Profesorul de sport

By Mariaa_Elizaa

17.3K 280 3

El este Profesor de sport , Ea este eleva, se vor îndrăgosti oare cei doi , restul aflati in carte. More

Cap. 1 Personaje
Cap. 2
Cap. 3
Cap.4
Cap. 5
Cap.6
Cap.7
Cap.8
Cap.9
Cap.10
Cap.11
Cap. 12
Cap. 13
Cap. 14
Cap. 15
Cap. 16
Cap. 17
Cap. 18
Cap. 19
Cap. 20
Cap.21
Cap. 22
Cap. 24
Cap. 25
Cap.26
Cap. 27
Cap.28
Cap.29
Cap.30

Cap.23

156 2 0
By Mariaa_Elizaa

Aiden pov: Eu am plecat cu socrul meu la pescuit ,iar fetele o sa plece si ele in curând unde au treabă , o sa stam vreo 2 ,3ore sa vedem daca prindem ceva , mai avem 5 străzi și după aia dam de o pădure și un lac si acolo vom pescui, am ajuns si ne am instalat , și am început sa punem unditele in apa sa prindem pești , au trecut Deja 3 ore si noi am prins 12 pesti mari si 5 medii , am plecat acasa ,ca sa ne apucam de gratar , când am ajuns acasă fetele noastre erau complet arajate și cu unghiile făcute , noi am curățat pești, nu o sa avem doar pește , o sa avem si carne de pui și porc, le am pus pe gratar , între timp soseau și invitați, am terminat si grătarul de făcut , ne am pus la masă sa mâncăm si dupa am început sa dansăm , și fiecare am avut parte de momente frumoase in familie, după ce am dansat , am avut sanșa sa îl cunoaștem pe cumnatul sau viitorul nostru cumnat, Sora mea are doar 23 de ani , eu am 26 acuma , sunt împreună de vreo 3 ani si 2 luni, au poze împreună pe toate rețele de socializare.

Continue Reading

You'll Also Like

1.1M 28.7K 57
Povestea noastră nu e una tipică de frați vitregi. Nu. În aceste povești, fratele ei vitreg nu termină în a-i fi profesor. În asta, da. Din păcate...
802K 34.1K 56
Oricine își dorește o a doua șansă. Oricine dorește să întoarcă timpul pentru a repara greșeli sau pentru a schimba decizii. Dar dacă aceasta râvnită...
1.3M 79.2K 60
"River face parte dintr-o bandă, umblă vorba prin liceu. Juliana se înțelege bine cu toată lumea. River poartă mereu după el aceeași bandană neagră...