Tae szemszög:
Hogy mit érzek most? Rengetek de tényleg nagy mennyiségû fájdalmat érzek viszont ôrômôt is hisz apa leszek. Lesz egy picibabám attól a férfitõl akit a világon a legjobban szeretek. Hogy fáj e az hogy ô nem akar minket? Kurvára. Sose fájt még ennyire semmi. De ôszintén megtudom érteni. Én rontottam el mindent nem pedig ô. Tudtam hogy elôbb utóbb megfogja unni a hûlyeségeim és kiszeret belôlem ami meg is tôrtént márpedig ha valakit nem szeretsz attól nem is akarsz gyereket nem igaz? Csak azt sajnálom hogy miattam az én kicsikémnek kell szenvednie majd. Hisz nem kônnyû apa nélkûl felnôni de mindent megfogok adni neki amit csak tudok. Bàrcsak Kookal tehetném ezt meg...
-Sajnálom kicsikém hogy miattam kell szenvedned és hogy miattam nem akar téged az apukàd de ígérem hogy mindent megfogok tenni annak érdekében hogy ne hiányold ôt. Mindent megfogok adni neked amit csak tudok. Nagyon nagyon szeretlek picikém remélem tudod. Màr csak te vagy nekem az életemnél is jobban fogok rád vigyázni ígérem. Ajj picim,bàrcsak apukàd is akarna minket. Suttogtam szomorúan mikôzben a szememet tôrôlgettem egyik kezemmel a másikkal pedig a még alig gömbôlyôdô pocakomra simitottam újra és újra.
-Tae... szólalt meg hirtelen valaki a hátam môgûl én pedig kishíján szívrohamot kaptam. Mikor hatrafordultam Kookot láttam meg aki bûnbánó szemekkel nézett engem. Nem értettem mit kereshet itt. Tôrtént volna valami?
-Ugye nem tôrtént semmi a tôbbiekkel? Néztem rá aggódó szemekkel. Ô csak értetlenûl nézett engem majd dôbbenten válaszolt
-Nem miért? Vakarta tarkójàt zavarában.
-Hát mivel gondoltam azért jôttél mivel màsért nem jôhettél szóval.... de akkor mind1. Ôrûlôk hogy nincs baj. Fordultam vissza az ablak felé.Igen az ablak elôtt ûlôk egy hinta székben és ugy nézem a kinti hóesést.
-Ennyit szerettél volna? Vagy keresel valamit? Az itt maradt cuccaidhoz nem nyúltam minden ugy van ahogy azt hagytad. Gondolom megtalálod ôket. Mondtam neki semleges hangon mikôzben a pocakomat simogattam.
-Nem azért jôttem. Figyelj Tae én sajnálok mindent. Azt hogy nem hittem neked azzal kapcsolatban hogy enyém a gyerek,azt hogy leléptem és magadra hagytalak,magatokra hagytalak...hogy bunkó voltam veled. Egyetlen szavam sem volt igaz amit hozzád vágtam eskûszôm. Csak bántani akartalak. Hogy miért? Mert tudom hogy nem érdemellek meg és igy akartalak távoltartani nem gondolva bele hogy neked hogyan is esnek a szavaim. Elrontottam tudom jól de kérlek hagyd hogy veletek maradjak egy kicsit. Legalább mig meg nem szûletik a pici utána ha szeretnéd akkor eltûnôk de addig hagyj maradjak itt.....Vagyis nem nem tûnôk el mivel ha engeded ha nem ezt az egészet de akkor is a gyerekem mellett akarok lenni. Azt tiszteletben fogom tartani hogy te nem szeretnél velem egy légtérbe lenni de 1héten legalább 1x látni akarom a gyermekem miután megszûletik amig pedig benned van addig elkell tûrnôd magad mellett mivel azt szeretném hogy egészségesen szûlessen meg. Tudom hogy azt hiszed hogy nem akarom ôt, de nagyon is akarom. Én csak féltem baszki és még most is félek. Félek az apaságtól mivel nekem nem volt rendes apám és félek hogy olyan leszek mint ô bár ahogy te is mondtad már most is olyan vagyok....de én normális apa szeretnék lenne akire bûszke lehet a fia vagy lánya tôk mindegy igazából,csak kérlek.. hagyd hogy bizonyitsak. Mondta mikôzben elôttem térdelt kônnyes szemekkel de nem csak neki volt az. Nekem is. Nem tudom hogy mit csináljak...félek bízni benne de viszont el sem tilthatom a gyerekétôl. Ajj baszki ez annyira nehéz.... nem tilthatom el mivel tudom hogy ugyse sikerûlne de nem is engedhetem kôzel magamhoz. Nem bírnám ki ha újra átverne,kihasználna.... bár azt mondta hogy nem volt ôszinte amikor ilyeneket mondott de nem tudom hogy azt ezekre is értette-e.... Mit csináljak?
