𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰; 𝐲𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧...

By hyuxrose

6.5K 455 295

-Örök hálám, Yoongi! - ölelt át, én pedig lesokkolva álltam. Nem tudtam mit kéne tennem, hisz nem sok ember ö... More

1.
3.
4.
5.
6.
7.
(NEM RÉSZ) FWTW
8.
(Megint Nem Rész)
9.
10.
11.
12.
Kihívás(nem rész)

2.

520 38 21
By hyuxrose

A koszos és poros utcákon sétálgattam. Nem tudtam hova tartok, ezért csak bolyongtam a városban.

Néhány lámpa pislákolt az esti órákban. Most az önkormányzatnak nincs pénze normális fényre, vagy mi a faszom?

Egyszer csak fájdalmas nyöszörgésre lettem figyelmes az egyik ház közelében.

-Kérhhhleeekhhh neh bánhhtsh! - sírt az illető. Nagyon rosszul bánhatnak vele... Gyorsan felkaptam a maszkomat, a kapucnit feldobtam a fejemre, és a táskámból a kést elővéve halkan lopóztam a hangok irányába.

Egy fiú a földön feküdt, tele piros és lila foltokkal. A felette lévő megállás nélkül rúgdosta, a körülbelül 11 éves kisfiút.

-Mi a faszt csinálsz, ember? - kiáltottam fel idegesen, a fiú pedig megfordult, és meglepetten nézett rám. Olyan 19 éves körüli srác lehetett, sötétbarna haja volt, ugyanilyen színű szeme, és nyuszis mosolya. Vérfagyasztó mosoly...

-Te is kérsz néhány ilyet, törpe? - sétált felém, még mindig azzal a rémisztő mosollyal az arcán.

Hisztérikusan felnevettem, majd elővéve a kést a hátam mögül, minden szó nélkül dobtam a fiú irányába a tárgyat.

Azt hittem jól fogok célozni, hisz még sosem hibáztam. De most... Csak a fiú vállába állt bele az éles eszköz. Fájdalmasan feljajdult, majd a földre rogyott.

Kihasználva az alkalmat, óvatosan felemeltem a fiatal kisfiút a vállamra, és elrohantam vele.

-Ezt még megbánod, köcsög! - hallottam meg a srác hangját a távolból, de mit sem törődve vele, rohantam tovább.

Elértem az utcához, ahol alíg laknak néhányan. Csak az öreg nénikék, akik mindig mosolyogva fogadnak, hisz én is itt lakok.

-Yoongi életem, megint megmentesz egy megsebesült gyermeket? - kérdezte Rosé néni, a szomszédom.

-Igen, szegényt megverték. - bólintottam, majd elköszönve az idős asszonytól, beléptem az ajtón.

Letettem a fiúcskát a kanapéra, majd ledobtam a maszkomat és a cipőmet. Leültem mellé, de ijedten húzódott hátrébb.

-Hé, nem bántalak, nem kell félned! - mosolyogtam rá, mire mintha kicsit megnyugodott volna, engedett a feszes tartásán. - Hogy hívnak?

-Park Chanyeol vagyok. - mondta halkan, én pedig mosolyogva bólintottam.

-És tudod ki volt az a fiú aki bántott?

-Ő a bátyám fiúja. Jimin, a bátyám, nem tudja, hogy a párja bánt engem. Mindig szeretne itthon lenni velem, de a főnöke mindig őt hívja. Nem rég lett rendőr, de már most az egyik legjobb. - mosolygott, és látszott rajta, mennyire szereti a fiút.

Hirtelen eszembe jutott a névtábla, amit legutóbb találtam.

Elfutottam érte, majd vissza is mentem a picúrhoz.

-Ez az övé? - nyújtottam át a táblát, ő pedig meglepetten pillantott rám.

-A legutóbbi bevetésén hagyta el, amikor elakarta kapni a gonosz gyilkos bácsit. - kirázta a hideg, miután kimondta. Tudtam hogy rám gondol, és hát nem esett valami jól. De ő nem tudhatta hogy én vagyok az...

-Nagyon fájnak a sebeid? - váltottam témát, ő pedig csak bólintott.

Megfogtam a készletemet, és kerestem krémet, ami jó lesz rá.

