Change ~ a dutch Niall Horan...

By xdirectionerxforever

19.8K 1K 606

Kaylee, het wat stillere meisje James, die nieuwe leuke jongen Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? ~Some... More

change ~ a dutch Niall Horan fanfic
Presentation
He carries me through the school!
where is he??
Movie night
.....
vacation!!!
London
JAMES??
Fire
This is delicious!
Heeeeeeeeeeeeel erg kort stukje
Back to school
Backstage
The concert
Bad Mondays or Good Mondays
Bowlen
Sleepover
Almost too late again.
Jason
Shopping and Pizza
Happy Birthday
Christmas Eve
A long day..
Back In The Netherlands
Jasons friends
On hold
Spijbelen
I'm Sorry...
A random day...
PIZZA
flirten
Verf en een ongeluk
almost the truth
The truth
fight
Sorryyyyy
Date 2 deel 1
Date 2 deel 2
Meeting the parents :)
dancing
he's so cute
Prom date
PROM
Laatste schooldag
Diploma uitreiking
What?
Yes Niall
Selena's voetbal wedstrijd
Een half jaar later...
Fire, Lotte, Romy & Danique
Ierland

The project

360 21 13
By xdirectionerxforever

Kaylee POV

'Fijne vakantie Sel!' Ik geef mijn vriendin een knuffel. Ik ga haar heel de vakantie niet zien omdat zij met haar ouders op wintersport gaat en ik natuurlijk naar London! 'Jij ook' Ik zwaai haar nog even na als ze van het schoolplein af fietst, pech voor de mensen die het er stom uit vinden zien. Ik loop naar mijn fiets en wil het plein af fietsen. 'Fuck Jason wat doe je man' Hij springt gewoon even dood leuk voor mijn fiets. 'Ben je niet iets of iemand eigenlijk vergeten?' Ik denk even na. Opeens komt er weer iets naar boven. Hoe kan ik dat nou weer vergeten. 'Schiet dan op' Hij gooit zijn handen onschuldig in de lucht en rent snel naar zijn fiets toe. 'Ik ben er al prinses' Ik trek een wenkbrauw op, dat zei hij zojuist niet.... Ik besluit het maar te negeren en fiets zwijgend naast hem.

We rijden de straat van zijn huis in. Tenminsten dat zegt hij dan. Hij stopt bij een gezellig huisje. 'Zet je fiets maar gewoon ergens neer' Ik knik en volg hem nog steeds zwijgend naar de voordeur. Hij belt aan en een gezellig uitziende oudere vrouw doet open. 'Oma' Hij geeft de oude vrouw een knuffel. Daarna stelt hij me voor. 'Kaylee dit is mijn oma, Oma dit is Kaylee een vriendin van school' Ja tuurlijk voor deze week zei hij nooit iets tegen mij. Ik steek mijn hand uit. 'Hallo mevrouw' Ze lacht en schudt mijn hand. 'noem me maar oma' Ik knik. 'Wij gaan even naar boven zeg je tegen mam dat ik er ben.' zijn oma knikt. 'Doe het stil.' Mijn ogen worden groot en mijn mond zakt open. Zei ze nou net dat... 'Oma ze is gewoon een vriendin' Ik knik nog steeds geschrokken. Jason trekt me aan mijn arn mee naar boven. 'OMG dat was' 'genant' maakt hij mij af. Ik knik. 'Sorry daarvoor' Ik lach een beetje ongemakkelijk 'Zullen we maar beginnen?' Hij knikt.

Aan het einde van de middag hebben we het gewoon al af. Ik denk dat ik maar eens ga. Hij knikt begrijpend. 'Veel plezier in London' 'Dankje' Er siert een glimlach op mijn mond. Laten we hopen dat ik de weg terug naar huis kan vinden. Ik neem nog even afscheid van Jasons oma en stap dan op mijn fiets.

