150% Drarry drabble (CZ)

By nevimscimmasproblem

9.4K 870 99

„Jde o to, že... Že se moje hormony zbláznily. Do tebe. Nemůžu myslet na nic jiného, moje tělo se prostě rozh... More

Ne moc zajímavé info na začátek
1) Vlajka
2) Kontrast
3) Koberec
4) Palma
5) Ostrov
6) Ukulele (dvojitý speciál)
7) Sladký
9) Whiskey
10) Čaj
11) Situace
12) Evžen
13) Lízátko
14) Modrá
15) Teplo
16) Realita
17) Idiot
18) Dárek
19) Svitek
20) Motýlek
21) Noční můra
22) Ovečka
23) Rty
24) Úsměv
25) Kniha
26)Památka
27) Ideál
28) Měsíc
29) Umění
30) Duha

8) Příchuť

363 32 4
By nevimscimmasproblem

„Jdi za Brumbálem a řekni mu to! Nechápu, v čem vidíš takový problém. On tě ochrání."
„Přestaň. Nenuť mě měnit strany, nebo si začnu myslet, že Brumbálovou strategií je spát s nepřáteli a tím je přimět ke zvolení dobra," odfrkl Draco posměšně.
„Myslím to vážně," zamračil se Harry. Štvalo ho, jak to Draco neustále zlehčuje.
„Já taky! Ale kdybych se k vám přidal, musel bych se s tebou rozejít," zatvářil se zdrceně.
„Cože? Proč jako?"
„Protože by náš vztah ztratil příchuť zakázaného ovoce," uculil se.
„Víš co, jdi do hajzlu. V tom případě si ale pořád neztěžuj na to, jak Voldemort využívá tvou rodinu, jak musíš to a tamto a podobně." Vstal a naštvaně si Draca změřil. „A když ho tak miluješ, neměl bys sebou při zaslechnutí jeho jména škubnout, jako by ti někdo dal facku."

Draco zachmuřeně sledoval, jak Harry mizí. Jeho černobílý pohled na svět by chtěl taky.

Continue Reading

You'll Also Like

159K 12.6K 33
~हुस्न
592K 14.8K 82
" ဒီပန်းက ဖြူ့အတွက်စိုက်ထားတာမင်းမှာပန်ခွင့်မရှိဘူး " "အဟင့် ဘာလို့လဲ ပျိုးလဲပန်းကြိုက်...." "ပန်းကြိုက်ရအောင်မင်းကပန်းနဲ့တန်လို့လား။ ပီးတော့ ဒီနှင်း...
15.1M 909K 74
Yaduvanshi series #1 An Arranged Marriage Story. POWER!!!!! That's what he always wanted. He is king of a small kingdom of Madhya Pradesh but his pow...
673K 42K 64
He is 30 and she is 19. she yearns for his love, but he hates her to his core. ...