-Kicsit csípni fog. - kentem rá az arcára a zselét, ő pedig halkan felszisszent, de kibírta. Minden sebét óvatosan bekentem, majd megtöröltem a kezemet és a fiúra néztem. - Nem fáj a kezed? Nem nagyon tudod mozgatni...

-De, nagyon fáj... - nyögött fel fájdalmasan, mikor óvatosan megfogtam a csuklóját.

Előkerestem egy hűsítő krémet, meg egy kis gézt, és ellátva a fiút, ültem vissza a helyemre.

-Köszönöm... Öhm...

-Yoongi vagyok. - mosolyogtam. - A bátyád mikor ér haza?

-Szerintem már otthon van.

-Hazaviszlek, jó? - borzoltam meg a haját, ő pedig halkan felkuncogva bólintott.

Megfogta a kezemet, és kicsiket, de sokat lépve jött utánam. Elmentünk a garázsba, ahol felültettem a motoromra, és óvatosan ültem fel elé.

-Kapaszkodj, öcsibogyó.

Átkarolta a derekamat, én pedig a ház felé kanyarodva kérdezgettem a fiút.

-A bátyád hány éves?

-21.

-És hogy hívják a fiúját?

-Jeon Jungkook. Ő 19 éves.

-Értem, köszönöm cukibogyó. - állítottam le a járművet, majd leemeltem a kisfiút is. - Bekísérlek, a bátyád biztos aggódik érted.

Bólintott, majd újra megfogta a kezemet. A bejárati ajtóhoz érve kopogtattam.

Az ajtó szinte kicsapódott, és egy velem egy magas fiút pillantottam meg. Rendőrruha volt rajta, a szemei pedig ki voltak sírva.

-Szia bátyó! - ugrott Chanyeol feltehetőleg Jimin nyakába, aki csak könnyesen pillantott rám.

-Köszönöm hogy hazahoztad az öcsémet. - mosolygott, majd letette a fiút. - Menj a szobádba, én addig beszélgetek az úrral, jó?

-Oki nagytesó! - mosolygott gyermekiesen. - Szia Yoongi bácsi!

Most mondjátok meg! Ennyire öregnek tűnök?

-Szóval Yoongi... - nézett végig rajtam furcsán. - Miért volt veled az öcsém?

-Az utcákon sétáltam, mikor hallottam hogy az öcséd sír. Egy fiú rúgdosta, tels volt piros és lila foltokkal. Ezért elvittem magamhoz, elláttam a sebeit, és bekötöttem a karját. - mondtam, kihagyva azt a részt, hogy beleszúrtam a támadó vállába a kést. - És szerintem vidd el röntgenre, valószínűleg eltört a csuklója.

-Örök hálám, Yoongi! - ölelt át, én pedig lesokkolva álltam. Nem tudtam mit kéne tennem, hisz nem sok ember ölel meg, vagy egyáltalán köszön meg nekem valamit. Maximum Rosé néni, amikor lemegyek a boltba neki kenyérért.

-Nekem mennem kell. - löktem el gyengéden magamtól a fiút. - Szia Jimin.

-Honnan tudod a nevemet? - meglepetten oldalra döntötte a fejét, én pedig hátradobva a névtáblát elindultam a motorhoz.

-Legközelebb ne hagyd el a névtábládat. Na csá! - elindultam a motorral, otthagyva az összezavarodott fiút.

Continue Reading

You'll Also Like

144K 2.3K 27
Ebben a könyvben csak +18 -as történetek lesznek külön az ennek a kategóriának a kedvelői számára. Ha ilyet keresel nézzd meg ezt a könyvecskét mert...
495K 19.8K 86
🔥Hogyan legyél (net)ribanc #83🔥 ✔Ha ezt elolvasod és betartod tiszteletbeli netribanc lehetsz !✔ ◀Akinek nem inge, ne vegye magára :P▶ 🚀Legjobb he...
131K 4K 22
"- Elégítsd ki magad. - nem mertem ellenszegülni. Gatyám felé nyúltam, mikor megszólalt. - Rajtam. - hirtelen ledermedtem. - Kis butus. Szeretem a lá...
104K 7.4K 50
Taehyung minden vágyának forrása egy baba, ami sose adatott meg neki, bármennyire is szerette volna. Be kell érnie egy nagyszájú, egyetemista lakótár...