Istoria GENOS ACADEMY

By manitorul

70 2 0

Poveste SF despre ideea din spatele GENOS ACADEMY! More

Cap. 2 - Legenda: Zeita si Genosienii
Cap. 3 - Prezent: Tehnologie si Organizare

Cap.1 - Prima Aparitie: Nasterea

27 0 0
By manitorul


   La multi ani lumina de galaxia noastra, o lumina puternica strabate intreg universul inca din prima zi a existentei materiei. Acolo, printr-un miracol viu, o stea s-a format, prima din intreaga infinitate. Ea a fost numita de catre primele fiinte inteligente ca fiind PRIME.

  Usor usor, in jurul stelei s-au adunat cele mai importante materii din stelele moarte ce au tinut doar o clipa. Ceva inimaginabil avea sa apara: un nou sistem "primar" si o noua galaxie. Nu a durat mult si o noua serie de planete si-au facut aparitia: YEVA, GENOS, SITIR si FAOXON.

   Minunea nasterii nu a tinut mult, caci SITIR si FAOXON s-au ciocnit, iar o planeta mica, MIXON, si 6 sateliti noi au aparut in jurul lui GENOS si YEVA. Planeta protectoare YEVA a devenit o ladis (jumate diamant, jumate lapis), pazind GENOS de orice meteorit, iar GENOS a devenit datorita protectiei si pozitiei o planeta LOCUIBILA.


Continue Reading

You'll Also Like

49.2K 2.9K 43
Societatea Virtuală îşi doreşte să aducă împreună toţi oamenii lumii, aşa cum s-a întâmplat după răspândirea internetului, dar la un nivel mult mai c...
106K 6.5K 30
*Acesta este un spin-off al seriei ,,I'm dead" (#ID), însă poate fi citit şi individual, nu conţine spoilere pentru seria anterior menţionată* Când T...
1.5M 48.8K 105
'Dezbracă-te!' spune el nervos. 'Te rog.. ma doare tot corpul..' ii spun speriata, implorându-l din priviri sa nu-mi facă nimic. 'Prea târziu, păpu...
110K 5.6K 28
Jennifer Brown este o fata rămasă orfana și lăsată în grija unchiului ei, care face afaceri necurate și are un comportament oribil. Jennifer îl întâ...