets eerder dan jou'

Ik knik.

'Zoek jij info van het internaat, dan kijk ik in de documenten hier voor bekende?' Vraag ik. Ze hebben allemaal documenten met mensen die opgepakt zijn en die vrij mochten zijn na een paar jaar.

'Ja is goed'

Na een minuut zoeken heb ik het document gevonden. Ik schrijf de namen bij de foto's die ik heb uitgeprint.

'En al wat info van de internaat?'

'Ja het is een grote internaat met jongens en meiden gemixt op de verdieping, maar niet in de kamers. We vragen of mam er heen wil bellen om te vragen of we kamer naast elkaar kunnen krijgen'

'Oké is goed ik vraag Mar wel of ze hier heen wil komen'

'Wat is het probleem?' Vraagt Mar die net binnen komt nadat ik gebeld heb.

'We willen graag een kamer naast elkaar als dat kan zodat we elkaar in de gaten kunnen houden'

'Zal kijken wat ik kan doen' antwoord ze.

'Thxs' zeggen we.

'Oja er zijn een paar docenten van ons en de directeur is ook één van ons dus als jullie één van die docenten hebt dan moeten jullie gewoon normaal tegen ze doen, hoe andere leerlingen ook tegen hun doen oke'

'Oké' zeggen we in koor.

'Er is ook een sport gedeelte, dan kunnen jullie daar sporten en hoeven jullie niet hier naar toe te komen'

'Oké, maar hoe ga ik dat doen met mijn vader. Die vind dat sowieso nooit goed' zeg ik.

'Is al geregeld'

'Thxs' reageer ik verbaasd. Mijn vader stemt nooit zo snel ergens mee in en al helemaal niet als het om mij gaat, op deze keer na dus.

'Wanneer gaan we?' vraagt Ray.

'Morgen om twee uur s' middags moeten jullie daar zijn, dus om half twee in de auto zitten en jullie rijden apart'

We knikken.

'Oja Tess ik wil wel dat je je een beetje gedraagt, niet dat je meteen in de aanval gaat als iemand je aanraakt en ik wil ook niet dat je iemand slaat pas als Ray daar toestemming voor geeft'

'Ik beloof niks maar zal het proberen' mompel ik zuchtend.

'Dankje'

'Ehm Ray wat gaan we als smoes gebruiken als we daar aankomen en mensen vragen waarom we ineens naar het internaat gaan en wat zijn wij van elkaar?'

'Wij zijn broer en zus en we zijn naar het internaat gekomen omdat onze ouders zijn gescheiden. Onze moeder wou hier wonen en kreeg meteen een betere baan aangeboden waarvoor ze veel moet werken'

'Je hebt ook al alles uitgestippeld hè' zeg ik grinnikend.

'Jep'

Ik schud lachend mijn hoofd.

'Ik ga maar is inpakken dan'

'Ja is goed, ga ik ook doen. Zie je vanavond met het eten'

'Tot vanavond'

Ik loop het kantoor uit met mijn mapje en loop naar mijn kamer.
Alle kamer zijn hier hetzelfde.

Slaapkamer

Douche

Inloopkast

Ik kijk even in mijn kast en kom tot de conclusie dat het enige wat ik mee hoeft te nemen zijn wat broeken, shirts, sport bh's, sport shirts en sport broekjes. En dat ik wat van thuis moet meenemen, daar heb ik niet alleen maar zwart en wit. Ik pak mijn koffer uit de kast en leg die op de grond neer. Ik denk even na over wat ik ga meenemen, maar word uit mijn gedachten gehaald doordat iemand op mijn kamer deur klopt.

'Binnen'

'Hey Tess we moeten echt ff naar kleding winkels, want als we daar aan komen zetten met alleen maar zwarte kleding komt het niet goed' zegt Ray.

'Moet dat echt?' zucht ik 'en het is shoppen. Naar kleding winkels klinkt zo stom'

'Ja dat moet echt. Pak wat geld en Let's go' zegt hij terwijl hij met zijn  ogen draait.

'Oke' mompel ik.

Ik trek een normaal wit shirt aan en een zwarte broek, ook pak een pistool en verstop hem in mijn kleren. Ook pak ik 1 werpmes en doe die in mijn boots. Daarna pak ik mijn pinpas die ik in mijn portemonnee stop en grijp ik nog een tas mee voor ik de deur uit ga.
Jaja we hebben wel wat anders dan alleen zwart, maar dit is puur om andere dingen te doen buiten de organisatie.

Ik loop naar Ray's auto de satin black audi R8. De Organisatie heeft veel geld vanwege de missies die wij doen. Ray zie ik al in de auto zitten dus stap in snel in. Hij start de auto en rijd met gang weg, op naar het winkelcentrum.

Aangekomen bij het winkelcentrum lopen we naar wat rondom winkels. We passen het en als het leuk is kopen we het, anders hangen we het terug, en nee het is niet allemaal zwart. Veel grijs, blauw en rood.

Continue Reading

You'll Also Like

253K 10.4K 71
beschrijving: "Wat heeft jou zo gemaakt?" Vraagt hij plots. Ik sta verbaasd van zijn vraag. "Was het die gast die je aan de telefoon was? Je vriendje...
64.9K 2.1K 46
{voltooid} Bijna niemand weet wie ik echt ben... Ik, ik ben Gwen Morissen Het verhaal gaat over Gwen Morissen die zich voordoet als Juul Anderson. Ze...
23.7K 563 54
Skyler, één van de beste spionnen van de Basis mag op de middelbare school eindelijk haarzelf zijn na 3,5 jaar als nerd voor te doen. Dus grote mond...
1.8K 68 27
(Complete) Tessa haar leven is perfect. Ze staat bekend als de bad skater girl en op school weet maar iedereen al te goed dat je niet met haar moet...