Copilaria Lui Subaru

By CarlaTsukinami5

412 45 6

Cu toti stim cum este copilaria lui Subaru dar in cartea asta o sa ma pun si pe mine ca si sora sa mai mare ! More

Capitolul 1.
Capitolul 2
Sora mea si Mama
Vizita din partea cuiva necunoscut
Multumesc!
Laito are nevoie de Rebeca!
Cap 7
9

8

32 5 4
By CarlaTsukinami5

În primul rând La mulți ani perversul meu preferat Laito și în al doilea rând acest capitol este doar ca să vă arat cum arat Rebeca în cele 4 transformari ale ei! Lectura placuta!
_________________________________________________

Rebeca pov:

Tată ce naiba Carla?

-Rebeca te rog sa vii cu mine si tu Carla la fel! Azi Rebeca o sa te invat cum să-ți controlezi puterea de transformare.(Giesbach)

-Bine domnule! (Eu)

-Fie tată! (Carla)

Iesim noi 3 în curtea conacului Tsukinami. Iar mătușa cu Shin și Subaru stau și se uita la noi de la geamul cel mare al conacului.

-Rebeca acum te rog sa inchizi ochii și sa spui Forma Lup! (Giesbach)

-Bine! Forma Lup! (Eu)

-Hhhh...asta-i doar forma de om ca lup nu forma de lup normală! (Giesbach)

-Reb încearcă asta Forma lup cu blana! (Carla)

-Ok! Forma Lup Cu Blana! (Eu)

-Bravo fiule! Ai reușit să o faci să se transforme în lup adevărat! (Giesbach)

-Bine... (Carla)

-Poti reveni la normal Rebeca! (Giesbach)

-Revenire! (Eu)

-Buuun, acum să vedem cea de demon! (Giesbach)

-Reb încearcă să zici numai Demon..... (Carla)

-Ok! Demon! (Eu)


-Auu mama ce frumoasa avem aici! (Giesbach)

-Tată!! (Carla)

-Revenire! (Eu)

-Pffff....bine continuă cu forma de vampir! (Giesbach)

-Vampir! (Eu)

-Bine, bine! (Giesbach)

-Tată care este a IV-a forma ? (Carla)

-A IV-a forma este de....Om! (Giesbach)

-De om!! (Eu și Carla)

-Da de om, Rebeca ai primit scrisoare aia? (Giesbach)

-Da am primit-o domnule! (Eu)

-Îi bun atunci ai văzut ce scria pe ea! Și sper ca intelegi situația! (Giesbach)

-Da  am înțeles domnule! Și acum cum ar trebui să ma transform în om dacă eu sunt vampir-demon-lup?? (Eu)

-Pai zici Forma umană și te transformi! (Giesbach)

-Bine...Forma Umană! (Eu)

-😍😍😍😍❤❤❤(Carla)

-Copile! Unde te uiti Carla??? (Giesbach)

-Carla.... (Eu)

-D...da... (Carla)

Nu spun nimic doar ma apropi de el și îl sărut pe buze.

-Nene ce faci!!! (Subaru)

-Subaru te rog nu întrerupe ceva așa dragut! (Giesbach)

-Taci! Nene vreau acasă! (Subaru)

Dacă vrea acasă o să ma spună la mama și dacă mama află nu o să ma mai lase la ei.

-Subaru o să mergem acasă imediat...doar nu-i spune la mama ce ai vazut acum! Te rog din tot sufletul! (Eu)

-Off bine nu spun nimic! (Subaru)

-Multumesc! Revenire! (Eu)

-Ar trebui să mergeți acasă voi doi! Uite cat este ceasul! (Krone)

-Bine! (Subaru)

-Forma lup cu blana! (Eu)

-Noapte buna tuturor! (Subaru)

-Multumesc la fel puiule! (Krone)

Și uite asa  am plecat noi acasă. Becurile erau stanse și toți dormeau asa ca am intrat încet în conac și ne-am pus și noi la culcare.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////

Nene=Soro

Iar cea de sus este Rebeca in forma ei normala

Continue Reading

You'll Also Like

29.4K 989 30
Regele Diavol, Regele Nemilos și Regele Întunericului sunt doar câteva titluri atribuite Regelui Damien. Viața lui avea să se schimbe radical într-o...
1.4K 111 23
Peste 300 de ani... Jay:Jiwoo? Jiwoo:poftim? De unde știți numele meu? Începută: 06.05.2022 Finalizată:16.10.2022
365K 14.6K 132
Vol 1) Rebeca este o fata in varsta de 17 ani,mama ei este sclava unui vampir pe nume Alex care o va vinde regelui.Oare Rebeca va traii o poveste de...
263K 17.7K 39
Seria ❝Între mine și vampir❞ Volumul 1 Carte scrisă în 2015 - 2016 Răzbunare - un cuvânt atât de simplu și cu o greutate atât de mare. Missy Stoner ș...