Yoonmin the vampires 18+

By MinyoongiWifey_24

12.9K 1.8K 410

Mizo More

Little boy
Wolf
Chimmy
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8
Part 9
Part 10
Part 11
Part 12
Part 13
Part 14
Part 15
Part 16
Part 17
Part 18
Part 19
Part 20
Part 21
Part 22
Part 24
Part 25
Part 26
Part 27
Part 28
Part 29
Part 30
Part 31
Part 32
Part 33
Part 34
Part 35
Part 36
Part 37
Part 38
Part 39
Part 40
Part 41
Part 42
Part - 43

Part 23

230 42 6
By MinyoongiWifey_24

Jass chuan ngawi rengin a en top a..yoongi in a hnaih deuh tih ah chuan a kiss in ring takin a mit alo chhing diar2 bawk a..  Yoongi chuan jass nghawng lam ah chuan kun hniam in seh a tum ta mai a.. Jass chuan a lo ring sual nasa mai a.. Yoongi in a seh hma chuan a nam sawka.. Yoongi chu a nui suk a..

Jass- tenawm pa.. Tih leh room lama tlan chhauh a rual a..

Yoongi chuan nui sen2 chung chuan a thlir liam ringawt a.. A hnu chuan mut tumin room ruak lam chu a pan a.. Light a off fel tih chuan a mu Nghal a.. Mu chung in jimin chu a ngaihtuah neuh2 a.. Naktuk a a  thil tih tum te.. Tin, engtinge  jimin nen Daegu lam an pan theih Dan tur te a ngaihtuah bawka.. Tin in lama a chhungte pawh.. A muhil lawk thei lo a.. A khat tawkin a thaw leh hak thin a.. Reilo ah chuan thawm a hria a... Eng thawm nge tih Chiang taka a hriat a vangin a beng Khawn duh lem lo a..a  Nui suk ringawt a..

Yoongi room khawngkhar chu lo in hawngin..


Jass chu muang changin thawm dim takin yoongi chu a pan hnai a.. Yoongi chuan en pawh a en duh lem lo a.. Tichuan jass chu yoongi khum bula a din hnu chuan yoongi chuan a ena.. A nui suk a.. A mut ngai chuan ala mu tho a..

Y- enge tih I tum..? 

Jass - hey.. A hmui chu an seh pah zeuh a..

Y- enge??  Tham lo zet chuan an chhang a..

Jass chu kun hniam in.. Yoongi chu Chiang takin a mitah a en a.. Yoongi erawh a che sawn eih lo.. Jass chuan kiss tumin a hnaih leh a.. Yoongi chuan jass lu chu  a nawr sawn sak a.. Yoongi chu a mut ngai chuan a mu tha leh a..

Jass- ahhh.. Hey

Y- I room ah chho rawh

Jass chu a zak ru deuh a... Mahse tawp san ala tum mai lo.. Yoongi khumah chuan lawnin  a ke pa2 chuan  a kar Cheh a.. Yoongi chuan phawk deuhin a en ringawt a..
Jass chuan a kawr hlih a tum lai chuan yoongi  dawh theih na in a tlin tawh lo ani ber.. A tho thuta.. Jass chu chawi nawlh in a room pawnah Chuan a nghat ta chawrh a .. A room chu ring mangkheng in a khar theihgilh lo bawk.. A ngai te in a mu tha leh a..

Jass- hrep tak Chuan tih pahin yoongi mutna room kawngkhar  chu a tlawh deuh chawrh a.. Titau bur chung chuan a chhauh san a..

----------------------------
Zingah chuan mrspark chu tho in jimin thil ei leh ei loh a en a.. a ei tura   a siam sak a ngai2 a alo la awm a vang chuan a lungawi  lo ru hle a... Tichuan a dang siam sak leh a tuma fridge an hawng chu an sa hring dah alo awmlo vek a.. Mak ti deuh chuan a zawng kual a.. A ngaihna a hrelo hle a..

Mrp- enge..??
Mrs- khawnge kan sa hring dah hi..
Mrp- engtinge ka hriat ang..
Tih pah chuan a Hna a kal Turin a chhuak zui Nghal a..

A hnu lawk chuan noona chu lo tho in a nu chuan alo zawt ve Nghal bawka.. A ni pawn a hriat loh thu in a chhang mai a.. A room a a chhauh leh hnu chuan thil a hre chhuak thut a..

Nn- nilo.. A ni thei lo ang.. Chimmy..
Jimin room lamah a tlan thla Nghal a..

