Best Friends Forever! /szünet/

By BMonaaa18

2.9K 311 44

A barátság a legfontosabb egy ember életében. Így volt ez 6 lánnyal is, akik megtalálták a legjobb barátnőjük... More

1. Jázmin&Adél |kezdetek|
2. Jázmin&Adél
3. Jázmin&Adél
4. Jázmin&Adél
5. Jázmin&Adél
6. Jázmin&Adél
7. Jázmin&Adél
8. Jázmin&Adél
9. Jázmin&Adél
10. Jázmin&Adél
11. Jázmin&Adél
12. Jázmin&Adél
13. Jázmin&Adél
14. Jázmin&Adél
15. Jázmin&Adél
16. Jázmin&Adél
17. Jázmin&Adél
18. Jázmin&Adél
19. Jázmin&Adél
20. Jázmin&Adél |vége|
1. Barbi&Karina |kezdetek|
3. Barbi&Karina
4. Barbi&Karina
5. Barbi&Karina
6. Barbi&Karina
Szünet

2. Barbi&Karina

92 12 2
By BMonaaa18

Barbi

- Ezt nem hiszem el! - morogtam a tükör előtt állva. - Barbi, kész vagy már?! - hallottam Karina türelmetlenkedő hangját. - Mindjárt, csak nem tudom normálisan begöndöríteni a hajamat! - feleltem.
- Jajj, te szerencsétlenség - nevetett Karina és odajött hozzám, hogy megcsinálja a hajamat. - Nem értem, hogy miért nem rögtön téged kértelek meg erre.
- Ugye milyen jó, ha a legjobb barátnőd fodrásznak tanul? - vigyorgott rám a tükörből Karina.
- Jajj ne szállj el magadtól - nevettem. Mikor végzett a hajammal ámulva bámultam a tükörképemet. - Imádlak! - ugrottam Karina nyakába.
- Tudom, de haladjunk, mert elfogunk késni! - sürgetett, mire elengedtem és felvettem a cipőmet és már indulhattunk is az egyik évfolyamtársunk bulijába. - Remélem lesznek jó zenék! - vigyorgott Karina útközben. - Biztos lesznek. Grétának jó a zenei ízlése - biztosítottam a barátnőmet. - Tudod, hogy ki lesz ott állítólag a buliban?
- Kicsoda?
- Az unokatesója - vigyorgott.
- Melyik a kettő közül? - ráncoltam a szemöldökömet értetlenül. - Fhú, arra már nem emlékszem, de valamelyik Füredi fiú tutira ott lesz - mesélte, mire én elnevettem magam.
- Ne nevess, hanem futás, hogy elérjük a buszt!
- De magassarkúban nem tudok futni!
- Az már a te bajod - öltötte ki rám a nyelvét és rohanni kezdett.
- Hé, te könnyen beszélsz lapos talpúban! - kiabáltam utána és ahogy tudtam utána futottam. De inkább tipegtem, mintsem futottam.

Continue Reading

You'll Also Like

551K 15.8K 89
''- Felelsz vagy mersz? - nézett rám csillogó szemeivel. Nem voltam képes nemet mondani hiszem már eleget ittam ahhoz, hogy kicsit felszabadultan ére...
252K 13.4K 67
Jackson az iskola népszerű fiúja.Övé a suli legszebb csaja,magáénak tudhatja az amerikai foci csapatkapitányánák címét is..Az a tipikus legjobb. Vára...
393K 24.5K 115
"Alig tudtam elhinni, hogy ez velem történik." "Miért kellett ennek megtörténnie velem?" ******************************* Leni az előző beteltével új...
686K 36.3K 144
Összetört szívek, szerelmes pillantások, felejthetetlen emlékek. Nincs olyan kamasz, aki ezeket ne élné át, és a kedvenc zenéjét hallgatva, valami ig...