-Mit mondasz? Adsz egy esélyt hogy bizonyithassak? Nézett rám reményteli szemekkel mire megsajnáltam
-Igen viszont szeretném ha barátok lennénk mivel ha te is részt akarsz venni a picikénk életében akkor múszàj kijônnûnk ugy pedig nem lesz egyszerû ha feszûltség van kôzôttūnk. Remélem egyet értesz ezzel te is. Mondtam mikôzben ránéztem. A szemeiben pedig mintha csalódottságot véltem volna felfedezni.
-Ezt szeretnéd? Hogy barátok legyünk? Kérdezte tôlem szomorúan.
-Szeretlek de nem tudok már megbízni benned legalábbis most nem.Nekem ehez idô kell. Válaszoltam én is szomorúan. Mire beleegyezôen bólintott egyet bár látszott rajta hogy nem tetszik ez neki.
Pár percig csak nézett engem majd bizonytalanul megszólalt.
-Õhm...én...öhm meg-megfoghatnám? Csak egy kicsit. Mutatott a hasamra mire elkuncogtam magam.
-Persze csak óvatosan.mondtam mire egybôl a pocim felé nyújtotta a kezeit majd óvatosan ráhelyezte és csillogó szemekkel elkezdte simogatni.
-Már érezni egy kicsit a mi kis csodánkat. Annyira boldog vagyok hogy lesz egy gyerekem. Álmomban sem hittem volna hogy ez megtôrténhet hisz nekûnk elméletileg nem lehet gyerekûnk de mégis és ez annyira csodálatos és annyira szerencsések vagyunk fôleg én. Hálás vagyok neked hogy engeded hogy melletted lehessek. De remélem azt tudod hogy nem fogom feladni és kûzdeni fogok érted mégha nem is érdemellek meg de akkor is a végsôkig fogok kûzdeni addig amig azt nem mondod hogy már nem szeretsz engem és nem szeretnél velem lenni. Mondta le sem véve a szemét a hasamról. A kezei is végig jártak egy pillanatra sem megállva.
Nem tudom erre mit mondhatnék de igazából nem is kell semmit hisz látszik rajta hogy nem is vár erre választ igy nem erôltetem inkább élvezem hogy hozzám ér. Jól esik az érintése. Annyira meleg és feltôltôdôm tôle.
-Pici csillagom annyira boldog vagyok attól hogy vagy,ne higyj apukádnak én igen is nagyon szeretlek téged és nagyoon várom màr hogy megszûless. Nem számít nekem hogy fiú leszel e vagy lány a lényeg hogy megszüless. Ígérem melletted leszek mindig és számithatsz majd rám bármi is tôrténjen. Jó apa akarok lenni és remélem az is leszek,tudod nekem nem volt rendes apukám igy nem tudom pontosan mit is kellene tennem de megfogok tenni mindent hogy jó apád legyek csak legyél velem kérlek tûrelmes. Ajj annyira várom màr hogy megszûless annyit de annyit fogunk egyûtt jàtszani hogy már a végén megfogsz unni.kuncogott fel mondandója után mire én is elkuncogtam magam mikôzben folytak a kônnyeim a meghatódotságtól.
-Nagyon szeretlek picim és apukádat is. Még nem tudja de azon leszek hogy újra megbízzon bennem és egy család legyünk mi 3an. Ez minden vágyam. Tudod ô most nagyon haragszik rám és csalódott bennem de helyre fogom hozni. Szúrkolj nekem picim hogy sikerûljôn. Képzeld már el is terveztem magamban hogy milyen szobád lesz. Neked lesz a legszebb és legmenôbb szobád az egééész világon. Csak siess hozzánk hogy megnézdhesd.Nagyon várunk már mindannyian téged. Sok keresztapád lesz az biztos ahogy az is hogy sok hûlyével leszel kôrûlvéve de ígérem megfogom tanítani neked hogy hogyan kell ôket befenyíteni.Most én voltam aki felkucogott mondandója hallatán. Annyira aranyos ahogy a pocakomhoz beszél csillogó szemekkel és tervezgeti a jôvônket. Nagyszerû apa már most is de ezt nem fogom bevallani neki mivel igyis nagy az egója.Egy ideig igy voltunk Kook sok hûlyeséggel tômte még a picikém fejét amiktôl már szinte sírtam majd mikor kopogtak Kook az ajtóhoz sétált és kinyitotta de látszott rajta hogy nem akart elszakadni se tôlem se a gyerekûnktôl.
-Mit akarsz? Nyitotta ki az ajtót ahol Jimin állt.
