𝑃𝑎𝑡ℎ𝑜𝑙𝑜𝑔𝑖𝑐𝑎𝑙 𝐴𝑓�...

By Viki_Williams

21.1K 831 1K

Rodzina Aftonów która jest istną patologią, będzie przeżywała różne przygody. I czy kryją sie jakieś tajemnic... More

Początek
Relacje Rodzinne
Orientacja Henrego
Czas Do Kościoła
Zwariowana Rodzinka
Rodzinna Kolacja
Prawda Wyjdzie Na Jaw?
Egzorcysta
Co Oni Robią?
Wkurwiona Matka
Wakacje!
Coś
Afton Family
Ja Was Bardzo Przepraszam
Gej
Memy
Valentines
Nowy Członek Rodziny
Urodziny Michaela
Memy
Jakie Imie Ma Chłopiec Z Fnafa 4?
Prezent
Zła Ocena
Memy
Straszna Opowieść
Siren Head
Wspomnienie Michaela
Nowa Uczennica
Włamanie
Zniknięcie Dokumentów
Powracam
Wkurwiony Leon
Chłop Też Może Mieć Okres
Nie Dobijać
Przypał
William X Springtrap
Zakupy
Święta Z Patologią
Wigilia
Sylwester
Na Chwilę Tylko
Na Zamówienie
Wścieklizna
Drogie Panie
! WAŻNE !
Coś Ciekawego
Rodzina Trzyma Się Razem
Żegnam

Typowi Amerykanie

552 22 50
By Viki_Williams

Sobota 1983

Pov. Michaela

Ahh... Jaki to piękny dzień, kiedy budzą cię ciepłe promyki słońca a na dworze typowo jak w Ameryce jest wypchana skrzynka listami od listonosza. Ciekawe jakby było no nie wiem... 2020 roku? Ale to za jakieś 30 lat, narazie mi jest dobrze.

Pov. Elizabeth

Jej! Wstałam z łóżka i pobiegłam do kalendarza zerwać nowy dzień. Dzisiaj było tak pięknie i słonecznie! Spytam sie taty czy spotkam sie z Charlotte. Kiedy tak łaziłam po domu, nigdzie go nie widziałam.

-mamusiu? Gdzie tata? - zapytałam.
-skarbie on pojechał do Henrego - Mama sie uśmiechnęła.
-beze mnie!? - oburzyłam się.

Renata wzruszyła tylko ramionami i zaczeła oglądać jakąś gazete. Czemu on mnie nie wziął!? Ehh... Jak wróci to spytam narazie pójdę pobawić się z braćmi. Weszłam do pokoju Gabriela i zobaczyłam jak Axel go straszy tą swoją lisiastą maską.

-Hej chłopaki! - krzyknęłam
-O hej... Eliza - Axel spojrzał na mnie i ściągnął maske.
-co robicie?
-t-to co zwykle - Gabriel spojrzał na Axela ze strachem.

Pov. Williama

Stanąłem przed drzwiami mojego przyjaciela i zapukałem, ten otworzył mi i nawet nie zdążyłem się przywitać to już mnie tam zaciągnął.

-Witaj przyjacielu! To co? Jak zwykle przyszłeś się ze mną nachlać!? - Henry puścił mi oczko.
-Niee...no poprostu chciałem... Eemmm... - popatrzyłem na telewizor.

Dzisiaj w domu prubowałem go włączyć lecz pieprzony dziad podmienił pilot i przełączałem programy u sąsiada... Ehh a miałem obejrzeć mecz!

Pov. Henrego

Hmm widzę że William gapi sie na telewizor jakby miał mi go zarąbać, pewnie się u niego zepsuł...zbyt dobrze go znam.

-pewnie mecz chcesz obejrzeć heheh
-Taak... Skąd wiedziałeś? Hah - William się zaśmiał.
-nie ma sprawy! - uśmiechnąłem się.

Usiedliśmy na kanapie i włączyłem mecz. Przyniosłem dwie butelki wódki i piliśmy kibicując.

Pov. Emmy (żona Henrego ja wymyśliłam jej imię takie na szybko xD)

Jezu! Co tak hałasuje? Poszłam do salonu i zobaczyłam jak Henry i pan Afton drą się na mecz. Ehhh jakby żyć bez tego nie mogli. Aż nawet listonosz zaczął patrzeć zza okna. Westchnęłam i poszłam zmywać naczynia.

Continue Reading

You'll Also Like

329K 10.6K 47
Opiekowanie się jedenastoletnim bratem powinno być łatwe, dlaczego więc świat Abigail Indigo był czystym chaosem? Straciła pracę, jej brat, co chwilę...
273K 4.5K 139
To instagram, w którym skupię się najbardziej na drarry, ale będą pojawiały się również inne shipy🥰 Shipy pojawiające się w tym instagramie : - Drar...
234K 9.4K 44
Tłumaczone oraz nietlumaczone memy z anime Boku No Hero Academia, lub jak to woli My Hero Academia. Zapraszam do czytania. Prosilabym tez o zostawien...
127K 3.7K 119
Kontynuacja powieści pt. "Ojczym od matematyki".