Nekonečný příběh

By Verolain

4.3K 396 25

Můj život nestál za nic. Neměl jsem pro co žít, ale nevzdal jsem to a počkal jsem si. Snad se jednoho dne oh... More

Part 1
Part 2
Part 3
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8
Part 9
Part 10
Part 11
Part 12
Part 13
Part 14
Part 15
Part 16

Part 4

305 30 1
By Verolain

Dveře se otevíraji a stojí v nich on. Ten, který mi učaroval na první pohled. Ten, který se umí obléct jako model. Ten, který mě pozval dnes na večeři. „Dobrý večer Harry, pojď dál" říka a ukazuje dovnitř domu. „Dobrý večer Louisi" říkám schválně, aby si uvědomil, že umím taky provokovat. Vcházím a rozhlížím se, má to tady nádherné.

,,Co si dáš?" říká mi a ukazuje na svojí poličku, která je plná láhvi. „Whisky s ledem děkuji" Louis chystá dvě skleničky s ledem a whisky, podává mi ji a v trapném tichu si ťukáme. „Na skvělý večer, co ty na to?" „Doufám, že bude skvělý, že mě nezabiješ a nezakopeš na zahradě." Louis se začína smát a tím odpadá ta prvotní stydlivost. „Jistě tak pojď ke stolu a bacha na to, co piješ nebo jíš, ať v tom není třeba jed" spiklenecky na mě mrká a jde směrem asi do jídelny.

Jak jsem odhadoval jídelna, jeho dům je obrovský a neskutečně zařízený. „To je tvůj dům?" ptám se ho. „Ano to je můj dům, když mi bylo sedmnáct, rodiče jeli v prvním sněhu na nákupy a nějaký sfetovanec jim vjel do protisměru. Oba byli na místě mrtví" říká a nejistě se koutkem úst pousmíva. „Promiň, já nechtěl, nevěděl jsem, je mi to líto, velmi tě chápu" říkám nejistě a v duchu si nadávam, jaký jsem vůl. „Nemohl jsi to tušit, je to dávno a od té doby žiju sám, konec povídáni o mě. Co ty a rodiče jak vycházíte? Máš sourozence?" ptá se mě a čeká, co řeknu. Nevím, co říct, vážně ne. „ Jestli o tom nechce mluvit, nemusíš, nenutím tě." „Ne v pohodě jenom jsem uvažoval odkud začít. No v sedmnácti jsem si uvědomil, že jsem gay" dívam se, jak zareaguje, ale nic. „ Neměl jsem odvahu to říct rodičům, věděl jsem, jaký mají na ně názor. No tak jsem to tajil, než jsem vystudoval a potom jsem jim to řekl. No a co nastalo...Rodiče mě vyhodili z domu, mé čtyři sestry a bráška nechtějí se mnou mít nic společného, protože rodiče je proti mně poštvali. Konec mého příběhu, Teď pracuji a bydlím u nejlepšího kamaráda." „No vidíš a teď se zas omluvím já tobě, jak vidím tak my dva jsem případ" směje se. „Můžu podávat večeři?" ptá se a já jenom pokyvují hlavou na souhlas.

Odbíha, jak tuším do kuchyně a já si sedám ke stolu. Donáší mísu s těstovinami a vzápětí dva talíře s masem a nějakou houbovou omáčkou. „To si vařil sám?" ptám se. „Sám a nikdo mi nepomáhal, jenom jsem se modlil, ať ti chutnají houby." „Miluju houby." a vkládam si první sousto do pusy a to, co se mi odehráva v ní, to nejde popsat, tak vynikající jídlo jsem v životě nejedl. „Vy-ni-ka-jí-cí vážně" říkám mu ještě s plnou pusou. „Děkuji, ale nepřeháněj." V klidu dojídáme celý obsah svých talířů a přesunujem se do obývacího pokoje.

Konverzace plyne a bavíme se o všem možném. Pořád navzájem flirtujem. Jiskří to mezi námi jako na Silvestra. Kolem půl jedenácté si uvědomuji, kolik je vlastně hodin. „Už bych měl jít domů" zděluji mu. „ Musíš a nebo chceš ?" „Nemusím a ani nechci, ale je půl jedenácté a je to neslušné a pořád je tady ta možnost, že mě chceš zabít." směju se. „Jak myslíš, ale klidně můžeš přespat v ložnici pro hosty." „Pro dnešek odmítnu, děkuji ti mockrát za úžasnou večeři a za úžasný večer" zvedám se. „Pro dnešek? Takže mi nedáš košem a uvidíme se ještě?" „No to uvidíme, můžeš mi zkusit napsat" šibalsky se na něho dívám. „ Počkej minutku, zavolám řidiče" a odchází. Mohl jsem si zavolat taxíka, chci řic, ale už je pryč.

Louis mě doprovázi ke dveřím a já znovu děkuji. „Nemáš zač Harry a můžu ještě něco?" ptá se mě. „Jasně" ani si neuvědomuji, co chce. Najednou se ke mně přiblížuje a líba mě na rty. Letmý polibek, ale kolik napětí v něm je ani popsat to nejde. „ Děkuji, že jsi mi to dovolil a dobrou noc." Šeptá mi do ucha a já se jenom otočím a nastupuji do auta a mávam mu.

Teď mám stoprocentní jistotu, že je taky gay. Ještě nezajiždime ani za roh a pípa mi mobil. Vytáhuji ho z kapsy a čtu si: DOUFÁM, ŽE TO NEBYL POSLEDNÍ VEČER STRÁVENY S TEBOU. MYSLÍM, ŽE LÁSKA NA PRVNÍ POHLED EXISTUJE. TVŮJ LOUIS P.S. DOUFÁM, ŽE MÁŠ ASPOŇ Z POLOVINY STEJNÝ NÁZOR JAKO JÁ...:* Bože co z poloviny, stoprocentně stoprocentní Hned začínám odepisovat: NE TO JÁ DOUFÁM, ŽE TO NEBYL POSLEDNÍ VEČER S TEBOU A LÁSKA NA PRVNÍ POHLED URČITĚ EXISTUJE, TVŮJ HARRY. Hned přichází odpověď: TO JSEM RÁD, ŽE SE SHODNEME. DOBROU NOC HARRY A SLADKÉ SNY O NĚČEM PĚKNÝM, JÁ VÍM PŘESNĚ O ČEM NEBO SPÍŠ O KOM SE MI BUDE ZDÁT. :* Není ani možné, že já mam takové štěstí. DOBROU NOC LOUISI, MÉ SNY BUDOU JAKO TVOJE...:* HARRY

Continue Reading

You'll Also Like

Běh lásky By <3

Fanfiction

3.9K 217 30
Je tohle pravá láska? Nebo všechno dobré jednou skončí? Budeme si cizí nebo budeme ti nejbližší? Vrátíš se někdy? Jsem pro tebe jako ty ostatní? Zv...
27.6K 1K 80
Outer Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy
27.6K 1.3K 56
"Umím si najít holku " namítl jsem , když mi opět nutily nějakou modelku či co to zas bylo . "Neměl jsi žádnou už rok " poznamenal jeden člověk z méh...
27.5K 1.2K 56
(ff- cz rappers) Láska - slovo, které jsem nikdy nedokázala pochopit. Je to emoce, kterou ve vás vybudí člověk, k němuž něco cítíte. Byla to tedy ta...