Marcus szemszöge
-Átmegyünk a lányokhoz? -kérdezi Martinus.
-Menjünk. Nagyon csöndben vannak. -mondom, majd megindulunk.
-Vajon miért vannak ilyen csöndben? -kérdezi Ashton.
-Elaludtak volna? -kérdezem.
-Akkor jól jártunk. -vigyorog mire kitörik belőlünk a röhögés. Eközben benyitunk a lányokhoz. Karoline Angival áll szemben. Vicre néztem, aki csak széttárta a karját.
-Mi történt lányok? -kérdezi Martinus.
-Karoline nincs jól. -mondja Angi. -Hozzátok össze őt újra Leventével, nagyon hiányolja őt. -folytatja gúnyosan Angi. Mind nagy röhögésben törtünk ki. Karoline odalép hozzá, és meglöki. Hoppá. Lánybunyó. Angi visszatámad, és meglöki Karoline-t, aki a földre esik, de nem adja fel, megint megindul a lány felé. Angi kicselezi őt, mindkét karjánál fogja őt, majd a fülébe súgva hajította ki a szobából. Lefagyva néztem őt, de rohadtul büszke voltam. Amint visszajött a szobába a cigarettájáért nyúlt, majd kiment.
-Mi volt ez? -kérdezem, de a választ meg sem várva kiindultam az ajtón. A lány kint cigizett. Hirtelen kérdezek tőle.
-Ez mi a franc volt?
-Tudod mi volt? -kérdezi. -Karoline benyögte, hogy ő sokkal jobban mutatna veled, majd flegmázott, elkezdett lökdösődni. Ennyi történt. -hadarja el.
-Mi? -kérdezem. -Mi az hogy ő jobban mutatna velem? -kérdezem. -Ez hülyeség. Velem mindenki jól mutat, aki szép, bájos, de.. -folytatnám, de Angi közbevág.
-Marcus a lényeget. -mondja.
-De szerintem te vagy az, aki a legjobban mutat velem. -lépek közelebb hozzá, mire elmosolyodik.
-Köszönöm. Igazán megtisztelő. -nevet, mire elmosolyodok és megölelem.
-Elszívtad? Menjünk be. -mondom.
-Köszi hogy utánam jöttél. -mondja majd ad egy puszit. Felétornyosulva én is adok neki egyet, majd elindulunk be.
-Menj előre. -mutatom.
-Oké. -mondja majd elém jön. Hogy is mondjam, nem volt rossz a kilátás.
-Marcus.. -mondja.
-Igen?
-Megtennéd hogy nem nézed ilyen feltűnően a fenekem? -kérdezi.
-Ohh, hogyne. -vigyorgok majd belépek utána a szobába.
-Itt vagyunk. -mondom majd bemászok Angi mellé az ágyába.
-Te hallod. Jól elgyepáltad Karoline-t. -mondja Ashton. Ezen a beszóláson mindenki nevet, ő pedig megrántja a vállát.
-Valakinek ezt is kell. A suliban kaptam vagy 4 intőt, mert verekedtem.
-Hú Marcus, vigyázz vele. -mondja Matt, mire mind jobban nevetünk. Nagyon jól sikerült ez az este. Nem volt sem ivászat (az igazat bevallva 1-2 hell lecsúszott), sem vetkőzős játék, se semmi. Csak szimplán beszélgettünk úgy mindenről ami jött. Mi a meccsekről meséltünk, a lányok egy csapatról akikkel majdnem összementek, Angiék meg otthonról. Hogy milyen Budapest, a suliuk, a focicsapat meg ilyenek. Sokkal jobban élveztem, mind bármi mást.