Eylemden:
Akşam yemeği yedikten sonra odama çıkıp kızımı emzirmeye başladım.o emerken bende onun güzelliğini izliyodum.kaşları,gözleri,gülüşü,
gamzesi her şeyiyle babasının kopyasıydı bu kız.
Prensesimi uyuttuktan sonra yavaşca beşiğine bıraktım.sonra yatağa uzanıp olanları düşündüm.çok salakmışım öyle bi adamı sevmişim.
Ve hâlâ da salağım.
Düşünmekten uyku tutmadı bende aşağıya indim mutfağa girip kendime kahve yaptıktan sonra salona girdim.
Cam kenarına oturmamla birlikte dış kapı açıldı ve içeriye Burak girdi.beni görünce biraz şaşırsada kapıyı kapatıp yanıma geldi.
B:Uykumu tutmadı yine?
E:Öyle oldu.
B:Yinemi o herifi düşünüyosun,yeter artık kendini harap ettiğin.kendine temiz bi sayfa açtın sen.unut artık şu adi yi.
E:Kapatsak mı konuyu?
B:Peki,tamam.
E:Sen nerden bu saat te?
B:Ne o merak mı ettin yoksa?
E:Saçmalama ya laf olsun diye dedim.
B:Tamam kızma ya şaka yaptık.hem benim prensesim napıyo?
E:Oyun oynadı,beni de su yu da yordu bugün sonrada kendisi uyudu hanım efendi.
B:Ee olucak o kadar da su nerde?
E:O da uyudu.saat gecenin 3' ü farkındaysan.
B:Bizde uyusak iyi olucak.ben odaya çıkıyorum sanada iyi geceler.
E:iyi geceler.
Burak odasına gittikten sonra ben yine derin düşüncelere daldım.
2 yıl önce sabahın köründe o evden çıktığımda burak sahip çıktı bana.
Bi de kardeşi var su.ikisiylede iyi anlaşıyoruz.ben de mecbur olaraktan burda yaşıyorum.bana fazlalıkmışım gibi değilde bi kardeşleriymişim gibi davranıyorlar ve bu da beni çok mutlu ediyo.Beren lina' yı da kendi çocukları gibi seviyolar.
Fethiden:Sabah yine saçma sapan bi kabusla uyandım.hemen banyoya attım kendimi.sonrada aşağıya inip kahvaltı masasına oturdum.çok geçmeden can ın sesi doldurdu kulaklarımı.sabah sabah o neşeli sesiyle bütün evi şenlendiriyo.annesi gibi neşeli yardımsever merhametli hayvan sever gülüşü en az onunki kadar güzel.ama o eyleme benzemiycek.onun kadar acımasız olmuyucak.beni bırakmıycak o.eğerki bi çocugu olursa o nu terkedip gitmiycek.her ne olursa olsun zorluklarla savaşmayı bilicek.
Kahvaltıdan sonra can ın ısrarı üzerine havuza girdik.o biraz sonra sıkılıp bisiklet binmeye başladı.ikide bi bana nasıl güzel sürdüğünü anlatıp duruyo,bende onu onaylayıp içten bi gülümseme yolladım.havuzun kanarından biraz daha bisiklet sürüşünü izledikten sonra önüme dönüp yüzmeye başladım.alta daldıktan kıssa süre sonra can ın sesi boğuk bi şekilde gelmeye başladı.şoku atlatıp su yüzüne çıktım.yana döndüğümde yerde dizini tutmuş bisikletide yanına düşmüş oğlumu görünce hemen yanına koştum.sakinleştirmek için sıkıca sarıldım ve saçlarına derin bi öpücük kondurdum.ayrılmamla birlikte dizindeki yaraya baktı.kandan korkmuş olucakki aglaması şiddetlendi.bende içeridekilere bağırıp yardım istedim. Can da gözlerini kapamış ağlıyodu.
Korkmaması gerektiğini söyledim ama beni dinlemiyodu bile. hıçkırıkları arasında canımdan can alıcak kelimeyi söyledi.evladım şuan kollarım arasında anne diye ağlıyo ama ben hiç bi şey yapamıyorum.
Hemen kucagıma alıp eve soktum
Pansuman falan yaptıktan sonra biraz sakinleşti.koltukta oturmuş çizgi film izliyodu bende yukarıya çıktım duş almak için.soguk suyu açıp altına oturdum.dizlerimi kendime çekip düşünmeye koyuldum.can ın o acı dolu sesiyle eylemi istemesi ömrümden ömür aldı resmen.o an karar verdim eylemi bulucaktım.gururum sikilse bile umrumda degil bundan sonra.can annesiz büyümüyecek.
Ben oğluma yetemiyorum tek başıma bakamıyorum . Ne kadar dadı getirdiysem kabul etmedi.kimseyle anlaşamadı.kimi görse anne diye ağladı.bende bunları düşünürken küçük bi çocuk gibi aglamaya başladım.çok yoruldum artık.
Fiziksel bi yorgunluk değil bu,ruhum yoruldu benim ve anca eylem de dinlenebilir.duştan çıkıp can ın yanına indim.koltukta uyuya kalmıştı.
