Black and white - Pomsta

By MagicAuerhahn

236 17 11

Bývali týmem ale zrada je rozdělila ... Příběh s podobnými postavami jako My little pony. Jedná se o podobné... More

Půl roku
Dominiky útěk
Martinovo osvobození
V mrakodrapu
Oběd
Hledání Lenky
Průzkum sklepa
Zase spolu
Cesta za Benem
Aličin úkryt
Cesta do dolu
Hluboko pod zemí
Boj začíná
Boj pokračuje
Výbuch
Závěr

V tělocvičně

12 1 0
By MagicAuerhahn

Byla už skoro půlnoc a dojeli na místo. Před panelákem, kde měla Lenka svůj byt nebylo nic znát. Všude bylo ticho. Zazvonili na Lenku, ale nikdo neotvíral. "Hele, klid může spát" řekla Lucka a zazvonila na nějakou bábu. "Kurva, co kdo zase chce" ozvalo se ze zařízení u zvonků. Naštěstí jim tato paní otevřela. 

Vyšli až do patra, kde Lenka bydlela a zaklepali na dveře. Při větším bouchnutí se dveře nastevřeli. V bytě nikdo nebyl. Celý ho prošli a na posteli našli vzkaz. "Jestli se chcete dozvědět, kde je Aličin úkryt, jděte do Veselské tělocvičny". Veselská tělocvična byla tělocvična základní školy ve Veselské ulici, kousek za malým náměstím, kde Lenka bydlela. "Takže Lenka nejspíš bude taky tam" zamyslel se Martin. "No ... tak teda jdeme" řekla Dominika a strhnula vzkaz. 

Veselovská tělocvična byla vzdálená sotva pět minut. Když k ní došli, dveře byli pootevřené. Martin chytl za kliku a dveře otevřel. Zlehka zavrzali. Vstoupili dovnitř a šli dlouhou chodbou. Po stranách byli dveře do různých šaten. Chodba vedla doleva a pak následovalo rozcestí. Doprava byli botníky a napravo vchod do velkého sálu. Přišli blíž ke dveřím. Zevnitř se ozývalo spoustu zvuků. Byla slyšet voda a pár výkřiků. Dominika otevřela dveře. Ven se vylilo trochu vody. Vstoupili dovnitř a uviděli už rozeběhlý boj. Zády k nim stála Lenka, která útočila proudem vody někam dozadu, kam neviděli. "Lenko" zakřičeli. Přes vodu, ale nebylo nic slyšet. Lenka si jich všimla až když Dominika zapískala. Lenka se otočila a boj ustal i na druhé straně. "Konečně, tahle mrcha mě sem nalákala" řekla Lenka a ukázala prstem na druhý konec tělocvičny. "Adelaine" řekla Dominika. Postava přišla blíž. "Přesně tak, zničili jste tolik neschopných lidí, tak už jsem tady já" řekla Adelaine. Adelaine vypadala celkem mile. Měla černé vlasy a stříbrné triko, dole černé kalhoty, ale jinak všichni věděli, že dokáže být stejně krutá jako Alica. "Napsala mi esemesku, že ví, kde se Alica ukrývá a že mi to řekne a ať přijdu sem a pak na mě zaútočila" řekla Lenka. "A konečně vás tu mám všechny" řekla Adelaine. "Ale jak můžeš mít takovou moc?" zeptala se Lucka. "Jednoduše, z vás tří se sice nepovedlo vysát všechnu černou energii, ale z Lenky jsme vysáli takové množství bílé energie, že šla přetransformovat a nasát do nás" řekla Adelaine a usmála se. "Tak fajn, jdeme bojovat, mam chuť jí nakopat prdel" řekla Dominika. Všichni tři přišli vedle Lenky. "Dobře můžeme" řekla Adelaine. 

