π‘­π’π’“π’†π’—π’†π’“β¦οΈŽπ‘»π’‚π’†π’π’π’ŠοΏ½...

By tataaa30

93.1K 6.7K 4.9K

"𝑡𝒆𝒅𝒆𝒏 π’”π’†π’—π’Žπ’†π’…π’Šπ’ˆΜ†π’Šπ’Ž π’ƒπ’Šπ’“ π’‚π’…π’‚π’Žπ’π’‚ π’†π’—π’π’†π’π’Šπ’‘ π’Žπ’–π’•π’”π’–π’›π’π’–π’ˆΜ†π’‚ π’Žπ’‚π’‰π’Œπ’–π’Ž 𝒆𝒅�... More

1
2
3
4
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
FΔ°NAL
LΓΌtfen bakar mΔ±sΔ±nΔ±z?
Yeni kitap

5

3.6K 292 90
By tataaa30

Gözlerimi açtığımda Taehyung'la bana ait olan odada olduğumu fark ettim.Kolumdan serum vardı .Yatakta dikleşmek istediğim acıyan boynumla yüzümü ekşitip elimi boynuma götürmüştüm.Boynumdakı yaraya pansuman yapılmıştı.Ayak bileğim çok acıyordu.
Yaşadıklarım gerçek dışı gibi geliyordu.Son günlürde hızlı gelişen olaylarla çok şey yaşamıştım.Kapının tıklanmasıyla oflamıştım.

Jen:Gel.

X:Efendim kahvaltınızı getirdim.

Jen:Aç değilim yemeyeceğim.
Diyerek yorgun sesimle cevaplamıştı

X:Tamam efendim.

Hizmetçinin çıkmasıyla göz kapaklarım yorgunluktan kapanmıştı.Tekrar kapının açılmasıyla göz kapaklarımı zorlayarak açmıştım.Taehyung elinde kahvaltı tepsisiyle içeri girmişti. Tepsiyi yatağın yanına bıraktı.

Tae:Hadi  kahvaltını yap.
Diyerek umursamazca konuşmuştu.Onunla gerçekten muhattap olmak istemesemde onu cevaplamıştım.

Jen:İstemiyorum aç değilim.

Tae:Kahvaltını yap beni zor durumda bırakma.

Jen: Seni zor durumda bırakmak mı?

Alaylı bir şekilde güldüm.Gerçekten benimle dalga geçiyor olmalıydı.
Odada kendine ait olan içki dolabının karşısına geçip içkiyi bardağa doldururken konuştu.

Tae:Evet.

Jen: Kim zor durumda bırakılıyormuş ben bunu ilk günden gördüm.
Derken Taehyung sinirle bana bakmıştı.

Tae:Kes şunu ve kahvaltını yap!

Kolumdakı seruma dikkat ederek yatakta dikleştim.

Jen:Yapmazsam nolur?

Yarım ağız gülümseyip bana doğru addımladı ve yatağa oturup bana yaklaştı.

Tae:Seni öperim.

Kaşlarım çatıldı . Ellerimi göğüsüne koyup geri ittim.

Jen:Saçmalama .

Tae:Saçmalamıyorum dediğimi yaparım hadi yemeğini ye .

Yataktan kalkıp pencereye doğru ilerledi dışarıyı izliyordu aynı zamanda da içkisini yudumluyordu.Kendin has bir cazibesi var.Siyah saçları ten rengine ayrı bir uyum sağlıyordu.

Tae:Hadi
Dediğinde sinirle üzerine çemkirdim.

Jen:Nasıl yiyeyim kolumda serum var!
Elimdeki kadehi sehpaya bırakarak tepsiyi eline alıp yanıma oturdu.Sakince çubukları eline alıp önce kimchi sonraysa pilavı alarak bana uzattığında sakince yemiştim.

Jen:Sen bu gün işe gitmeyecekmisin?

Tae:Hayır.

Jen:Neden?

Diye sorsamda konuşmamıştı

Bir kaç saat sonra

Taehyung kanepede oturmuş yüzündeki gülümsemeyle telefonla uğraşıyordu.Bu gülümsemesine bir anlam veremiyordum.Çünkü genelde gülümsemez.

Jen:Of ben çok sıkıldım salona inmek istiyorum.

Yüzündeki gülümsemesini silerek bana dönmüştü.

Tae:Olmaz birde senle uğraşamam.
Bileğin burkulmuş zaten seni taşıyamam.

Jen:O zaman bende kayınpederimi çağırırım.

Tae:Sen beni mi tehtid ediyorsun?

Jen:Hadi ama lütfen.
Desemde beni kale almamıştı.Kapı tıklandığında bakışlarım oraya dönmüştü.Lisa ve Jungkook'u gördüğünde gülümsemiştim.Tae telefonunu kenara atarak ayaklanmıştı

Jk:Vay yengem benim sen neymişsin yaa.Adamı eve girdiğine pişman etmişsin.
Dediğinde istemsizce gülümsemiştim.Taehyung'un ailesi çok sıcakkanlı insanlardı.Taehyung dışında...

Merhaba bölümü nasıl buldunuz? Replikler bu bölümde çok.
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın SEVİLİYORSUNUZ.

Oy sınırı:7

Yorum sınırı:20

Continue Reading

You'll Also Like

98.3K 9K 30
Taehyung bir katildir ve hapishaneden kurtulmak için taklit yaparak akıl hastanesine girer. O sırada orada hasta yatan Jungkook ile karşılaşır ve Jun...
28.5K 2.4K 50
ayrΔ±lmak yeterince zor, bunu zaten biliyordun ama hayatΔ±mΔ±n en kΓΆtΓΌ gΓΌnΓΌ haline getirmeseydin daha iyi olmaz mΔ±ydΔ±?
225K 14.9K 55
"Bir bilsen ne kadar zamandır şunun hayalini kurduğumu." Şakağıma doğru bir âpücük daha kondurdu. "Seni doyasıya âpüp koklamayı." Ardından yanağıma i...
nervous By mensis

Fanfiction

13.9K 3.5K 29
I got goosebumps all over me, when you're around it's hard for me to breath -taekook -texting