if i could fly ; ls [✔️]

By khjng_

117K 8.2K 2.5K

Louis Tomlinson egy csendes srác, megvan a saját kis világában és csak néhány barátja van, akiket közel enged... More

Bevezető
Első fejezet
Második fejezet
Harmadik fejezet
Negyedik fejezet
Ötödik fejezet
Hatodik fejezet
Hetedik fejezet
Nyolcadik fejezet
Kilencedik fejezet
Tizedik fejezet
Tizenegyedik fejezet
Tizenkettedik fejezet
Tizenharmadik fejezet
Tizennegyedik fejezet
Tizenötödik fejezet
Tizenhatodik fejezet
Tizenhetedik fejezet
Tizennyolcadik fejezet
Tizenkilencedik fejezet
Huszadik fejezet
Huszonegyedik fejezet
Huszonkettedik fejezet
Huszonharmadik fejezet
Huszonnegyedik fejezet
Huszonötödik fejezet
Huszonhatodik fejezet
Huszonhetedik fejezet
Huszonnyolcadik(!) fejezet
Huszonkilencedik fejezet
Harmincadik fejezet
Harminckettedik fejezet
Harmincharmadik fejezet
Harmincnegyedik fejezet
Harmincötödik fejezet
Harminchatodik fejezet
Harminchetedik fejezet
Harmincnyolcadik fejezet
Harminckilencedik fejezet
Negyvenedik fejezet
Epilógus
2/1. fejezet
Második évad tudnivalók

Harmincegyedik fejezet

2K 161 101
By khjng_

Nem akartam elszakadni Zayntől. Nem akartam látni a többiek tekintetét, a reakciójukat, a véleményüket hallgatni. Nem akartam, hogy kinevessenek, hogy kiközösítsenek vagy megutáljanak. Rossz döntés volt? Nem éreztem annak. Zayn egy nagyon fontos és szép időszaka volt az életemnek és igazából örülök, hogy az ő segítségével coming outoltam. Viszont tudtam, éreztem és hallottam, hogy Harry ott van és minket néz, csak úgy, mint a többi diák is. Emiatt pedig olyan szinten marcangolt a bűntudat, hogy azt hittem kettészakítja a szívemet.

Végül muszáj volt elválnom a fekete hajú fiútól, mert elfogyott minden levegőm és ha tovább csókoltam volna, akkor megfulladok. Továbbra is a nyakán tartottam a tenyeremet, amikor kinyitottam a szemeimet és az első dolog, amit megpillantottam, Zayn tekintete volt. Miért tettem ezt?

- Louis...jól vagy? - suttogta lágyan és lassan hátrébb lépett egyet, amitől hirtelen fázni kezdtem és védtelennek éreztem magam. Ezzel pedig beengedett mindenkit a látóterembe. Harryt is.

- Persze. - feleltem határozottan és kiittam a kávém utolsó cseppjeit is, majd a kukába hajítottam a poharat.

- Louis, mi a fasz! - tört át a kialakult tömegen a semmiből Niall, Grace-szel a nyomában. - Haver, ti meg mi a szart csináltok?? - hitetlenkedett.

- Hol van Harry? - pislogtam körbe, ugyanis a göndört sehol sem láttam. Pedig tudtam, hogy ott volt, tudtam, hogy ő csapta be az ajtót és ő ejtett el valamit.

- Honnan tudjam, gondolom lelépett! - ráncolta a szemöldökét Grace bosszúsan.

- Majd beszélünk. - érintette meg a vállamat Zayn óvatosan, mire erőtlenül biccentettem neki egyet, ő pedig magunkra hagyott.

- Menjetek már, semmi közötök nincs már ehhez! - vilant a szőke srác dühös kék szeme a tanulókra, akik egymás között motyogva sétáltak el.

- Louis, hallod? Mi volt ez? Mondj már valamit! Most Harryt akarod féltékennyé tenni vagy mi? Hm? Louis, mit akarsz? Hogy fájjon neki? - rázott meg Grace, mire csak megingattam a fejemet.

- Akkor mi van veled? Basszus, nem az van, hogy Zayn a múlt és Harry a jelen? Harryt szereted, nem? - kapcsolódott be Niall is.

