לאחותי הקטנה יש היום יום הולדת!!! Alinmatani11 אמאלה היא בת 13. אאאא גדלה לי מהר❤️☺️
שתמיד תישארי התמימה והקטנה של החבורה.🥺😻
מזל טוב❤️🥺
את כזאת בייבי❤️🙈
ועכשיו לפרק.
נ.מ באקהיון
נאנחתי בעודי יורד במדרגות.
הוא לא מרגיש טוב, אני רואה את זה.
הלכתי למטבח ״אדוני״ אחת העוזרות ראו אותי והורידה את ראשה מתוך כבוד, הנהנתי אליה מסמן שזה בסדר ״אתה צריך משהו?״ היא שאלה ״כן, תכינו משהו נגד חום, משהו לאכול וכדור״ אמרתי והיא הנהנה ״ותזמינו את הרופא קאי״ היא הנהנה והלכה ואני הסתובבתי עולה בחזרה לחדר,לבייבי הקטן שלי.
נכנסתי לחדר רואה אותו מכורבל בשמיכה שהראש שלו קבור בכריות ורק שיערו החום נראה משם.
חייכתי למראה החמוד שלו והוצאתי את הטלפון מצלם אותו כמה תמונות.
התקרבתי אליו ונשכבתי לידו מקרב אותו אליי.
הסתכלתי על שיערו ואז פתאום הוא הסתובב לכיוון שלי מתוך שינה ואני רק בחנתי אותו,עד כמה הוא יפה,בחנתי חלק וחלק מפניו חוקק אותם בזכרוני.
הוא נאנח כמה פעמים מתוך שינה ואני רק חייכתי מהחמידות שלו. הושטתי את ידי אל פניו מלטף אותם בעדינות כאילו היו חפץ שביר.
בהיתי בשפתיים שלו, פאק. השפתיים האדומות והסקסיות שלו. להרגיש אותם סביב האיבר שלי הייתה הרגשה מדהימה.
אני רק מחכה לרגע הזה שהקירות הפנימיים שלו יתהדקו סביב איברי שאני מזיין אותו חזק והוא צורח את שמי ומתחנן לעוד.
אבל כמובן שאני לא יעשה שום דבר נגד רצונו.
מכל החשיבות האלה הזין שלי התחיל להתקשות.
״פאק״ לחשתי וקירבתי את הוסוק אליי מרגיש את ראשו נקבר בצווארי ומלטף אותו בעדינות.
״אחח בייבי״ לחשתי בחולמניות מנשק את כפות ידיו הקטנות שרגע אחרי נכרכו סביבי.
״ד-דאדי״ הוא לחש ״ממ?״ המהמתי ״דאדי״ הוא אמר שוב והסתכלתי עליו ״ב-בבקשה לא! ת-תעזוב אותם!״ הוא צעק והתחיל לבכות מתוך שינה.
הבנתי שיש לו סיוט ״בייבי״ התחלתי לנער אותו ״תתעורר בייבי״ אמרתי וליטפתי את ראשו ״אהה״ הוא צעק וקם בבהלה ״בייבי? אתה בסדר?״ שאלתי בדאגה והוא הסתכל עליי בפחד ״אתה הרגת אותם״ הוא צעק ובכה ״מה?״ שאלתי לא מבין ״תתרחק ממני!״ הוא צעק אני התקרבתי אליו ״מה יש לך?״ שאלתי ״אתה הרגת את החברים ואת המשפחה שלי!!״ הוא בכה יותר ״זה רק חלום, תירגע״ ניסיתי להרגיע אותו ״חלום?״ הוא שאל ובחן את החדר ״זה באמת חלום?״ הוא שאל והסתכל עליי ״כן בייבי זה רק חלום!״ אמרתי אותו נאנח בהקלה ״אז לא הרגת את המשפחה שלי,ואת החברים, נכון?״ הוא שאל ״מה? לא!״ אמרתי מתפלא ״אוקיי...״ הוא אמר והתקרבתי אליו מחזיק בפניו היפות שכרגע היו עליהן דמעות ״בייבי״ נאנחתי מוחא את דמעותיו ונושק למצחו ״אתה עייף?איך אתה מרגיש?״ שאלתי בדאגה ״אני לא עייף ואני מרגיש יותר טוב,תודה״ הוא אמר והסתכל בעיניים שלי ״פאק״ בטעות אמרתי בקול ״הכל טוב?״ הוא שאל לא מנתק את קשר העיניים ״כן״ עניתי. בהיתי בעיניו מרגיש את עצמי עוד שנייה מתנפל עליו, העיניים היפות שלו.
לפתע נשמע תקתוק בדלת, קוטע את המבט ושובר אותו.
הסתכלתי לכיוון הדלת ״כן?״ שאלתי בקול ״אדוני האוכל פה מוכן״ אחת העוזרות אמרה והנהנתי ״תכניסו את האוכל״ אמרתי והיא הכניסה מלא אוכל.
