Serkan her şeyi ayarlamıştı.İki aşık İstanbul'a gidecekleri.Serkan biletleri de halledip odalarına geldi.
Serkan:Hazır mısın?
Eylül şaşkın şaşkın bakarken Serkan karısının yanağına buse kondurup elini uzattı.
Eylül:Şimdi mi hemen böyle..Ya Serkan nereye?
Serkan:Süpriz!Hadi aldım eşyaları ben güzelim.
Eylül kocasının elini tuttu ve bahçedekilerle vedalaşıp arabaya bindiler.
..
Eylül havaalanına geldiklerinde şaşkındı.Hayatında ilk defa binecekti uçağa..Daha önce şehir dışına çıkmış ama hiç Antep'ten uçakla gitmemişti bir yere.Uçağa bindiklerinde Serkan karısını göğüsüne aldı.
Serkan:Korkma..
Eylül:Gecenin üçünde uçuyoruz sen neden bana söylemedin şehir dışına çıkacağız diye..
Serkan:Süpriz dedim ya güzelim.Seni mutlu etmek istedim o ortamdan uzak olmanı..
Eylül:Teşekkür ederim..
Serkan karısının saçlarına gömdü dudaklarını.Ah ne de güzeldi bu eşi..
..
Serkan ve Eylül uyandığında saat 13:00'e geliyordu.Serkan duşunu almış ve hazırken Eylül daha yataktaydı.
Eylül:E sen hazırlanmışsın bile beni neden uyandırmadın?
Serkan:Kıyamadım..Hadi sende hazırlan çıkalım.
Eylül:Nereye?
Serkan:Hayatım soru sorma da..Hadi.
Eylül yataktan kalkıp hazırlanmak için önce lavaboya yürüdü.
..
Serkan ve Eylül İstanbul'da ki en güzel noktaları geziyorlardı.Serkan eşine mahcuptu hâlâ.Ne yapsa kırılacakmışcasına bakıyordu ona..Akşama doğru yemek için şık bir restorna geldiler.
Eylül:O kadar yoruldum ki Serkan.
Serkan:Bir güzel yemeklerimizi yeriz şimdi..Ben aslında biraz da konuşmak isterim seninle..Her şey bir yana..Eylül aşkım ben seni çok kırdım.
Eylül:Şimdi ne demeliyim ki?Serkan evet ben çok kırıldım..çok ağladım ama seni seviyordum.İlk aşkımsın..
Serkan:Şimdi..Bak ben ne yapsam belki de yine de içinde kırıklık asla geçmeyecek..Ama sen benim en kıymetlimsin artık.Hatta aşkım bak..
Eylül:Ne?
Bir yandan da yemeklerini yemeye başlamışlardı.
Serkan:Şöyle güzelim sen bildiğim kadarıyla üniversite mezunusun bak güzelim evde konakta falan sıkılırsan gel şirkete sana uygun bir pozisyonda hazırlayabiliriz biz..Hatta Eylül..annemlerden Cemre'den diğerlerinden uzak bir hayat istersen şirkete yakın bir ev alırız orada yaşayabiliriz..Ne dersin?
Eylül şaşırmıştı.Serkan önüne hayat yepyeni bir hayat sunabiliyordu.Hiçbirinin önemi olmasa da şu Eylül'ün çok hoşuna gitmişti."Çalışabilirsin bizimle"Eylül çok sevinmişti bu duruma..
Serkan:Eylül?
Eylül:Hı..Serkan şey çok ani oldu ama ben teşekkür ederim.Ev için erken bence konak yeteri kadar büyük ailene saygısızlık olur bu durum.
Serkan:Ama işe evet mi diyorsun?
Eylül:Evet demiyorum hayır da demiyorum sadece şu ilk aylarımızda evimizde olmak istiyorum.Ailenle daha fazla kaynaşmak istiyorum..
Serkan:Peki güzelim.
Serkan yemek boyu eşine dalmış ve onu izlemişti.Yemeğin ardından Serkan eşini dansa kaldırıyordu..
Serkan:İlk dansımız değil ama..İlkiden daha güzel olacak.
Eylül:İlklerimizi..Unutsak ya aşkım.
Eylül kalktı sandalyesinden Serkan'ın uzattığı eli tutup onunla dans etmeye başladı göz göze..
Serkan:Unutalım..Sana her şeyin en güzelini yaşatacağıma söz veriyorum Eylül Karaca..
Serkan ışıkların kapanmasıyla Eylül'ün ellerini bırakıp diz çöküverdi.Loş ışıklar yanıyordu sadece..Eylül ise bu karanlığın içinde sadece Serkan'ın gökyüzünü görebiliyordu..
Serkan:Eylül Karaca..
Eylül:Serkan ne yapıyorsun?
Serkan:Ne yapıyorum belli olmuyor mu?
Eylül:Yaa..
Serkan cebinden çıkardı yüzük kutusunu..Diz çökmüş hayatının aşkına evlenme teklifi edecekti.
Serkan:Güzelim..Yeniden yaşayalım bu aşkı?Yeniden evlenelim..Yeniden sevelim birbirimizi..Evet der misin bana?
Eylül gözlerinin dolmasına karşılık gülümsedi Serkan'a..Ardından sarıldılar..Serkan kızın saçlarına buseleri kondurup ardından yüzüğü yaktı parmağına..Şimdi Eylül'ün parmağında tektaşı vardı.Serkan kızın yanaklarını avuçlayıp gülümsedi.
Serkan:Seni çok seviyorum.Yepyeni..Harika bir hayatımız olsun Eylül Karaca.
Eylül:Çok mutlu olacağız sevgilim..
Serkan eşinin alnına buse kondurup ardından ellerini eşinin beline bırakıp müziğin başlamasıyla dansa adım attı.
Eylül:Hayalimdeki gibi..
Serkan:Hergün senden af dileyip sana hergün minnettar olacağım.
Eylül gülümseyip Serkan'ın gözlerine bakmaya devam etti.
..
Serkan ve Eylül yemek ve dans sonrası bir de sinemaya gitmişler şimdi ise odalarına çıkıyorlardı.
Serkan:ah bilseydim romantik komedi falan seçerdim.Aşkım yeter..
Eylül:Ya ama çok kötü bitti Serkan.Of..
Serkan:Boşversene..Bizim hikayemiz çok güzel bitecek.
Eylül ile odaya geçti Serkan.Eylül kapı kapanır kapanmaz kocasına sarıldı.
Eylül:Bitmesin bizim hikayemiz Serkan..Hiç bitmesin..
Serkan:Tamam güzelim..
..
Songül erkenden konakta almıştı soluğu.Güney'in çıktığını görür görmez Cemre'nin yanına geçti.
Songül:Baksana bana.
Cemre:Aa Songül müydü?
Songül:Cemre yazık sana..Biliyor musun Güney ve Eylül nişanlıydı..Sen gelince bozmak zorunda kaldılar.Töre yüzünden de Serkan'a kaldı bu evlilik.Eylül nerede?
Cemre:Ne diyorsun ya sen!Güney benimle sevgiliydi biz birlikteydik!İstanbul'dayken..Ne biliyorsun ya sen!
Songül koşup çıkarken Cemre düşen tansiyonuyla yere yığıldı.
-Bölüm Sonu
Serkan'ı affediyor muyuz?
Yorumlarınızı bekliyorum :)
Teşekkürler..
-Esraa