Mrs- enge I hre tawh mi? 

Nn- e eng maw? A tawp chut a..

Mrs- sa hring awmna chu maw le..

Nn- amaaaa engtinge ka hriat ang..

Mrs- shhhhh chimmy la mu.. Thawm dim rawh..

Nn- ahh awle..

( imm ka la kai tho thei rih lo ang)

Nn- I Hna I kal dawn lo mi?
Sa chu ka lo lei leh mai dawn nia.. Vawiin Hna ka kal dawn lo..

Mrs- aw le... Chimmy lo awmpui mai rawh..

A nu Chhuah hnu chuan jimin room lam chu a pan Nghal chawt a..

Kikik

A chhang thei lo..

Nn- chimmy.. I harh tawh em? 

5mints hnuah chuan Jimin chuan a room  kawngkhar chu a va hawng a..

J- enge..

Nn- nizan I mu tha na nge??  Tinge I mit te chu..??

J- enga tan nge I tih.. Tih leh kawngkhar chu a khar leh Nghal thruai a..

Nn- hey kan in biak a ngai nia..

J- ka biak peih che I ring ami.. Ka in ti fai dawn min ti buai suh..

Nn- aw ka lo nghak ang che..

Jimin chu  in tih fai tumin a thawm hnaw te a la a.. Yoongi hre chhuak thutin a phn chu a en thuai a.. Missed called alo awm tuarh a.. Yoongi leh a tutor.. Tutor a tel ve vang in Ner trun chung chuan yoongi chu a call back a..

Y- hey..

J- ka tha..

Y- tinge ka call I lak theih loh...

J- ngati mah....

Y- I thinrim ami? Nizan I mu tha em? ..

J- that I ring ami? Ka in ti fai dawn nih phaw....

Y- lawk.. In inah ka lo kal dawn ania.. I chhungte an awm em?

J- engvangin.. Nizanah min haw tir a ni lawm ni..

Y- ti teh.. Engdang nge tih theih ka neih?  I chhungte...

J- a tawk.. Nizan I hmang nuam bawk ang chu..

Y- maw??!!  Engvangin?? Hey little boy.. Enge I awmzia? Ka haw tir vang che khan tihpalh..

J- ni e chu bak sawi theih I neilo.. I tum bawk hek lo.. Chuan..

Y- hey.. Sawi kual duah kha duh tawk la.. I thinrim chhan dik tak sawi teh..

J-...........

Y- hrep tak chuan.. I tutor hi I thik chu ni em lo maw..

J- huh..

Y- hey.. Ti teh.. Ka rawn kal... Lo in peih vat ang che..

------------------

Y- hey.. Khawnge kal I tum? 

Jass- I hriat enge a trul na..

Y- huh.. Ka hriat chak viau I ring ami.. Jimin te inah min va hruai teh..

Jass- hey.. Thu pek mi pe Turin tunge I nih?

Y- I ex.. A tawk em?

Jass- huh.. Ka awih thei lo zawk.. Engtia nasa in nge hetiang hian  ilo danglam theih..

Y- ka laka I in thup ai nasa in.. Kal ang..

Phun nuah2 pah chuan a Chhuah pui hram a..


---------

Jimin pawh titau in lungawi lo viau mahse yoongi lo tunge a neih chuan? .. Tichuan a in siam zung2 a.. A thawmhnaw te pawh a pack bawk a... A noona biak erawh a huphurh ru hle a.. Yoongi lo thlen hun chu a nghakhlel hle bawka..

Nn- hey chimmy.. Ka be duh che ka tih chu.. Engtia rei nge I in khung dawn...??

(Jimin kawngkhar beng deuh tuarh2 pah chuan an au a) 

J- ka la hman lo.. Chuan ka chau ka be peih lo che..

Nn- ti teh.. Chimmy a Pawimawh nia..

J- enge????

Tih leh kawngkhar chu a hawng deuh chawrh a...
Noona chuan phawk deuh chuan a en a.. A sawi lawk thei lo a.. A chhan chu jimin thinrim hi a hmu khat em2 si a.. a rin phak bakin a chimmy chu a in thlak danglam tawh reng ani..

J- sawi vat rawh..

Nn- chimmy min haw viau ami?
Soft tak chuan a bia a..

Jimin chu a ngawi reng a.. A noona chu en pawh a en lo..

Nn- chimmy.... Ih.. Thil min hrilh duh I nei em? 

J- e eng maw??  Eng chu nge ka hrilh ang che..

