Keesokan hari, ak pergi cari baju kahwin ngan jimin berdua. Dh le ak x tau pape pasal baju baju kahwin ni. Sampai je kat butik, ada sorang minah ni dtg and senyum senyum kat jimin. Kepala otak minah tu senyum kt future husband ak. Ni yg nk marah ni!! Jimin pandang ak dgn muka x bersalah pastu terus jln ngan minah gedik tu and tinggalkan ak sorang sorang dpn pintu. Eii geramnya ak!! Kalau ikutkan hati, nk je ak smackdown si jimin tu. Nasib dia tu bias ak, kalau x heish.... fahamlah sendiri.
"Awak, sinilah cepat... awak buat ape tercegat kat depan pintu tu?"
Ak terus jalan pergi kat jimin and nampak minah duduk sebelah jimin pastu jeling ak bila dia nampak ak. Nk je ak cungkil bijik mata dia tu.
"Awak carilah baju yg awak suka"
Ak terus pergi kat bahagian yg banyak baju pengantin tergantung. Ak terpandang satu baju pengantin yg bapak cantik gila. Ak terus capai baju tu and tunjuk kat jimin pastu jimin suruh ak cuba baju tu. Bila ak keluar dari bilik tempat tukar baju tu, jimin pandang ak lain macam and pandangan dia buat ak x selesa.
"Cantik x baju ni?"
"Cantik... tpi saya x suka awak pakai baju ni"
"Kenapa? Baju ni x sesuai dgn saya ke?"
"Baju ni sesuai dgn awak tapi baju ni terlalu terdedah. Saya x suka lelaki lain pandang badan awak yg terdedah"
Uwu... dia jeles ke? Alahai comel jek bakal husband ak ni. Sumpah ak melting bila dia ckp macam tu.
"Emm... awak jelah yg pilihkan"
Jimin terus capai satu baju yg boleh tahan cantik and x terlalu terdedah pastu terus suruh ak try baju tu. Bila ak keluar dari tempat try baju tu, jimin pandang ak sambil tersenyum dengan senyuman yg selalu tengok dlm screen je. Lepas ak try baju, jimin pulak try baju. Handsome gila Bapak woi