Podróż samolotem

By KajaAbramska

6 0 0

Zabiorę was , w podróż po świecie kompletnie nieznanym albo znanym aż za bardzo, po tym świecie o którym k... More

rozdział 1

6 0 0
By KajaAbramska


Moje życie wygląda zupełnie inaczej niż twoje jest to życie niby idealne , cudowne i piękne ale tylko dla ludzi którzy żyją z dala od niego w bezpiecznej odległości nie bezpiecznej dla nich tylko dla nas osób które kłamią tak często że wydaje się im to prawdą ,a ja się wychowałem w tej kłamliwej prawdzie nikt nie wie ze zamiast grzecznie spędzać czas nad książkami wole się dobrze zabawić z moim chłopakiem w jego lub mojej sypialni nikt nie zdaje sobie z tego sprawy bo ludzie wolom patrzyć na mnie jak na ideał zamiast spojrzeć na prawdę która kryje się przed ich oczami . Ludzie łakną plotek na nasz temat ale nie interesują się prawdą którą chcemy im zdradzić dlatego my zaczęliśmy kłamać skrętnie ukrywamy prawdę tak żeby nikt jej nie dostrzegł aż przyszedł czas na odsłonięcie paru kart ale na tyle dyskretnie że to dziennikarze myślą że to oni pociągnęli nas za język a faktyczny stan rzeczy jest zupełnie inny ale my ich zostawiamy w tej błogiej nie świadomości . Niech myślom co chcą do czasu aż nam nie szkodzą zostawiamy ich samych sobie , a uwierzcie ze jak nam nadszarpną dobrom opinie to prawo jest po naszej stronie niezależnie co chcieliby zrobić nasze nawet najgorsze zbrodnie są ukrywane na tyle dobrze ze nikt nie powołany ich nie znajdzie nieważne jak mocno by szukał tak wiem ze to złe ale taka niestety nasza rola .Jesteśmy źli ale niestety to nie nasza wina , po prostu zostaliśmy tak wychowani a bez wiedzy innych staliśmy się mordercami ludzkich marzeń , hobby czy też zainteresowań staliśmy się jednocześnie aniołami ale również katami ludzkich pasji .Każde dziecko tych wysoko postawionych , przechodzi okres buntu. Ja swój mam za sobą dzięki tej istocie leżącej obok mnie to gdyby nie on to bym utknął w tym okresie na o wiele dłużej a on mnie stamtąd wyciągnął kocham go to mój ukochany chłopiec .

Co o tym sadzicie piszcie w komentarzach ? 

Continue Reading

You'll Also Like

15.1M 918K 75
Yaduvanshi series #1 An Arranged Marriage Story. POWER!!!!! That's what he always wanted. He is king of a small kingdom of Madhya Pradesh but his pow...
101K 5.5K 37
After her grandparents death, 16 years old Alexandra is forced to move in with her half-brothers, who had no idea about her existence.
1.4M 13.1K 79
𝐢𝐧𝐜𝐥𝐮𝐝𝐞𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐬 ✦ .  ⁺   . ✦ .  ⁺   . ✦ don't forget to vote, share and comment. 🤍
131K 9.5K 29
⭒BLACK ROSES - crazy cassowary's sweet surrender⭒ When fate plays with you just don't give up, whatever your situation will be , just stand up by you...