Момичето на Дейвис

By SvetozaraVelcheva

542 25 0

Любовта между Дейвис и Дефне ❤️❤️❤️ More

Глава 1
Глава 2
Глава 3
Глава 4
Глава 5
Глава 6
Глава 7
Глава 8
Глава 9
Глава 10
Глава 11
Глава 12
Глава 13
Глава 15
Епилог

Глава 14

20 1 0
By SvetozaraVelcheva

Докато пътуваше една кола ѝ се изречи на пътя и тя катастрофира. От нея излезе човек, който отиде до нейната колата, отвори вратата и я изведе от там. Пренесе я на ръце в другата кола. Сложи я до себе си в  и потегли. Спряха пред някакъв хамбар. Той я взе и я внесе в хамбара. Викна шефа си да дойде. Джейк се появи и се усмихна на Дефне.
- Значи ти си убил баща ми. Защо го направи? - попита тя.
- Защото той поръча да убият баща ми, за дето е откраднал от него. Затова го убих, исках и ти да почувстваш това, което и аз и питах тогава. - отговори ѝ той. - Ще поискам откуп в замяна на теб и  ще те пусна да си ходиш, никой няма да научи за това. Ако пък не изпълнят това, което искам ти ще умреш също като баща си.
През това време Дейвис получи съобщение, в което пише, че ако не даде съответната сума пари ще убият годеницата му. Той се замисли кой знае, че е сгоден за Дефне и се сети за своя колега. Реши да се обади на брат си, за да измислят какво да правят. Звънна му.
- Здравей, Едуард - поздрави го Дейвис.
- Здравей, батко. Как си? Честито за годежа. Надявам се да ме поканиш на сватбата си. - каза Едуард.
- Исках да те попитам да ли може да проследи телефона на годеницата ми, защото я отвлякоха. Имам чувството, че е замесен човека, който уби баща ѝ. Той явно има недовършена работа и с нея, а баща ѝ беше убит наскоро. - каза му Дейвис.
- Да не би да говориш за г-ца Дефне? Не мога да повярвам, че си се сгодил за нея. Да, разбира се, че ще ти помогна. Имаш ли някакви данни за мъжа, който я отвлякъл? - попита го Едуард.
- Не, но знам кой е наредил нейното отвличане. Той е мой колега и името му е Джейк Галистър, работи в хотела от както се помни. - отговори Дейвис.
- Знам къде се намира Дефне. Тя е в един хамбар, който се намира в гората. Хайде да тръгваме. - рече Едуард.
- Добре, но да побързаме- отвърна Дейвис.
Тръгнаха, след като пристигнаха директно заложиха своя капан. А Джейк се оказа толкова тъп, че им се върза. Братята успяха да освободят Дефне и да я измъкнат. Едуард трябваше да закара Джейк в полицейското управление, а Дефне се прибра с Дейвис вкъщи. Седнах да вечерят.
- Имам да ти казвам нещо. - каза Дефне на Дейвис.
- Казвай! - рече ѝ той.
- Бременна съм - отговори тя. - В четвърта седмица.
- Ще ставам баща? Нямам търпение да се роди детето ни. - отвърна Дейвис. Взе я на ръце и я положи на леглото. След това започна да я люби. По-късно заспаха прегърнати, а дясната ръка на Дейвис беше положена върху корема ѝ.

Continue Reading

You'll Also Like

129K 3.9K 61
Том Сицилиано - 29 годишния преуспяващ мъж в кариерата си на учител принуден да се премести в малко градче само заради семейните желания на баща си...
232K 5K 83
Той я купи, каза че тя е негова, несъзнателно взе единственото нещо което тя пазеше с години, а тя...тя несъзнателно взе сърцето му без той дори да п...
259K 8.3K 42
!!!ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО Е ДА СТЕ ПРОЧЕЛИ "His Possession" ПРЕДИ ДА ЧЕТЕТЕ ТАЗИ!!! !Книгата е романтика и еротика! Нови препядствия предстоят за Ника и Никъ...