Kucaklayıp yatağına götürdüm.tam odanın kapısından çıkıcakken can anne diye sayıklamaya başladı.bende bulucam anneni sana söz diyerek odadan çıktım.alt kata inip adamlarımı topladım.eylemi bana en kısa sürede bulmalarını söyledim.iki gün içinde bulunurdu ama ben ne yapıcağımı hâlâ bilmiyorum.kabul etmez beni,bizi.ama her ne olursa olsun bu eve gelicek ve çocuğunun başında durucak.gerekiyosa zorla yaparım ama yaparım oğlum gözümün önünde bu kadar fazla acı çekemez o çok masum ve bu olanları hak etmiyo.
Eylemden:
Su yla mutfakta akşama yemek hazırlıyoduk ve ben içimdekileri su ya anlatmak için konuşmaya başladım.
E:Su?
S:Efendim.
E:Ben sana bi şey diycem ama kızmak yok.önce güzelce dinle sonra yorumunu yap olur mu?
S:Ayh eylem çatlatma söyle işte.
E:Ben çalışmaya karar verdim.
S:Bu çok güzel bi haber.ama bi dakika ya nedenmiş o?senin çalışmaya ihtiyacın mı var.biz yetmiyomuyuz sana he eylem.
E:Ben sana o nu mu dedim su.
Sadece çalışmak istiyorum dedim ve asıl şeyi söylemedim daha.
S:Hee başka bi şey daha var yani.
E:Evet.taşınmaya karar verdim ben.
S:Saçmalama eylem.
E:Saçmalamıyorum.
S:Bak eylem bu dediğin olanaksız.
Bilmediğin bi şehirde tek başına ve bi çocukla nasıl kalıcaksın sen.lütfen kapat konuyu.
E:Hayır su.ben kararımı verdim.
Önce iş bulucam sonrada ev.
S:Bizlik bi sorun mu var abimmi bi şey dedi?
E:Hayır su sakin ol.ben sadece kendi düzenimi kurmak is-
S:Yapma eylem.tek başına ne yaparsın sen lütfen bi daha düşün hem ben beren linamı hiç bi yere salmam.
Ben mi bilmeden bi şey yaptım yada abimin gelişindenmi rahatsız oldun.
E:Tam olarak öyle değil.abin çok iyi ama o bekar ve genç bi erkek onunla aynı evde yaşamam ne kadar doğru olur bilmiyorum.
S:Eylem sen de biliyosun ki abim geçici bi süreliğine burda hem ben söylerim o na gidip arkadaşında ya da otelde kalır.
E:Yuhh su saçmalama .abin kendi evi dururken niye başkasına veya otele gitsin?o burda kalıcak ve ben bi ev tutucam.
S:Öyle bi şey olmayacak ve bu konuda bi daha açılmamak üzere sonsuza kadar kapanıcak.
E:Hayır su.
S:Evet eylem
Su' yla kavga ede ede yemek hazırladık.ve burak gelincede sofraya oturduk.Beren buragın kucağında etrafa bakarak gülücükler saçıyor.
Yemek bittikten sonra beren ağlayınca bende odaya çıktım.sofrayı toplama işide su ya kaldı .
Hızlıca bereni uyutup aşağıya indim.
Su ya yardım etmek için hızla emzirip uyutmuştum.hem evde fazlalığım hem de kıza sofrayı tek toplatıyorum.
Masaya baktığımda toplanmıştı bende mutfağa gittim bulaşıklar için ama burak önlük giymiş sudan geçiriyodu.su da onun uzattıklarını alıp makinaya diziyodu.bu durum daha da utanmama sebep olmuştu hemen lafa girdim.
E:Ben özür dilerim.siz toplamak zorunda kaldınız.
S:Eylem sen bugün saçmalama gününde filan mısın aramızda işin lafı mı var?ve bunun için bizden özür diliyosun öyle mi.sana bugünlerde bi şey olmuş ama hadi hayırlısı.
E:Off su. Neyse yatayım ben iyi geceler size.
B:Sanada Canım.
S:İyi geceler.
Tam yukarı çıkıcakken aklıma su almadığım geldi.gece susayınca aşağı inmek zor geliyo yeniden mutfağa girince içerden gelen sessiz konuşmalar meraklanmama neden oldu ve bende asla yapmıyacağım bi şey yapıp dinlemeye çalıştım duyduğum şeyle şok oldum ne yani burak banamı aşıktı.
Eylemden 2 gün sonra:
Buragın beni sevdiğini öğrenmemin üzerinden 2 gün geçti ve ben bi an önce taşınmalıyım yoksa hiç iyi şeyler olmayacak bu evde.
Kahvaltıdan sonra su ya alışverişe gidiceğimi söyleyip emlakçıya gittim.
O da bana bi ev göstericeğini söyleyip
Küçük ama şirin bi eve getirdi.
Kapıyı açıp içeri girmemi ve onunda telefonla konuştuktan sonra geliceğini söyledi.bende dediğini yapıp eve girdim.evi biraz dolaşıp cam kenarına geçtim .kapıdan gelen sesle arkamı dönücektim ki odayı o aylardır hasret kaldıģım koku kapladı
hayır hayır bu o olamaz .
allahım lütfen olmasın..
İyi geceler♥♥