Hayat Mucizelere Gebe

By fatmahazretleri

1.3K 91 8

Dokunamadığım elleri, göremedim gülüşleri, omzunda uyuyamadığım , platonigim artık BENİM OLDU ellerine doku... More

ilk Çarpışta aşk
yeni bir aşk başlıyor
candan hoşlanıyorum
can'la arkadaş olma çabaları
canın sevgilisi varmış
Açıklama
Can partiye çagırdı
Parti Hazırlıgı
Parti zamanı
Deli gibi sarhoş olduk
Hande hamile miiii
Bişeyler Olmuş Gibi
Can Bebegi Aldırmak İstiyor
Hande Ve Canın Bebegi Olcak
Cana İtirafım
Lunaparka Gidiyoruz
Hande Bebegi Düşürdü
Annemin Süprizi
Gamzelerin Huzur Veriyor

Özlem duygusu

205 8 0
By fatmahazretleri

18 yaşına bitirmekte olan genç bir kızım ama 18 yaşındaki bir kız gibi degildim okulu yeni bitirmiştim hayallerim vardı okullâ ilgili teker teker gerçekleştirmek istiyordum .
    liseyi bitirmiş ve üniversiteli genç bi kız olmuştum şaşırıyordum gün geçtikçe değişiyodum ama tek değişmeyen şey maddi durumlarımızdı nedense hiç degişmiyordu.
Yaz gelmişti ve herkes tatile gitmişti ama ben  bu sene gidememiştim.

Evde pineklıyordum

Anneeeee die bagrmâya başladım bi anda sıkılıyorum bu kutu gibi odada annmede bisey var die kosusturark ne var gâmze dedi korkutmuştum annemi galiba birazcık

"Anne ben tatile gitmek istiyorum artık  bıktım evde oturmaktan millet tatile gidip footlr çekinsin ben  onların fotolarını yatağımda beğenirim zaten gamzenin başka ne işi varki"  die deli gbi nefes almadan konuşuyordum.
annem sinirlenmişti
"yeter ama gamze gidsek giderdik bunun icinmi bağırıyorsun anlamıyosun ben önüne yemek nasıl koycam kızım üzülmesin diye ne yapsam diye düşünürken sen tatile gitmiyoruz die bagıryosun "dedi cok sinirliydi kapıyı carptı çıktı. 
Herks tatilde orda  burda gamze nerde  evde yatakta of adaletmi bu şimdi Üniversitesiye kazanmıştım şurda açılmasına az bişey kalmıştı ama ben  evde oturup duruyordum of of ağlayacaktım biraz abartıyomuyum yoo hiçte abartmıyorum tm maddi durumumuz iyi degil ama niye ya haksızlık
Çok sinirliyim şuan anne zaten hiç durumumuz olmadı ki hep fakirdik dogru unutum.
Babam ben çocukken trafik kazasından ölmüştü çarpan kaçmış ve bulunmamştı adaletlli dünya sonrada annemle ne kadar toparlanabildiysek. Çoçuklugum fakirlikle geçti okul eşyalarım bile komşu çoçuklarının eskileriydi. Onlar kokulu silgiler, uçlu kalemler kullanırken ben eski silgiler tahta yarım kalemler kullanırdım.
Hep komşu çocugu olmak istemişimdir onlar babalarına sarılırken  kaçardım ve odama geçip hüngür hüngür ağlamaya başlardım.
Özlerdim babamı her gece babamı rüyamda görmeyi isterdim ama görmezdim hep özleridim aglayarak uyurdum bazı geceler ise hala o anlar aklıma geldikçe gözlerimden iki damla dökülürdü.
Parka gitmeyi sevmezdim annemde götürmezdi çünkü oraya gidersek pamuk şekeri yiyen çoçuklar babası salıncakta sallayan bebeleri görcem diye gitmezdim.
Niye benim hayatım böyleydi nie babam ölmüştü niye hayatım bu fakirlikten kurtulamadı bizde zengin olabilirdik şuan bende tatilde olabilirdim hizmetçilerim felan hep hayal hep. Ah gamze ah fakirliğin gözü kör olsun demişler dogru demişler herkes zengin olsun fakirlik olmasın benimde araba galerim olsun kıyafetime göre araba seçiyim avucumdan büyük telefonum olsun sürekli canım sıkıldıkça tatile çıkıyım ama hepsi hayal çık artık şu hayal dünyasından gamze diye mutsuzca çıktım hayal dünyasından.

Continue Reading

You'll Also Like

39.1K 2.1K 24
[TAMAMLANDI] Bir araba kazası her şeyi değiştirir. Tıpkı Bulut Akın'ın hayatını değiştirebileceği gibi. Araba kazasından sonra Bulut hastaneden kaç...
341K 23K 13
Hiç kapanmamak üzere açılan yaralar, kanamaz. İz bırakır. Ve o iz sonsuza dek geçmez, Yanı başında kalır.
19.9K 2.3K 22
Yıllar önce yaptığınız 'çocukça' bir anlaşma hayatınızı en fazla ne kadar değiştirebilir? ''Anlamıyorsun ki. Ben ne dedim az önce? Sanki o dört duvar...
26.6K 1.3K 29
Sana böyle uzakken , seni bir daha sevdim.