...bo gryfoni trzymają się ra...

By paullai05

29.4K 1.2K 294

~ Czemu nam pomagasz? ~ zapytał Harry ~ Bo gryfoni trzymają się razem ~ odpowiedziałam. More

Wstęp
Prolog
Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3
Rozdział 4
Rozdział 5
Rozdział 6
Rozdział 7
Rozdział 8
Rozdział 9
Rozdział 10
Rozdział 11
Rozdział 12
Rozdział 13
Rozdział 15
Rozdział 16
Rozdział 17
Rozdział 18
Rozdział 19
Rozdział 20
Rozdział 21
Rozdział 22
Rozdział 23
Rozdział 24
Rozdział 25
Rozdział 26

Rozdział 14

920 52 5
By paullai05


   Minęło już kilka dni, odkąd uczniowie wrócili do Hogwartu. Większość wkręciło się już w wir szkolny. W tym i ja.
   Pewnego wieczoru na kolacji przez przypadek usłyszałam, jak Hermiona, Harry i Ron rozmawiają na temat jakiegoś smoka oraz Nicolas’a Flamela. Postanowiłam się dołączyć. Usiadłam bliżej Hermiony.

- Nie rozmawiajcie lepiej na taki temat przy wszystkich. – powiedziałam trochę ciszej. – Przyjdźcie o jedenastej do pokoju wspólnego. – wstałam i wyszłam.

   Skierowałam się w stronę błoni. Stałam nad jeziorem dobre poł godziny, a może nawet i więcej. Gdy zrobiło mi się już trochę zimno udałam się do mojego dormitorium. Miałam wielką nadzieje, że nie spotkam nikogo na swojej drodze, a tym bardziej nauczycieli. Ale jak to ja, musiałam kogoś spotkać. Na moje nieszczęście był to Snape.

- Black – warknął – Co ty tu robisz tak późno?

- Ale panie profesorze nie ma jeszcze ciszy nocnej. – odpowiedziałam ze spokojem.

- Zarobiłaś sobie właśnie szlaban. W piątek o 18.

   Powiedział, jakby nie dotarło to, co do niego powiedziałam. Postanowiłam, że nie będę się odzywać. Ja tylko przytaknęłam i poszłam do wcześniej zamierzonego miejsca. Po krótkiej chwili dotarłam do portretu Grubej Damy.

-Hasło?

- Caput Draconis. – odpowiedziałam i weszłam do środka.
   W środku nikogo nie było. Do mojego spotkania było jeszcze trochę czasu. Więc postanowiłam, że pójdę po książkę i poczekam na nich. Z dormitorium wzięłam pierwszą lepszą książkę. Tą książką okazała się książka o animagii.
   W pewnej chwili usłyszałam kroki. Wyczułam, że jest to Hermiona.

- Nie skradaj się Hermiono. – zaśmiałam się

- Skąd ty to wiedziałaś? – spytała Hermiona.

- A gdzie chłopcy? - zignorowałam jej pytanie.

-Idą.- wskazała na schody prowadzące do sypialni dla chłopców.

   Harry i Ron podeszli do nas, przywitali się i usiedli na kanapach. Przez dłuższą chwilę między nami była cisza, lecz nikt z nas jej nie przerwał.

- Po co wam informacje na temat Flamela? – odezwałam się

   Dzieciaki popatrzały się na chwilę na siebie i po chwili przytaknęli.

- Mamy pewne podejrzenia… - zaczęła Hermiona - …że na trzecim piętrze może być coś, co należy do Nicolas'a Flamela.

- Snape chce to ukraść – powiedział Harry.

- Haha - zaśmiałam się - Posłuchajcie. Ja nie lubię Snape’a, ale wątpię, że to on chce ukraść kamień.

- Ale mamy dowody. – odezwał się Ron.

- Jakie? - zapytałam.

- Pamiętasz noc duchów i jak pokonałaś trolla? – zaczął Harry, a ja przytaknęłam – Wtedy, gdy nauczyciele wbiegli zauważyłem, że Snape ma rozwaloną nogę. Jakby coś go ugryzło.

- Potem przez kilka dni kulał na tą nogę. – dodała Hermiona.

- A poza tym  grzebie w czarnej magii. – dodał Ron – No i czarował miotłę Harry’ego.

- Co chcecie zrobić? – spytałam po chwili.

   Dzieciaki znów spojrzały się na siebie i przytaknęły.

- Gdy będzie taka potrzeba obronić kamień. – powiedział pewnym głosem Harry.

- Jeżeli będziecie chcieli pomogę wam.

   Między nami zapadła cisza. Widziałam, że Hermiona zbiera się, aby coś powiedzieć.

- Larriso, mam dwa pytania. Skąd wiedziałaś o trollu? Chłopcy mówili mi, że nikt za nimi nie szedł.

- Powiem wam coś w sekrecie. Niewiele osób o tym wie. W Hogwarcie tylko Fred, George i nauczyciele. – przerwałam – Widzę przyszłość. Cos na zasadnie wizji. Dlatego wiedziałam, że Harry dostanie się do drużyny, czy też widziałam trolla w łazience.

- Super – podsumował Ron

- A drugie pytanie? – spytałam

- Dlaczego nam pomagasz?

- Bo gryfoni trzymają się razem. - odpowiedziałam - Dobranoc. - powiedziałam i poszłam do swojego dormitorium.

Continue Reading

You'll Also Like

23.6K 1.6K 96
Harry zostaje porwany i otruty przez Lorda Voldemorta. Jedynym ratunkiem jest zdjęcie zaklęcia adopcyjnego, które ujawnia, że jest synem Severusa Sna...
2.8K 173 7
𝐈 𝐭𝐨 𝐰𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐳𝐚𝐜𝐳𝐞̨ł𝐨 𝐬𝐢𝐞̨ 𝐨𝐝 𝐞𝐮𝐫𝐨 𝟐𝟎𝟐𝟒 𝐈𝐧𝐞𝐳 𝐏𝐮𝐜𝐡𝐚𝐜𝐳 to siostra jednego z zawodników reprezentacji Polski w...
12.1K 550 30
-Wiesz Hailie, trzeba żyć bez względu na to, ile razy runęło nam niebo. Lex Monet to ta gorsza bliźniaczka. Ona i Hailie są jak ogień i woda. Dziewcz...
97.1K 6.8K 73
Severus i Elizabeth zostali rozdzieleni po tragedii, a w Świecie Magii zapanowały mroczne i niepewne czasy.