- Nem szeretem! - nyögtem ki, mert ez a feltételezés azért sértett. Három hét után még hol beszélnénk szeretetről?

- Te egy világi bunkó vagy, basszameg. - jelentette ki egyszerűen a legjobb barátnőm.

- Nem vagyok beleesve. - erősködtem.

- Ez Harry, felveszem. - mutatta fel a telefonját Niall, majd arrébb ment.

- Grace, baszki, nem tudom mi volt velem. - kezdtem magyarázkodni. - Én csak...itt volt Zayn és úgy éreztem, hogy most kell, hogy itt az idő és vele kell...ő volt az első olyan ember, akinek azt mondtam, hogy életem végéig szeretni fogom, érted? Az első!

- És szereted? - kérdezte komolyan, a hangjában nem megvetés vagy szánalom volt, hanem sokkal inkább együttérzés és gyengédség.

- Nem, de...nagyon fontos nekem. Nem akartam, hogy ilyen körülmények között derüljön ki, hogy meleg vagyok, de azt igen, hogy vele akarom bevallani. - ecseteltem, mire egy rossz szó nélkül magához húzott és szorosan átölelt.

- A termünkben van. - jelent meg mellettünk Niall. - És nem érti mi van veled. - jegyezte meg. - Azt mondta, hogy kérdezzem meg, hogy kiről szól az a dal. Nem mondott többet, azt állította, hogy ennyiből tudni fogod.

- Tudom. - húzódtam el a szőkeségtől. - Mondd meg neki, haver, hogy...hogy róla. Neki írtam. És minden egyes sora igaz, minden szótag. - tagoltam lassan, közben pedig becsengettek.

- Oké. - bólintott tudomásul véve, majd búcsút intettünl egymásnak és indultunk órára.

*

Kedden suli után Zayn várt az iskola kapujának támaszkodva. Itt volt hát az idő. Hozzánk mentünk, mert én voltam kocsival. Szerencsére senki nem volt otthon, így nyugodtan töltöttem magunknak inni egy pohár narancslevet, aztán a szobámban ültünk le, hogy beszélgessünk.

Régen nem volt már köztünk kapcsolat, így először elég kínos volt az egész, de aztán fokozatosan feloldódtunk és miután a kellemetlen részén - vagyis a kapcsolatunk lezárásán - átestünk, már normálisan dumáltunk, mint két jó barát. Nagyon jól éreztem magam a fekete hajú srác társaságában és hiányzott. Egyik barátom sem volt olyan, mint ő, annyira különleges volt az egész személyisége, amihez hasonlóval még sosem találkoztam. És ez volt az, ami megfogott benne annak idején.

- Amúgy írtam egy dalt. - közölte, amire rendesen meglepődtem.

- Komolyan? - nyíltak tágra a szemeim.

- Aha...jött az ihlet, aztán csak úgy leírtam. El is énekeltem és szerintem egész jó lett, nincs is annyira rossz hangom, mint gondoltam. - a végére teljesen zavarba jött és a kezével takarta a pirosló arcát.

- Felvetted? - fojtottam el a mosolyomat.

- Fel. Meghallgatod? Nem baj, ha nem tetszik, csak érdekel a véleményed.

- Meg és biztos vagyok abban, hogy tetszeni fog.

- Oké, várj, megkeresem. - halászta elő a telefonját, majd nyomkodni kezdett rajta valamit, aztán közénk rakta az ágyra és elindította a felvételt.

Hey what's up? It's been a while
Talking 'bout it's not my style
Thought I'd see what's up, while I'm lighting up
It's cold-hearted, cold-hearted
Know it's late, but I'm so wired
Saw your face and got inspired
Guess you let it go, now you're good to go
It's cold-hearted, cold-hearted

Az első versszak hallatán lehunytam a szememet. Ez rólam szól. Nekem szól.

He, won't touch you like I do
He, won't love you like I would
He don't know your body
He don't do you right
He won't love you like I would
Love you like I would

Nagyon jó volt az egész dal, a szöveg menő volt, az alapja meg olyan, amilyet én sose tudnék összehozni. De érezni lehetett a fekete hajú hangjában a fájdalmat. De hát ő mondta, hogy szakítsunk...mégis zavarja Harry? Ezért csókolt vissza?

