Poprvé po tolika letech byla vyděšená. Naposledy, kdy cítila takový strach, před osmi lety, přišla o své nejbližší. A zrovna dnes by mohla přijít i o jediného člověka, co jí zbyl. Ale to nemůže dovolit, nejen kvůli sobě, ale proto, že před lety slíbila, že se o Miku bude starat a vždy chránit, i kdyby jí to mělo stát život.
Obě už o slavných Winchestrech mnohokrát slyšely. Jsou to jedni z nejznámějších lovců, slyšely už o hodně jejich případů, duchové, wendigové, démoni. Jo démoni, ty jsou taky dost otravný. Ale slyšely i o jejich případech s vlkodlaky, a oni pravděpodobně přišli do Beacon Hills je zabít.
Kdyby aspoň věděli jak bratři Winchestrovi vypadají, mohly by to vyřešit už v tom baru. Řekli by to Derekovi a Peterovi a ti by si už s tím nějak poradili. Teď už je ale moc pozdě. Musí jenom doufat že buď neví co jsou nebo že jim přijde někdo na pomoc. Mohly by to vyřídit samy, ale to je moc riskantní, oni u sebe určitě mají pistole se stříbrnýma kulkama, a zabili by je dřív než by namířily jejich zbraně a sebrali odvahu vystřelit. Ony nechtěli nikoho zabít, to si nechávali na Monroevou.
Marri nevěděla co má dělat. Vše jí najednou připadalo moc riskantní. Každou chvíli by mohli střelit Miku a ona by jí viděla umírat. Cítila, že za chvíli možná dostane panický záchvat.
Pohled Miky
Slyšela jsem jak Marri začíná rychle bít srdce. Začínala panikařit. Musela jsem rychle vzít věci do vlastních rukou než dostane panický záchvat.
,,Co vlastně děláte v Beacon Hills?'' zeptala jsem se jich i když jsem už možná věděla proč.
,,Slyšeli jsme, že je tady takový sousedství monster, tak jsme se přišli podívat jestli je to pravda a postarat se o pár z nich. To víš, tohle je zlatej důl pro lovce.'' odpověděl Dean s přiblblým úsměvem.
Nepovídej, proto je tady i Monroeová, blbče.
Chvilku bylo ticho.
,,Co jste zač?'' zeptal se Dean temně. To mě trochu vykolejilo.
,,Démoni nejste, to ne. Možná upíři, ale to si nemyslím, je to ale něco blízko k tomu, že?'' pokračoval temně.
,,Že by vlkodlaci?'' s tím se obrátil na Marri.
Pohled Marri
,,Že by vlkodlaci?'' s tím se obrátil na mě.
Najednou vytáhl svojí pistoly a namířil jí na Miku. Pistoly se stříbrnými kulkami. Dostala jsem strach. A bylo to na mě vidět.
,,Prosím, neubližuj jí. Jen jí prosím neubližuj.'' prosila jsem ho a cítila jsem teplé slzy na svých tvářích.
,,Je to tvoje rodina, že?'' zeptal se slabě. Zakývala jsem hlavou.
,,Jediná kdo mi zbyl.'' odpověděla jsem a modlila se že jí nechá být.
Po pár vteřinách sklonil zbraň.
,,Já vím jaký to je o někoho přijít.'' podíval se na Sama.
,,My oba to víme.'' dodal.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
A/N
Tak to vypadá, že updaty budou přinejlepším jednou za měsíc. :D :D
(Stejně to nikdo ani nečte tak co.)