SILLAGE

By themelonkitty

650 58 22

ve karşı komşum Yugyeom belamı sikmekten yılmamıştı More

ikinci son akşam yemeği

446 58 22
By themelonkitty

"Bu ülkenin şampuanların arkasına talimatları koymasının sebebi sensin."

"Neden öyle dedin ki şimdi?" diye sordum.

Büyük ihtimalle yine arkadaşlarıyla kız düşürmeye çalıştığı için ben tarafından rahatsız edilmeye katlanamıyordu, ne banal.

Masanın ortasındaki minik browni keklerinden sonuncusunu da yiyince, kağıdının üstünde kalan çikolatayı yalamak yerine ağzıma atıp çiğnemeye başladım.

"Sevgilin nerede kaldı?" Chanyeol ilgisizce ortaya attığında tepki vermedim. "Son günlerde fazla geç kalmıyor mu sence de?"

"Çok çalışıyor." Boşa sayan çenesini kapadım bununla. Masaya kulağımı dayayıp yatmıştım, telefonla bakışıyordum. Mesajlarıma veya aramalarıma cevap vermemişti henüz.

"Bam, üzgünüm ama Yugyeom büyük ihtimalle bir köşede karı kızı düzüyordur. Gelip akşam yemeğinde bize katılacağını zannetmiyorum." sabırsızca sesini değiştirdi ardından. "Siktiğimin spagettisini yememe izin verecek misin artık?"

Gözlerim yanıyordu, gittikçe kör olma hissine düştüğümde yenilgiyle ağladım.

"Yiyebilirsin..."

"Cidden?"

"Cidden."

"Yugyeom'ın payını da yiyebilir miyim?"

"Durma." Burnumu çektim. "Hepsini ye."

Bir süre sessizlik oldu, yüzünü göremiyordum ama aç suratıyla bana baktığından emindim.
"Ağlıyor musun sen?" hayret içinde sordu.

"Ağlamak da neyin nesi?" dedim. "Gözüme biraz Yugyeom kaçtı." Çikolata bir hayli acı oluyordu.

"Öncesinde... şaka yapıyordum, gerizekalı mısın lan sen?"

Kekin ezişip büzüştürdüğüm kağıdını tükürdüm. Kafama çatalla vurdu, biraz acıdığını itiraf etmeliyim. Chanyeol'un beni güldürmek için yaptığı espiriler dışında yemek sessiz geçti, kafamdaki sızı etkisini yitirmemişti daha.

Sonunda kalktı şerefsiz, giderken sonrasında kutlama için Yugyeom'a sakladığım pastayı görüp beraberinde de götürdü. Gerçi bu sayede onu affetmek yerine sinirli kalabilecektim, fazla kaloriden de kaçınmış olmuştuk.

Şimdi Jinyoung hyung nerede, bu yerden bitme Chanyeol'un burada ne işi var ve ilk defa mısır gevreği pizza dışında bir şey yiyorum falan. Boş verin bunları.

Her şey, hayat arkadaşım Kim Yugyeom'ın beni aldatmasıyla sona erecekti.

~

bekleyen yoktur büyük ihtimalle ama öyle duruyor diye atayım dedimdi tşk

Continue Reading

You'll Also Like

4.4M 237K 69
K: O mezuniyete geleceksin. Ayçiçeği: Asla. K: Dinle. K: Çünkü o zamana dek seni bulmuş olacağım. Ayçiçeği: Bak işte şuan sesli güldüm. Ayçiçeği...
6.1M 278K 87
0537******* ; Yanıyorum Akif 0537*******; Söndürelim mi? Başlama Tarihi: Aralık 2021
2.9M 142K 44
|Tamamlandı. Pelin kendini yanlışlıkla üç erkeğin olduğu bir grupta bulur. Bu grupta onlara küçük bir yardım ederken gerçek aşkı ve arkadaşlığı burad...
190K 9.1K 33
"kitaptaki yazım hataları düzenlenecektir." ! Kitap bana aittir.! İ𝑐𝑙𝑎𝑙&𝐴𝑟𝑎𝑚 𝑍𝑒𝑚ℎ𝑒𝑟𝑜ğ𝑙𝑢 🥀28.08.2023🥀 Kuma yoktur.. Tesadüf denilen...