Nn- I ril a tram em? 
Jimin mit ah tak en chung chuan a zawt a..

J- tram lo ka tha..

Nn- engmah I ei silo a..

J- ei e.. Ka..
.......... Ih sa.......

Nn- chimmy
A tih leh rualin a mittui a tla Nghal a..

J- noona.. E Engatinge I trah..?? 

Nn- ka ring phallo.. Ani thei lo.. Ka chimmy ka duh let leh..

J- n noona.. E enge I sawi awmzia..??  I I tha em? ..

Hei heta hi ka awm reng alawm.. Keimah I chimmy..

Noona chu a ai nasa in a trap zual sauh a..  Jimin pawh chu a hlauthawng in a mangang hle a.. A che buai vek tawh ani ber... A noona buaipui Dan vak pawh a hre tawh lo.. A thil hlauh ber te zing ami a thleng miau si a.. Yoongi lah lo thleng thei silo.. A noona lah a sawi ngai sawi in a trap bang thei bawk silo... Mahse a nu leh pa an awm lo hlauh chu a vannei hle thung..

Nn- chimmy... Ka nutei that tu te anni tih I hre reng ani lawm ni..,??  ( a rawn ti chhuak thut a)

J- ahh e eng maw??!!  Teuh lo.. Teuhlo lutuk.. Anni lo..
Wolf a lawm.. Vamp ho anni lo.. Nise keini chhung pawh kan him tawh miah lo ang..
Noona appa sawi kha a dik lo..
Khawngaih in min ring rawh..
Ke Kei pawn ka hmu tawh lawm.. Wolf ho a lawm.. Mihring that thin..

A noona chuan mak ti deuh chuan a chimmy chu a en hu a..
Ala trap tho a.. Jimin pawh a Noona in a zawh belh tawh lem loh avang chuan ngawi rengin a thru ve topa.. Thlem Dan em2 pawh a hre tawh lo a.. Hlauhthawn na in a khat tawh bawk nen.. Yoongi lah rei bawk si..

Noona pawh chu Rei fe  a trah hnu chuan a bang ve ta a.. Mahse a la in hnit feih2 a..

Nn- chimmy. ...

J- imm

Nn- engtia awm nge I tum?

J- ih yoongi bulah ka Cheng duh..
Ih noona min pui rawh.. Khawngaih in..

Nn- I hmangaih hle ani maw..?? 

Jimin chu a bu nghauh a..

Nn- mahse..

Jimin chuan phawk deuhin a en hu a..

J- e enge mahse..??!!!!!

Nn-  mipa ve2 inni sia...

J- noona.. Ka hrethiam alawm.. Mahse ka hmangaih tlat si ni.. Tin I hriat tawh angin tunah chuan amah ang ka ni tawh a.. In bula ka Chen reng hi a him lo tih chu nangpawn I hriat tho ka ring..

Noona chu a bu nghauh2  a.. A mittui a la luang reng bawka..

Nn-  mahse appa leh amma te hian hria se engtinge I tih ang.. .  chimmy.. (A trap zual lehnsauh a..)

J- ni e.. Tunah chuan la hrethiam lo mahse Nakin ah an la hrethiam ve mai ang.. Chuan nutei that tu te kha an nilo..Yoongi pawn min zawnpui a tum zawk alawm.. A that tu te..

Nn- imm.. Ma....

Kikik... 



















PLEASE 🙏
VOTE ✨
COMMENT & SHARE 😊

in lo chhiar avangin ka lawm e.. 😊😊😊😊
ni zan Run ala awm dawn emaw ka tia ka lo up lo a... A lo awm leh silo a.. Ka trap deuh truau a.. 😂
harsatna ka ngah thei sia.. Min hriatthiam thin avangin ka lawm leh em2 bawk e😊😊😊😊💜💜💜💜💜

Continue Reading

You'll Also Like

458K 21K 152
In the vast and perilous world of One Piece, where the seas are teeming with pirates, marines, and untold mysteries, a young man is given a second ch...
1.3M 28.4K 118
in which charlotte carrera finds herself more conflicted than she has ever been in her entire life. rafe cameron x fem! oc || seasons one + two + thr...
2.2M 70.6K 90
In which the reader from our universe gets added to the UA staff chat For reasons the humor will be the same in both dimensions Dark Humor- Read at...
117K 2K 35
A Maybank and A Cameron? It's almost like a modern Romeo and Juliet. It's forbidden for them to be together. Could be the end of the world. The stole...