Who are you?

By YxLovexCat

7.6K 986 725

Už od začátku věků chtěli, a také dosáhli Larssoni velkých věcí... Někteří vymysleli vraždící zbraně, někteř... More

Prolog
,,Krásné uvítání"
,,Nevyskakujte si"
,,Rozřazení"
,,WTF?! Really....?"
,,Really Tom, Really?"
,,What is this?"
,,Sbohem... Už navždy.."
,,Za jakým důvodem....?"
,,Vspory se nevyřeší hádkou"
,,I'm so sorry my friends..."
,,S-stop... P-plea-ase.."
,,Do you really think about me this?"
,,Hm... It look like Mars.."
,,Hello Princess~"
,,WHERE. IS. TIMONTHY. SREEWEL?!!"
,,I feel so.. Unwanted.."
,,What would I need friends for when I've got THIS?"
,,Did they see on the Penny card ,Tord Larsson is Homosexual?!' "
,,Stop it! I do it only for safety my body and hair!"
,,He will got you too!"
,,Tom VS mýdlo"
,,Boj na život a na smrt"

,,BIG GROSS MONSTER!"

230 27 86
By YxLovexCat

-Flashback-

,,Matte! Nejez to sakra!" Křikl po svém příteli Edd. Bylo poledne a čtyři mladíci se rozhodli zajít k jezeru, bohužel se to neobešlo bez návštěvy lesa.

Náš chytrý Matt se ovšem v poslední době velmi inspiroval ekologií, aby podtrhl svoji dokonalost a obětavost pro živočišné prostředí. Sbíral si do svého baťůžku všemožný poházený bordel, a když nesbíral bordel, tak trhal všemožné bobule, listy, rostliny a houby.

No a jelikož ten dement nerozezná jedo-

,,Matte! Nežer to sakra! Je to jedovatý!" Křikl jsem po něm. ,,Borůvky nejsou jedovatý!" Křikl po mně zpátky a Tom se jen uchechtl. ,,Jenže to není borůvka, ale rulík. A ten JE jedovatý." Vysvětlil Edd a sebral mu onu "borůvku" z rukou. ,,Heeeeej!" Zakňučel Matt a naštvaně si založil ruce na prsou. 

,,Je to modrý? Je! Takže to je borůvka! Možná nejsem nejchytřejší, ale borůvku od *Rulíka poznám!" Zamračil se Matt a šoural se vzadu. 

,, Matte, mohl by si mi podat časopis?" Zeptal jsem se a otočil se na Matta.

Který tam překvapivě NEBYL! ¨

Ovšemže by nikomu z nás normálně nevadilo, že si zase někam zmizel, ale poslední dobou dělal opravdu píčoviny. 

,,Kde ten idiot zase řádí?!" Ulevil si Edd a rozhlížel se okolo sebe. ,,Nejspíš zase něco žere." Utrousil Tom a napil se ze své placatky. ,,Tome.. nepomáháš!" Vyjel jsem po něm a on se na mě otočil. ,,Já se o to ani nesnažím." Uchechtl se a pokračoval v chůzi.

,,Kluci! Kluci! Hele, našel jsem hřiby!" Přiběhl k nám, bůh ví odkud, Matt a ukazoval nám jeho houbový úlovek. 

,,Matte ty-" Zarazil se Edd a raději spolkl kousavou poznámku. Já si raději vytáhl moji lékárničku na nervy, zapálil si a lehce popotáhl. Co bych si bez doutníku počal?  ,,Podívej." Přešel jsem k němu a jednu z hub obrátil vzhůru nohama. ,,Vidíš tyhle čárky? To znamená, že to je prašivka a ta je jedovatá. Kdyby to byl hřib, tak tam má místo čárek tečky, chápeš?" Vysvětlil jsem mu a naivně doufal, že to pochopí. ,,Tohle je diskriminace! Tak má ten hřib šachtu a může si větrat, to hned neznamená, že to není hřib! Ty máš zase rohy a nikdo neříká, že nejsi člověk, ale kráva!" Dořekl Matt a já na něj zůstal jen hledět. Edd a Tom z toho měli ovšem obrovskou srandu.

Matt se chystal vzít zase čáru, ale Tom ho zastavil. ,,Matte? Slyšel si někdy o tom, že se v lese musí držet za ruce?" Zeptal se Tom a mě to začalo v hlavě šrotovat. Možná je tohle spiknutí idiotů..  ,,Tome, co to kurva-" Nedořekl Edd, jelikož byl přerušen. ,,Když se nedržíš s někým v lese za ruku, tak se ztratíš a najde si tě ošklivá příšera. Hooodně ošklivá příšera, která na tebe kýchne a tobě vyrostou po celém těle bradavice." Dořekl Tom a nám to s Eddem konečně došlo. ,,Kecáš." Řekl Matt nedůvěrně. ,,Je to pravda, ty bradavice rostou hlavně na obličeji a jsou velký jako borůvky!" Pokračoval Edd a já jsem ho jen doplnil. ,,A slyšel jsem, že zrzkům vypadají i vlasy." Matt na nás vykulil oči a s obrovským vypísknutím chytl Toma za ruku. My jsme si s Eddem plácli a Tom na nás mrkl.

-End Flashback-


----------------------------------------
-Hello Nutello!
To jste si mysleli, že po tak dlouhé době vydám jen jednu 500-seti slovovou kapitolku? Pfft ani nápad! Sice jsou tyto dvě kapitolky úplně o ničem, ale i tak doufám, že se vám líbí. ^^

No a... Toť vše.

Mějte se, smějte se, bavte se a....


Bye Kaktusáci a Kaktusačky!


*Rulík - České příjmení. Vím, že bychom měli  brát v potaz, že bydlí v Londýně, a tak je nesmyslné užívat česká příjmení, ale nějak se mi to tam hodilo, promiňte XD


Continue Reading

You'll Also Like

29.4K 2K 51
Jiji_Han: Can you promise me something RinoCat: Hmm? Jiji_Han: Don't leave me please.. RinoCat: I promise.
4.8K 560 39
Prostě si to přečti <3 Úvod do knihy: Hyunjin čekal že od doby co bude zase o rok starší se jeho život zase o něco zhorší. Čekal že mu na ramena s...
573K 16.7K 50
Už jako malá chodila se svým tátou hrát hokej. Tátovi spoluhráči o ní mluvili jako o 'Malé hokejové princezně'. Co když se Suzen seznámí s hokejisty...