Het is al donker eer ik zonder te verdwalen thuis aankom. Ik gooi mijn school tas in de hoek van mijn kamer en begin te springen om de koffer van mijn kast te pakken. Ik ben echt te klein. Als ik in de kamer van mijn ouders aankom zie ik daar iets wat ik niet hoef te zien. Nee ze zijn niet aan het je weet wel maar ze zijn gewoon aan het zoenen. ugh Gadver.... 'Pap? kan je mijn koffer even pakken?' Hij knikt. 'Komt voor elkaar kleintje' Ik rol mijn ogen. Fijn... Dat hij nog 1 meter 90 is.. Hij pakt gemakkelijk mijn koffer van mijn kast. 'Dankje' 'PAPAAAAAAAAA' ugh Milou heeft weer eens wat nodig. Mijn vader loopt de kamer uit en meteen de kamer naast mij in. Ik open mijn kast en gooi wat kleren in mijn tas. Daarna nog mijn oplader, make up en nog wat van dat soort spullen. Ook pak ik nog een tas en stop daar mijn paspoort, boardingpass, geld en nog wat in. Ik ga op bed liggen en zie dat ik een app heb van Niall.

ready for tomorrow?

zeker

Typ ik snel terug. Ik vergrendel mijn mobiel weer en doe het licht uit. al snel merk ik dat ik best wel moe ben. Waarom heb ik eigenlijk nog mijn normale kleren aan? Ik doe het licht weer aan en trek mijn pyjama aan. Mijn prachtige broek met cupcakes met een wit shirtje. Ik ga onder de dekens liggen en doe het licht weer uit. Al snel val ik in een diepe droomloze slaap.

Ik open mijn ogen en denk maar aan 1 ding. LONDON! Dit gebeurd echt nooit maar ik spring meteen mijn bed uit. Ik voel geeneens de verleiding om te blijven liggen! Dit is echt bijzonder... Mijn mobiel begint te trillen en ik zie dat Niall weer iets gestuurd heeft.

We zijn er om 10 uur

Ik kijk op de klok. 9 uur Nog een uurtje. Ik loop naar de badkamer en stap snel onder de douche. Ik trek iets simpels aan en loop naar beneden om te ontbijten. Om tien voor tien zet ik alvast mijn koffers bij de deur.

En dan eindelijk is het 10 uur! Ik ga op de bank zitten en wacht tot de bel gaat. 1 2 3 4 5 oke dit gaat nog wel even duren als ik ga tellen. Best wel triest maar ik kan er ook niks aan doen dat ik ongeduldig ben.

'Hey' Ik geef Niall een knuffel en loop met mijn koffer,  jaaa maar 1 knap he!!! naar de auto. Ik open de achterbak en leg mijn koffer achterin.. Girl power hier! ik spring achterin op Nialls schoot. 'Op naar London!'

~~

'Waar moeten we heen?' 'hier' Louis wijst ergens heen. 'Weet je ik volg jullie wel' Hij lacht. Ik spring op Nialls rug. 'hup hup lopen' Hij schudt zijn hoofd. 'nee je mag lekker zelf lopen.'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oke ik moet even dit kwijt. Vinden jullie het ook niet geweldig dat ik gewoon 4 dagen achter elkaar heb geupdate?  Oke dit klinkt echt stom.... Maar ik ben wel blij. Eigenlijk moest ik leren maar daar had ik dus echt geen behoefte aan. Ik ga nu toch maar nog even snel iets doen! Bedankt voor alle lieve comments xx

Lots of Love Xx

Continue Reading

You'll Also Like

1.4K 218 23
Boek 2/2 Vervolg op apocalypse
20.5K 668 32
Stel, je wordt door je vrienden opgegeven voor een televisie programma, terwijl je zelf daar de sociale vaardigheden niet voor hebt. Dit gebeurde bij...
51.1K 783 46
"Liefde is overschat!" Dat is wat ik altijd riep. Liefde is niks voor mij, dacht ik. Al dat kleffe gedoe, dacht ik. Dacht ik. Hij veranderde alles. (...
15.9K 478 50
Vera is 6 als ze word geadopteerd door 5 mannen. Ze hebben een YouTube kanaal en niemand weet dat ze een meisje van 6 rond hebben lopen in Casa Del H...