MixTape || j.jk

By kawanawynos

12.1K 496 216

Ona- Zwykła dziewczyna z niezwykłym talentem Oni- Niezwykły zespół ze zwykłymi ludźmi Ona- Nieznana, tekścia... More

1.
2.
3.
5.
6.
7.
8.
9. Jungkook
10.
11.

4.

1.1K 44 29
By kawanawynos

Rozchyliłam swoje oczy, ale nie trwało to długo- ostre światło kazało zamknąć mi je spowrotem.

-Chyba się obudziła. Usłyszałam znany mi z piosenek głos Sugi.
-Dobra, lepiej jak damy jej trochę powietrza. To był Jin- chwilę potem poczułam chłód.
Znów otworzyłam oczy- tym razem bez większych problemów.

- Co się stało? Zapytałam niepewnym głosem.
-Zemdlałaś, z resztą nie ma się co dziwić, tyle przystojniaków na raz, to nawet na taką śliczną główkę może być za dużo. Jimin pojawił się w zasięgu mojego wzroku. Roześmiałam się, bo co innego miałam zrobić- miał chłopak trochę racji.

-Lepiej się już czujesz? Taehyung podszedł do mnie ze szklanką wody w ręku.
-Tak, dziękuję. Uśmiechnęłam się do niego, po czym chwyciłam naczynie I jednym duszkiem wypiłam całą jego zawartość.
-Nieźle nas wystraszyłaś. Namjoon poklepał mnie po ramieniu.
Rozejrzałam się po pomieszczeniu.
Nie siedziałam na podłodze, ani nie byłam już w sali tanecznej.

-Gdzie jestem? Zapytałam uświadamiając sobie, że nie znam tego pomieszczenia
-W naszym dormie. Suga poprawił się na fotelu naprzeciwko i przymknął oczy.

-Ale byłam przecież w wytwórni!
Podniosłam się i usiadłam na miękkiej kanapie.
-Byłaś. Suga przytaknął I lekko się uśmiechnął.
-To... jak... ja... tutaj. Poczułam się zdezorientowana.
-Zadzwonilismy po kierowcę, nasz najmłodszy siłacz zaniósł Cię do samochodu, a potem tutaj. Jin wszedł do pokoju z parującym talerzem na tacy.

-Zjedz, ciągle jesteś blada. Uśmiechnął się przyjaźnie- w fartuchu wyglądał jeszcze bardziej uroczo.
-Dzięki. Przyjęłam od niego jedzenie. Nie minęła chwila, a połowa pysznego kurczaka zniknęła w moim żołądku.
Czułam na sobie wzrok chłopaków, w szczególności Jina.

-Psepysne- powiedziałam z pełnymi ustami, a napięcie w dormie w końcu się rozładowało.
- Nie miało prawa wyjść inaczej. RM roześmiał się, ale zamilkł, gdy dostał w żebro od samego kucharza.

-Chwila... Jungkook mnie tu przyniósł?
Tak naprawdę, teraz do mnie dotarło to, co już wcześniej usłyszałam.
-Tak, dobrze, że zdążył Cię w porę złapać, inaczej wylądowałabyś na ziemi I kto wie co by się stało. Hobi sprawiał wrażenie bardzo przejętego.

-A gdzie on teraz jest? Zapytałam zaciekawiona.
-Poszedł wziąć prysznic. Ledwo co Tae wypowiedział te słowa usłyszałam trzaśnięcie drzwiami i do pokoju wszedł nie kto inny, a sam Jeon.

-Obudziłaś się. Uśmiechnął się przyjaźnie, znów przypominając tego uroczego chłopaka z windy.
-Tak, dzięki wielkie. Przytaknęłam.
-Za co? Udał zaskoczonego, co nie za dobrze mu wyszło, bo ciągle się uśmiechał.
-Aish, wiesz za co. Zmarszczyłam nos.
-No dobra, dobra, wiem, wiem, spokojnie. Puścił mi oczko I usiadł przy stole.

-Więc, wiecie kim tak naprawdę jestem dla Was?  Wstałam i Zagadnęłam Namjoona.
-Jesteś naszą ósmą częścią. Podszedł do mnie, Objął ramieniem I przytulił do siebie.

-Witamy w naszej małej rodzinie. Reszta zespołu poszła w jego ślady I nawet Suga wstał ze swojego fotela.

Poczułam, że w końcu jestem u siebie, że w końcu znalazłam dom.
A w mojej głowie zaczęły kiełkować kolejne teksty.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie zapomnijcie o gwiazdkach I komentarzach ^^

Continue Reading

You'll Also Like

25.7K 1.2K 55
Vivienne Stonewall, 16 letnia dziewczyna, przenosi się do szkoły swojego brata, Caleb'a, czyli do Akademii Królewskiej. Tam poznaje grupę przyjaciół...
168K 4.5K 186
⚠️!!‼️Zaburzenia odżywiania, przekleństwa, przemoc, ataki paniki, sceny 18+ ‼️!!⚠️ Siostra Karola, o której praktycznie nikt nie wie. Mieszka w Angli...
27.4K 2.5K 69
Czasem jedno, przypadkowe i niezbyt miłe spotkanie potrafi kompletnie zmienić całe życie, przewartościowując je dokumentnie. Doskonale przekona się o...
11.6K 1K 48
Przychodzą rozstania, powrót daily i wspólny czas tylko co przyniosą ?