Adelaine vytáhla dva světelné meče a rozběhla se proti ostatním. "Tohle vyřídim já" řekla Dominika a vytvořila ohnivý meč. Rozeběhla se proti Adelaine a začali bojovat. Adelaininy meče po chvíli začali ještě víc svítit a Dominika ztrácela svou sílu. "Takhle to nenecháme, jdeme se zapojit" řekla Lucka a poslala proti Adelaine blesk. Ta to nečekala a sotva ho dokázala mečem odstranit. Dominika se vrátila ke zbytku týmu. "Tak, teď do ní jdem všichni" řekla. 

Adelaine vytvořila světelnou pyramidu, ze které začaly jít proudy duhy, které ale začali působit jako vítr. Lucka to zkusila protivětrem a chvíli udržovala vyrovnaný stav. Lenka se pokusila pyramidu obejít a dostat se k Adelaine. Když si jí všimla, zkusila alespoň pyramidu uhasit. Duha ji ale odstrčila až na bok sálu o který se uhodila. "Jestli je Adelaine tak mocná, co teprve Alica" poznamenal Martin. "Proto musíme zjistit, kde je, aby nebyla ještě silnější" odpověděla Dominika. "Dobře" řekl Martin a na Dominiku se zadíval. Ze země nechal vyrůst kořen, tentokrát bez trnů a chytil jím Dominiku. Potom do Lucčina obraného větru přidal trochu písku, aby Adelaine znemožnil vidění. Následně pomocí rostliny přenesl Dominiku na druhý konec tělocvičny za Adelaine, která si toho nevšimla. Ta po chvíli svojí pyramidou odstrčila Lucku a duha začala jít přímo na Martina, který také padl k zemi. Dominika už stačila zezadu kopnout Adelaine, která skoro upadla. Následovala facka od Dominiky. Adelaine znovu vytáhla meč, stejně jako Dominika. 

Pyramida mezitím už zvládla svoji silou podruhé shodit Martina s Luckou. Lenka se pomalu zvedla a chtěla vyslat jeden ze svých nejsilnějších útoků - kyselý déšť. Adelaine to i přes svůj boj s Dominikou zaregistrovala a dala pyramidě povel pro výstřel ničivé energie. Lenka se pokusila zmrazit útok, ale musela jí pomoct Lucka, která ji odtamtud větrem odfoukla. Vlna světla udělala díru do pravé zdi. "Fajn, je čas tu zamrdanou věc zničit" řekl Martin a natáhl ruce směrem na pyramidu. Pod pyramidou se to začalo třást. Ze země vylezlo pár kamenů a pyramidu to vcuclo dolů a znemožnilo její fungování. "Jako dobrý až na tu díru, co tu zůstala" řekl Martin. "Ne" zakřičela Adelaine. Dominika se vrátila na místo, stejně jako Lenka. "Jestli myslíte, že jste mě porazili, tak pořád ne" řekla Adelaine a vyvolala velkou hvězdu, kterou před sebe položila. Z ní vyletělo dalších deset malých koulí, které začaly útočit. 

Continue Reading

You'll Also Like

132K 10.5K 63
Láska je jen pošetilost a bolest. Proč ted většina prahne po lásce a ne po moci? Odpověď je jednoduchá - všichni jsou hloupý! Jen ten, kdo získá moc...
54.3K 1.8K 65
Všichni jsou šílení. Všichni jsou duševně nemocní; pomalu upadají hluboko na pokraji svých vlastních psychicky zvrácených myšlenek. V podstatě se zd...
99.8K 3.5K 37
Mladá, nevinná a vždy vzorná Hailie Monet se za smutných okolností dozvídá, o existenci jejích pěti starších, nechutně bohatých, majetnických a rozma...
421K 29.4K 27
Todd: Kde jsi? Alice: Doma... Děje se něco? Todd: MUSÍŠ OKAMŽITĚ PRYČ! *** Strašidelné texting jednodílovky. Doporučuji číst ve tmě.