My RPG characters

By Wolfy2743

2.3K 106 135

Characters neznamená OCs. Takže ne, že přijde někdo s větou typu ,,Ale tenhle obrázek není tvůj! Ten je z int... More

00. Dargo
1. Like other
2. Magical Wolves
3. Psi
5. MLP RPG Tituly
6. Eldiara 5
7. Pach Zrady
8. Wolves
9. Magic Wolves
10. Selekce
11. Selekce #2
12. Wild Wolf
13. Selekcion in Cannes
14. Selekcion in Cannes #2
15. Zrádce
16. Selekce
17. In a Fantasy world
18. Roleplay game
19. Jiný svět
20. Magic Soul
21. Border collie Pack
22. My&Ma Academy
23. Clofera
24. Clofera #2
25. (Ne)normální
26. Chamberská akademie
27. Selekce
28. Eldiara 6
29. Brixton
30. My&Ma Academy 1987
31. My&Ma Academy 1987 #2
32. Marama
33. Upíří panství
34. Van Loren's orphanage (SOUKROMKO)
35. Cesta za duhový most
36. Wolves
37. Vlkodlaci
38. Dvůr věčna
39. Furry World
40. Street dogs
41. Zoo
42. Akademie Piercenton
43. Furries, soukromko
44. (Ne)zvratný osud
45. Wolves

4. Eldiara 4

98 7 5
By Wolfy2743

NeRPG
Azarinka21

Pro ty, co mají slabší povahu nedoporučuji číst 'něco o' u mé druhé postavy 😂
Předem se omlouvám Az, která to číst musí 😅

Jméno: Aroc (Arok)
Pohlaví: vlk
Povaha: mrzutý, protivný, cinik, sarkastický, věčně zamračený vlk bez smyslu pro humor, nepřipustí si nikoho k tělu a i když jsou na něj ostatní nějakým způsobem "hodní" on na to nehledí a je stále stejný. Nebojí se na ostatní vztáhnout tlapku a jednu jim vrazit. Už nespočetkrát měl co dělat aby někoho nezakousl.
Věk: 48 let
Magie: Stínobijec
Město: Nionlor
Rodina: otec- mrtvý
Matka- mění partnery jako ponožky v jeho rodném městě
Sourozenci (dva mladší bratři)- mrtví
Stav: Obyčejný Stínobijec
Něco o/Minulost: už jako malý vnímal velice nepříjemnou atmosféru, která vládla u nich doma.
Jeho matka byla věčně pryč a on neznal důvod. Jeho otec ale asi věděl, co se děje a svůj žal či vztek vždy maskoval. A i když si jeho otec myslel, že ho nikdo nevidí, tak pil. Vyloženě se utápěl v lihu.
S matkou Aroca a jeho dvou bratrů se často hádal.
Jeho matka odešla z domu kvůli jinému vlkovi, když mu byly 3 roky a jeho dvoum mladším sourozencům 1,5 roku. Což neunesl otec a dva mladé vlky zabil aby měl už konečně klid. Chtěl zabít i Aroca, ten se však dokázal ubránit a utéct. Jeho otec ho k jeho údivu nesledoval. Ne... Jeho otec vstáhl tlapku na sebe samého a naposledy vydechl- zabil se.
Z Aroca se poté stal vlk, kterým je dnes. Nastoupil na školu Stínobijců a nyní je z něj jeden z těch nejzkušenějších, rád ostatní i ponižuje a snaží se ostatním srazit ego a sebevědomí, protože je to pro něj prostě zábava.
Jeho jediným slabým místem jsou části na tlapkách, která má schovaná pod zlatými náramky. Jeho kosti jsou tam dost křehké, stačí drobná rána a je na zemi. Proto má ty náramky, zpevňuje mu kosti a brání zásahu do jeho slabiny.
Vzhled:
Tmavě tyrkysový vlk s ohnivě oranžovýma očima. Na předních tlapkách nosí zlaté ozdoby, které chrání jeho slabá místa. Na hlavě má stříbrnozlaté znaky, které zdědil po matce, za což ji nenávidí a po otci získal žluté znaky na tlapkách.


