Shairah menarikan bagasinya dan memasuki ke belakang bonet kereta..
Lekas dia menghidupkan keretanya dan keluar..
Dirinya perlu keluar dari negara ini.. Dia mempunyai temujanji diluar negara..
****************
"Itu bukan ke.. "Panjang kata Fathia.. Cuba untuk menerangkan pada si Ryna..
"Razman!! "Sambung Ryna.. Mereka terhendap -hendap di belakang satu gerai makan kecil..
"Dia orang ni lah mafia terkuat di negara Korea nii"katanya lagi..
Terbongkok-bongkok mereka..
"Dia orang bersubahat!!? "Terkejut Fathia... Tercegangnya..
"Aku dah Agak dah... Patutlah waktu aku nak tolong Rufina dulu dia cakap..."Terhenti Ryna cuba mengingati kata-kata Razman dahulu..
"Kalau ada maklumat.. Beritahu aku lagi lagi apa yang dia tahu.. Lagi satu.. Kes aku dan dia jangan berani engkau masuk campur.. Engkau just.. Tolong cari maklumat tak lebih dari itu. Jangan lupa diri sudah lahh.. "Kata Razman memandang keluar tingkap degan tangan di masukkan ke dalam poket.. Tersenyum sinis dia..
"Jadi apa yang kita syak memang betul!!"kata Fathia..
"Memang tepat rancangan kita datang ke sini dan siasat semua niii!! "Balas Ryna..
**************************
"Awak pergi mana? "Soal Saif di pintu bilik air..
Mahu tak gugur jantung si Rufina melihat mata terbeliak Saif yang memandang tajam ke arahnya..
"Ermm.. Saya keluar.. Lapar"balas Rufina sempat dia memegang perutnya..
Dirinya yang baru lepas cuci muka ingin menggosok gigi pula.
"Tak kan saya tak boleh nak ikut sekali.. Ke awak keluar jumpa seseorang.. "Kata Saif itu benar-benar membuatkan Rufina terhenti tubuhnya dari membubuh ubat gigi di berus itu..
"Apa lah yang awak merepek nii.. "Kata Rufina..
"Jangan cuba dalih Rufina!!!!! "Jerkah Saif..
"Apa awak niii? "Jerkah mula saling membalas antara mereka..
"Awak ingat saya buta.. Tak nampak apa awak buat?!!! Macam tu?!!!!.. Heiii.. Awak keluar jumpa jantan tu kan?!!! Buat.. Apa... Hah?!!!.. Buat benda tak senonoh ke?!!!... Ke awak ni memang jenis melayan hah?!!!! "
Pang!!!!...
"Saya cuba faham awak.. Lagi lagi family awak.. Tapi awak cuba tak faham saya.. Kenapa saya nak main dengan lelaki lain sedangkan saya isteri awak... Kalau betul saya suka melayan.. Dengan mana-mana lelaki.. Saya tak akan kahwin dengan awak malah..saya akan dapat rekod.. Janda.. Berkali-kali.. "Kata Rufina menundukkan mukanya dengan bergenang air mata..
Saif yang terjatuh dengan tamparan kuat Rufina membuatkan bibirnya pecah..
"Awak ingat saya tak tahu ke Saif?.. "
"Apa yang awak tahu.. Hemm? "Saif bangun dari jatuhnya...
"Sekarang saya nak dengar dari mulut awak sendiri betul ke keluarga awak pernah cuba ingin membunuh keluarga Mohd Razali Bin Abdullah...? "Rufina cuba membalas pandangan Saif yang sudah tercengang..
"Ma.. Mana awak tahu.. Pasal ni? "Kata Saif tergagap...
"Saya tahu sebab saya bukan macam awak katakan
Next...
"Siapa Rufina, Saif? "~Tengku Alina..