הסתכלתי על הוסוק שפער את עיניו ״אני אמור לאכול את כל זה???״ הוא שאל אחרי שהעוזרת יצאה מהחדר ״כן בייבי״ עניתי ״מה??״ הוא שאל והשפיל מבט ״אני לא יכול לאכול את זה, זה הרבה מדי. אני גם ככה שמן..״ הוא לחש את החלק האחרון ״אני לא רעב!״ פערתי את עיניי ״אתה לא שמן! ואתה רעב! אז תאכל!״ אמרתי בקול רם והסתכלתי עליו ״אבל-אין אבל קדימה״ קטעתי אותו ״בסדר״ הוא נאנח ״יופי״ אמרתי והסתכלתי עליו מתחיל לאכול ״לפחות תאכל איתי״ הוא אמר ורציתי להתעקש שיאכל לבד אבל הוא עשה לי מבט חמוד ומתחנן אז לא הייתה לי ברירה אלה להנהן ״אוקיי״ אמרתי אחרי שנייה והוא חייך והאכיל אותי.
אחרי שסיימנו לאכול אמרתי לו ללכת לישון בגלל שהוא חולה והרופא עוד מעט יבוא והוא הנהן וביקש במבט חמוד שאני ישן איתו אז הסכמתי, אי אפשר לסרב לפרצופים שלו. נשכבנו על המיטה והוא התכרבל עם השמיכה וחיבק אותי קובר את ראשו בצווארי וכורך את בידיו סביבי ואני את ידיי סביבו.
הוא נרדם ואני מיד אחריו.
—-——-
נ.מ גימין
״תעזוב אותי כבר!!״ צעקתי על יונגי שמשך אותי אל עבר בית קטן ביער אחרי שהוא לקח אותי מג׳ין והובי.
״תהיה בשקט״ הוא אמר והמשיך לגרור אותי ״לא רוצה!!״ התיישבתי על הרצפה שבמקרה הזה זה היה חול ודשא, הוא הסתכל עליי והרים אותי כך שהפנים שלי היו מול הגב שלו והתחת שלי ליד הפנים שלו ״דיי תשחרר כבר!!״ צעקתי והוא הצליף בתחת שלי ״אהה~״ צעקתי מהמכה החזקה ״תהיה בשקט כבר או שאני לא ירחם עלייך!״ הוא אמר והתחלתי לבכות ״בבקשה תחזיר אותי לחברים שלי!!״ אמרתי בקול מתחנן ובוכה.
״אמרתי שתשתוק,לא?!״ הוא שאל ונתן לי עוד מכה חזקה ממש בתחת ״דיי!! זה כואב לי!!״ צעקתי מכאב.
הוא הגיע אל הבית ופתח אותו עם מפתח, הוא נכנס ונעל את הדלת.
הבית היה מושלם.
היה מטבח קטן, מקלחת, שירותים, סלון וחדר.
הוא התקרב לדלת אחת ופתח אותה, לעיניי נגלה מיטה גדולה צמודה לקיר ועוד כמה דברים רנדומליים שיש בחדר רגיל.
הוא זרק אותי על המיטה ״מוכן לעונש שלך בייבי?״ הוא הוריד את החולצה והתחיל להתקרב אליי בעודי מתחיל להתרחק אל סוף המיטה.
״ל-לא בבקשה לא!! אני מצטער!״ אמרתי בפחד נצמד אל הקיר בפחד אך הוא המשיך להתקרב אליי ״יונגי בבקשה לא!!!״ צרחתי בבכי אך זה לא הזיז לו.
הוא תפס בי מוציא אזיקים ואוזק אותי למיטה, ניסיתי להשתחרר ולהיאבק אבל לא יכולתי.
הוא הוריד את החולצה שלי מתחיל ללטף לי את הבטן ואת החזה ״פאק בייבי! אתה משגע אותי!״ שמעתי אותו ועצמתי את העיניים מתכווץ מעט.
הוא הוריד את המכנסיים והבוקסר שלי מסתכל על גופי שנשאר עירום מולו.
אני לא יודע מה הרגשתי באותו רגע.
עצב? כעס? נגעל מעצמי? תסכול?
אני לא יודע.
״בבקשה דיי״ הוצאתי מהפה אבל בתגובה קיבלתי עוד הצלפה לתחת שהיה חשוף אז זה כאב יותר.
״אהה״ עצמתי עיניים והרגשתי אותו נוגע בבטן שלי ופתאום הוא סובב אותי לשכב על הבטן והעמיד אותי על ארבע.
הוא התחיל ללטף לי את הישבן ונגע בחור שלי מעט ״אהה~״ גנחתי מעט, לפתע הוא הצליף בתחת שלי ״אהה!!״ עוד הצלפה ״אהה פאק!!״ עוד הצלפה יותר חזקה ״לא לקלל!״ הוא אמר בקול אדיש ממשיך להצליף בי ״דיי״ צעקתי שהוא נתן לי אחת ממש חזקה שאני בטוחה שהשאיר לי סימן ממש אדום כדם.
הוא הפסיק לרגע ונשמתי בהקלה ונשמתי.
הוא קם מהמיטה ופתח את הארון והוציא שוט..
׳פאקינג שיט!׳
׳התחת המסכן שלי!!׳
׳אני מקווה לא למות מזה.׳
פרק פרק פרק פרק פרקק יאיי סתם חח
תהנוווו!!!!❤️❤️❤️❤️
27.10.2019