Jméno: Kirtap
Pohlaví: vlk
Povaha: záludný, domýšlivý, mírně egoistocký, inteligentní podrazák, bystrý a prohnaný s geniálním mozkem, ovšem i nemilosrdný zabiják, kterému se stýská po mrtvé starší sestře
Věk: 6 let
Magie: Stínobijec
Město: Meridest
Rodina: otec Teco (Teko) a matka Kasura s ním nechtějí mít nic společného, oba žijí. Ale nehlásí se k němu, stejně jako k jeho zesnulé starší sestře.
Stav: Vrah
Něco o/Minulost: Je to Stínobijec, který se teprve všechno učí. Ve škole je pár měsíců (cca 5 měsíců).
Měl starší sestru Sotu, která byla vrah a k jejich rodičům se zrovna dvakrát hezky nechovala, byla to odjakživa pěkné kvítko, které nemělo rádo rozkazy a pravidla. Jemu to ale bylo jedno. Vzhlížel k ní, měl ji za vzor. A tak se stalo, že jednoho dne s ní utekl. Chtěl být jako ona. Nevadilo mu, že se za ně budou jejich rodiče stydět. Nikdo nemůže za to, jaký se narodí a jaký bude.
Jeho sestra měla zvláštní styl vraždy, který se mu zamlouval, ale vzhledem k tomu, že byl vlk, tak to narozdíl od sestry nemohl praktikovat.
Jeho sestra byla prohnaná zmije, která si nalákala svým šarmem a půvabem vlka do pokoje, tam si s ním (ehm) užila a pak ho pomalu zabila, milovala utrpení. Ona tím rovnou získala dvě potěšení najednou. Ona nikdy nezabřezla a neměla vlčata jen díky tomu, že je mít ani nemohla.
Samozřejmě při takovýchto věcech svou sestru nechal v klidu a nebyl s ní, byl ve svém pokoji. Ale u vraždění už ano.
Jenomže jeho sestra byla v poušti po asi 30ti vraždách během jednoho roku dost známá a její podobizna byla všem známá. A tak jednou, když si do pokoje zavedla nového vlka, vlk se bránil a po delším souboji ji zabil.
U vraždy jeho sestry byl, což znamenalo, že svou sestru pomstil, vlka zabil a utekl.
Rozhodl se jít cestou vraha jako jeho sestra a začal vraždit, jenže on vraždí sériově, vyhlíží vlčice, které jsou podobné jeho sestře (vlčice různých odstínů tmavě modré barvy), protože v nich pak vidí ji a bolí ho to.
Ještě předtím, než začal vraždit, si nechal vyrobit kovové tesáky, které při vraždění využívá.
Svou oběť si vždy naláká do nějakého opuštěného domu svými povídkami jak je neuvěřitelně bohatý, víc než kdy byla královská rodina, zatáhne ji do sklepení a připoutá. Zezačátku dělal to, co jeho sestra, vlčice zneužíval, ale pak ho to přestávalo bavit a rovnou je začal vraždit, což dělá doteď.
Vždy si před vraždou nasadí kovové tesáky, kterými je vraždění daleko bolestivější pro jeho oběti. Své oběti hryže, různě jim tesáky a drápy jezdí po kůži, užívá si bolest, pláč, řev a naříkání, které jeho oběti vydávají. Svou oběť nechá vykrvácet do poslední kapky. Krev si jednou za čas i vychutnává.
Ze smrti jeho sestry je zničený a když vraždí, je šílený.
Vzhled:
Vlk s bílou hrudí, půlkou zad, krkem a ocasem a zbytkem těla černým. Jeho oči jsou bledě modré až skoro bílé, což občas působí děsivě, když na vás koukají jen černé panenky.


Continue Reading

You'll Also Like

12.5K 402 49
Zpátky do školy. Dodatečný ročník, do kterého se Hermiona mile ráda vrací i se svými věrnými přáteli. Všechno by to mělo nádherný začátek, ale je tu...
182K 10K 47
Co se stane, když si stáhnu seznamku? Budou tam jen uchylní starci a nebo ne? ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ 🏳️‍🌈BoyxBoy🏳️‍🌈 ❗Vulgarismy ❗ ❗Někdy 18+❗ Omlouvám...
6.5K 404 63
19. století...Rozvoj hodpodářství, další umění, hudba, tanec, nadvláda Rakouska nad Českým královstvím pokračuje...České království to moc jednoduché...
32.6K 3.5K 69
25. srpna 1976, v pokoji u Potterových: Tak jsme tady. Moje postřehy? Zaprvé - James je debil. Zadruhé - bydlí tu s nimi jakýsi Sirius, a to je tak...