The real me 2 {ON HOLD}{EDITI...

By C-xoxo

4.4K 129 81

The real me 2 Ariana grande is een beroemde zangeres en actricesse.Ze lijd een heel gewoon sterren leventje v... More

bedreigd
De groote show
De jurk
Ariana Vuilnisbak
Waarom ariana
hey
nog 28 dagen voor de show
Een meisje
abnormaal meisje
Dit ben ik echt!
say yess
lol
TWITTER FIGHT!
LAFAARD!
Auw!!!
kort
OPA!
WACHT!
Mijn verhaal
doe je mee?
Carl
vlucht
Buiten
waar?
Verweg!
vaarwel!
Het tehuis
Te laat !
Ema!
Nederland
Ontmaskerd
toch niet voorbij
SO SORRY
Nick ,nick,nick,nickelodeon
1K
opgesloten?
Weer weg
edit
frenemies
sorry knori
Q&A
when i saw you
emoji_lover
Q&A

Fake

139 4 1
By C-xoxo

Pov Ariana

"Welcom bij clevver news met Misty And Miriam!"

"Vandaag hebben we een speciale gast! "zegt misty super enthousiast

"Ja ja, vanaf jonge leeftijd stond ze al op de set en in de spotlight en vandaag is ze hier bij ons Victoria Justice!!"schreeuwt Miriam. Miriam en Mitsy klappen in hun handen . Victoria komt binnen lopen. Ze draagt een paarse broek ,zwarte laarzen en een zwart colbertje.

"Hey!" zegt Victoria met een fake lach op haar gezicht. Je ziet dat ze walgt vanbinnen.

"Zo victoria dit intervieuw gaat niet over jou of wel ?"begint misty

"Neuh, het gaat over Ariana grande" zegt victoria terwijl ze knikkend in de camera kijkt.

"Julie hadden toch ruzie?!"vraagt Miriam nieuwschierig.

"Ja maar we hadden het  bijgelegd,Maar de laaste tijd ging het niet zo goed met Ari"

"Ja dat hebben we gehoord !"zegt Misty fronsenf.

"Inderdaad, maar wat ik wil zeggen. Ariana was altijd al een leuk levendig meisje.Maar tijdens het laatste Seizoen van Victorious ging het slechter ....ze werd depresief en begon aan de drank!dus toen na Sam en cat had ze met Jai maar toen ze het had uitgemaakt begon ze aan de drugs!En ik vind dit zo erg,,begin dit jaar werd het meer en meer..zo moest zichzelf vinden beweerde ze  maar nadat haar opa overleed werd ze hellemaal te erg...ik vind het echt jammer en tja -"

"OJA,Nog een feit ze heeft tegen mij gezegd dat ze haarzelf en deze werled haat....en -"Victoria stopt en doet netalsof ze moet huilen. Ze begint te hikken en wrijft in der ogen.  Ze zuchy diep.

"En....ik ben zo  bang dat ze het zo niet red ,dus ik vraag aan iedereen die dit ziet steun ari!ze heeft het zo moeilijk ...stop me de haatmails en alles ...PLease . Ari kan de haat niet aan!"

"Wow dat is echt heftig!" zegt Misty treurig. Je ziet goed dat ze hiervan is geschrokken. Meriam knikt stilletjes.

"Ja zeker !"zegt Meriam

"Ja . ...ik ben bang dat ik haar verlies...de laatste tijd gaat het al zo stroef tussen ons ."Victoria begint heel hard te huilen(nep)

De twee dames knikken langzaam

"Nou victoria ..ik had gehoord dat jij iets hebt geregeld?"gaat Meriam verder.

"Sorry ,even hoor "zegt Victoria ze doet netalsof ze haar tranen weg veegt.

"Ja, dat heb ik gedaan ik heb een concert laten organiseren waar alle mensen dir met ari hebben samegewerkt of een liedje mee hebben gemaakt gaan optreden speciaal voor haar en de naam is Safe ARI..Als haar fans kunnen een kaartje kopen .en ja we hopen dan dat ari zich bedenkt.."

"Wauw victora dat is echt heel lief!" zegt Misty" ...je bent echt een aardige vriendin"

"Nou mensen met dit sluiten we het af !"zegt Meriam snel.

"Doei" zegt iedereen en de lichte gaan uit.

Continue Reading

You'll Also Like

10.2M 509K 199
In the future, everyone who's bitten by a zombie turns into one... until Diane doesn't. Seven days later, she's facing consequences she never imagine...
29.2M 923K 49
[BOOK ONE] [Completed] [Voted #1 Best Action Story in the 2019 Fiction Awards] Liam Luciano is one of the most feared men in all the world. At the yo...
9.4K 199 33
Dit verhaal gaat over een Amy (16), ze is een vrolijk, spontaan en een ondeugend meisje. haar jeugd is niet altijd even goed geweest en ze heeft dus...
4.3K 437 46
Normaal zou ik zeggen dat de beste wraak is om door te gaan met je leven. De ander laten zien dat het je niet raakt. Maar deze keer niet. Deze keer w...