Il vad pe Ianis, ma duc la si il salut.
- Buna iubire! ii zic si-i sar la gât.
- Andreea! Ce faci?
- Bine, tu?
- Bine dar ce-i cu tine aici?
- Am venit sa-ti fac o surpriză.
- Bine.
- Ai pățit ceva? il intreb deoarece era cam indiferent si retras fata de mine.
- Nu, sunt bine.
- Sigur?
- Da.
- Haide, vi?
- Nu, trebuie sa ma întâlnesc cu un băiat.
- Bine, eu ma duc ca trebuie sa luam masa, pa. ii zic si-l sărut.
Ciudat e faptul că atunci când m-a văzut a rămas usor speriat. Iar acum e indiferent, retras iar sărutul nu a fost sărut. Nu stiu ce a fost. Sigur are el ceva, il voi întreba maine, poate se mai liniștește. Cand ajung la intrarea parcului ma opresc si ma uit in spate. Mi-a căzut cerul in cap când am vazut ce se intampla. Era Ianis cu o fata, nu erau doar prieteni, erau ceva mai mult deoarece o sărutase. Si iata cum relația noastră s-a dus.
- Băiat zici, iti arat eu băiat! zic cu voce tare si plec.
Cand ajung la hotel nu mai salut pe nimeni și intru direct in camera mea. Las lucrurile pe masa, ma trântesc în pat si incep sa plâng.
- Stiam eu ca toti sunt asa! Sunt o proasta! Cum am putut să mă las cucerită de el?
Gândurile imi sunt înlăturate când aud o bătaie in usa camerei. O deschid fara a ma mai uita le vizor. Erau părinții lui.
- Hai la masa. imi zice Hagi.
- Nu mi-e foame.
- Esti plansa, de ce ai plâns? ma intreaba Marilena. Gică, du-te inainte, venim si noi dupa.
Ma dau din usa camerei si-i las loc femeiei sa intre.
- De ce ai plâns? ma intreaba din nou.
- Imi esti ca o mama si nu am sa te mint. Cand am iesit afara m-am dus in parc si acolo era Ianis. M-am dus la el, l-am salutat dar era indiferent si retras fata de mine. L-am întrebat dacă vine si mi-a zis ca nu, ca se întâlnește cu un băiat și apoi am plecat. Cand sa ies din parc m-am uitat la el si era impreuna cu o fata si o saruta. ii zic iar lacrimile imi curg șiroaie.
- Ianis a făcut asta?
- Da..nu-l inteleg, când a plecat ne-am luat rămas bun asa cum se cuvine, ne iubeam atunci.
- Offf draga mea, imi pare nespus de rau! Nu stiu ce l-a apucat.
- Nu are de ce sa-ti para rau, nu ai facut nimic. Asa a fost sa fie, destinul...
- Hai sa manânci, sigur ti-e foame. Iti promit ca (,) chiar dacă va despărțiți, eu iti voi fi alături si te voi ajuta mereu.
- Multumesc mult! Poftim, ti-am luat asta, iar lui Hagi un ceas, ii luat și lui Ianis dar...
- Nu trebuia să-ți cheltui banii pe noi.
- Ba da, sunteti ca si părinții mei, va iubesc.
- Și noi pe tine.
Coboram la restaurantul hotelului si luam cina.
***
A aflat si tatăl lui de ceea ce s-a intamplat si mi-a zis ca va lua măsuri în privința lui, nu stiu mai exact ce dar da. Azi am decis să merg la el la hotel sa lămurim situația. Pentru mine e clara deja. Ma îmbrac într-un trening albastru, iau si ceasul pe care i l-am luat ca sa am un "subiect" pentru a-i spune de ce am venit. Închid usa si plec.
După 15 minute ajung la hotelul intreb la ce camera e cazat si urc. Bat la usa si astept sa-mi deschidă.
Ianis pov.
Aud bătaia usii si ma duc sa vad cine e. Era Andreea, am încurcat-o!
- Ia repede cearceaful pe tine si fugi in baie! ii zic Larei.
Trag repede boxerii pe mine si deschis ușa.
- Neața iubire! imi zice cu zâmbetul pe buze.
- Neața si tie. ii zic cu un zâmbet fals.
Andreea pov.
Cand intru in camera lui ma izbește un miros puternic de parfum de damă. E clar ca si-a adus roscata aia aici.
- Ti-am adus un cadou. ii zic intrând în jocul lui.
- Cu ce ocazie?
- Nu se stie cand voi mai veni pe aici.
- Aha.
- Am nevoie la toaletă, revin.
- Stai! imi zice punandu-si o mana la ceafă.
- Ce?
- Nimic.
- Ascunzi ceva?
- Mnu..
Intru in baie neavând nevoie, voiam doar sa vad daca o gasesc acolo. Asa cum credeam, am dat dea ea, era doar într-un cearceaf.
- Buna. ii zic.
- Buna.
- Oh, bun, esti româncă, vino cu mine. o apuc de încheietura mâinii si o trag spre camera.
- Deci Ianis, sper ca esti fericit lângă noua ta iubita. A trecut doar o săptămână si deja ma inlocuiesti, frumos.
- Nu e ceea ce pare!
- Nu-mi zice că nu draga, v-am văzut și ieri in parc. Deci asa se face, cu prima care iti iese in cale ti-o tragi. Nu ti-am cerut prea multe, ti-am cerut doar sa ma iubești. Si in schimb am primit asta. Te felicit! spun aplaudand. Pentru tine as fi mutat munții din loc, pentru tine as fi trecut prin apa si foc! Stiam ca toti fotbaliștii sunt la fel, dar nu m-am ascultat si mi-ai intrat in minte, mai apoi in inima. Poate ca daca rămâneam cu Rareș era mai bine!
- Ce vrei sa spui?
- Ca aici pun punct. "Totul va fi bine, iti promit!" iti amintești ce mi-ai zis când ai plecat? Ei bine, poate ca tie iti e okay, dar mie nu. Eu venisem in Belgia special pentru tine, nu pentru altcineva! Am venit sa-ti zic cat de dor mi-e de tine, cat de mult te iubesc, ca m-am apucat de fotbal și ca sunt la Viitorul. Dar cred ca acum nu te mai intereseaza. Sper sa fi fericit lângă ea si sa nu faci aceeasi greseala pe care ai facut-o cu mine. Rămâi cu bine Ianis!