He, won't touch you like I do
He, won't love you like I would
He don't know your body
He don't do you right
He won't love you like I would
Love you like I would, like I would

Zayn hangja valami csodálatos...sose hallottam még énekelni, pedig meg kellett volna kérnem, hogy mutassa meg tud-e. Basszus, rohadt jó hangja van, hihetetlenül tehetséges.

- Hű. - pillantottam rá letaglózva.

- Mielőtt azt hinnéd, hogy ezzel üzenni akartam neked meg Harrynek, semmi ilyesmi nincs benne, csak...nagyon beleképzeltem magam a helyzetbe és ez lett belőle, tényleg csak a véleményed érdekel, nincs semmilyen hátsó szándékom! - hadarta.

- Nyugodj meg, nem gondoltam ilyesmire. - mosolyogtam rá. - Imádom. Csütörtökön bejössz énekkarra és megmutatod Mr. Stone-nak. - döntöttem el.

- Tuti? - rágta a szája szélét tanácstalanul.

- Igen, tuti! De elszaladt az idő. - váltottam témát az órámra pillantva.

- Nem szívunk el egy cigit? Utána meg ha nem baj, én lépek. - mondta, miközben elrakta a mobilját.

- De, menjünk. - egyeztem bele, majd feltápászkodtam.

A kapu előtt megállva nekitámaszkodtam a kerítésnek és a cigis dobozomat nyújtottam a fekete hajú felé, aki kivett belőle egy szálat, majd a szájába téve meggyújtotta. Én is bekaptam egyet és felé billentettem a fejemet, mire az enyémnek is adott tüzet. De hiányzott már, hogy együtt cigizzek vele. Bármennyire is furán hangzik, ez is fontos része volt a kapcsolatunknak. És most talán visszakaphatjuk.

- Ennyi időt elbaszni. - bámult a semmibe Zayn, miközben kifújta a füstöt.

- Mire gondolsz? - vontam fel a fél szemöldökömet értetlenül.

- Ránk. Miért nem beszéltünk hamarabb? Azt hittem nehezebb lesz, erre tessék, jobb minden, mint volt.

- Igen, de én őszintén szólva féltem. - ismertem be.

- Tudom, én is. - értett egyet.

- De legalább mostmár oké minden.

- Igen. - halkult el, majd csendben cigiztünk tovább.

- Emlékszel arra, amikor véletlenül kiégettem a függönyödet? - jutott eszembe az emlék, mire Zayn hangosan felnevetett.

- Igen! Az mekkora volt, basszus ott aggódtál, engem meg annyira nem érdekelt. Utána meg... - akadt meg.

- Igen, utána meg...tudjuk mi történt. - köhintettem.

- Azért így utólag visszanézve, be kell, hogy valljam, hogy nálad jobbal még nem voltam. - vetett rám egy jelentőségteljes pillantást, majd elnyomta a cigijét. - És szerintem ha leszek is, a legjobbakat veled éltem át. - tette hozzá, majd elém lépett.

- Én is így vagyok vele. - nyeltem egyet, majd ledobtam a csikket és rátapostam.

- Akkor mostmár minden oké?

- Igen, minden oké. - erősítettem meg, mire megcsókolt.

---

Kérlek ne utáljatok, én szeretlek titeket!!❤️
Mit gondoltok? A részről és Louis albumáról💕

Continue Reading

You'll Also Like

41.5K 1.5K 45
-Ugye tudod, hogy ebből hatalmas botrány lesz?-nézett rám, miközben egyre közelebb jött. -Tudom..csak nem érdekel- hajoltam hozzá közel, még nem az a...
12.8K 395 23
🤫
20.2K 2.4K 65
A phoenixi történések után Emma végre úgy érzi, hogy a dolgok egyenesbe kerültek és a napjai boldogan telnek majd Jasper társaságában. Arra azonban n...
1.7K 110 24
- Értsd meg, ez nekem nem megy tesó. Mindenki ezzel jön, hogy el kell engednem a múltat és tovább kell lépnem, de ez nem így működik - fakadt ki és ú...