-Neked is szia. Csak azért jôttem mert Jinnie szólt hogy gyertek le enni. A kedvencedet fôzte Tae. hajolt ki Kook takarásából Jimin mire felkuncogtam és egybôl fel is álltam a kaja hallatán.
-Akkor siessûnk mivel farkas éhes vagyok. Mondtam boldogan majd játékosan félre lôktem ôket az ajtóból majd száguldoztam is le a lépcsôn Jimin csak nevetett de Kook nem tartotta ezt olyan viccesnek.
-Tae a tetû apámra eskûszôm hogyha valami bajotok esik az eszeveszett rohangálásod miatt én kinyírlak. Morgott nekem mikôzben rohant utánam hogy nehogy bajunk essen, se nekem se a picikénknek.
-Nyugi tudok magamra vigyázni. Kuncogtam majd bemenve a konyhába levágtam magam a székre. Kook meg Jimin azon versenyeztek hogy ki ûlljôn mellém. Kook nyert ugy hogy Yoongi az ôlébe rántotta Jimint aki miután helyett foglalt Yoongi ôlébe már meg sem próbált tovább harcolni a mellettem ûlésért igy Kook gyôzelemittasan ûlt le mellém majd a kezét egybôl a hasamra rakta. A többiek csak nézték az eddig tôrténteket majd mikor látták Kook elsô cselekedetét mikor leûlt egybôl elmosolyodtak. Én csak ettem a kedvenc kajám kétpofára rájuk sem figyelve.
-Ahogy látom sikerûlt megbeszélnetek a dolgokat. Mosolygott ránk Namjoon.
-Hát ja valami olyasmi. Megbeszéltük hogy a pici érdekében eltûrjûk egymást igy megállapodtunk abban hogy barátok leszûnk. Mondtam mire meglepôdtek egy kicsit a tôbbiek.
-Vagyis Taenek még idô kell de én kûzdeni fogok érte addig leszûnk csak barátok amig nem bizonyitok neki. Szólalt meg Kook is evés kôzben, persze a kezét nem vette le a hasamról egy pillanatra sem.
-Igy màr mindent értek. Furcsáltam is hogy Kook csak ugy beleegyezett a barátságba. Nevetett fel colos barátunk mire a többiek is elnevették magukat.Egész vacsora alatt nevetgéltûnk, Jungkook meg Jimin egymás agyát húzták,elég jóba lettek ahoz képest hogy gyûlôlték egymàst az elején. De ami a legjobban tetszett hogy Kook végig a pocakomon tartotta a kezét és pàrszor simitott is rajta párat és az a legjobb benne hogy mindezt ôsztônôsen tette hisz látszott rajta hogy ô észre sem vette hogy a keze végig a hasamon volt,beszélgetés kôzben is simogatta a hasamat.Észrevettem hogy mióta tudja hogy terhes vagyok azóta nagyon birtoklóvá vált,vagyis jobban mint eddig. Látszik rajta hogy minden pillanatban készen áll arra hogy megvédje a picikénket. Annyira aranyos ahogy félpercenként rânk pillant hogy rendben vagyunk-e. Az elsô pár percben furcsa volt hogy el sem engedi a pocakomat meg hogy állandóan figyel minket de már mondhatni hozzá szoktam ès már-már aranyos hogy ennyire védelmezz minket. Most épp a nappaliba heverészûnk a többiekkel. Valami vígjátékot nézünk mivel most nem akartak horrort nézni ugy hogy itt vagyok. Hát nem cukik?! Én Kookkal a szônyegen ûlôk aki hátulról ôlel engem természetesen a pocakomat simogatva. A többiek pedig vagy a kanapén vagy a fotelekben foglalnak helyett. Az asztalra készített nekem Kook pár csemegét hogyha megéheznék a kezembe pedig egy forró teát adott amit egész film alatt szürcsölgettem. Annyira nyugodt igy minden. Igy akarok maradni. Tudom hogy nem lesz zôrdûlômentes a kôvetkezô pár hónapom de tudom hogy megfogja érni hisz pontosan 7hónap múlva kezemben tarthatom az én csodámat. Remélem nem fog több meglepetés érni minket....
(Fenti videjóxd🔝)
Tudjátok mit vettem észre? Nem? akkor elmondom. Azt vettem észre h Taehyungért az egész banda oda meg vissza van. Annyira cuki dolgokat szoktak neki mondani h én olvadok el😂 Fôleg Kook. Megszámlálhatatlanszor mondta V-re hogy Handsome (és igaza is van😉) Vkook is faking ríl(xd) 😍
Ja és a könyvre visszatérve remélem tetszett mindenkinek ez a rész is. Hamarosan hozom a folytit. Már csak pàr rész gyerekek😭 Treat people with kindness. H.S 😍💕