Schoval jsem si mobil do kapsy, ale neměl jsem odvahu se otočit.
Věděl jsem to. Věděl jsem, že stojí za mnou.
,,B-budeme se jenom t-tuli?" Zakoktal jsem.
Za mnou se ozvalo jenom uchechtnutí.
,,Můžeš zalést zase spátky" pleskl mě po zadku a já naskočil.
Šel jsem pomalu po schodech a bal se co se stane.
Ucitil jsem jak se něco dotklo mých zad a hned na to jsem ztratil zem pod nohami.
,,JUNGKOOKU!" Spadl jsem na studenou zem sklepa a vystrašeně se na něj koukl.
Odřel jsem si dlaně a moje noha na tom nebude úplně v pořádku, protože mě strašně bolela a nemohl jsem s ní moc hýbat.
,,K-Kookie?... prosím... neubližuj mi..."
,,Hah mám pro tebe dáreček Taehyungie~" rozsvítil malinké světlo vytáhl nějakou krabici.
,,Ale můžeš si vybrat. Dám ti dvě možnosti" ušklíbl se.
,,Buď si pohrajeme tak, že ze mě získáš informace nebo si pohrajeme s hračkami"
,,Jak si pohrajeme, když budu chtít první verzi tvé odměny...."nějak jsem se sebral a mluvil normálně.
Aspoň trochu....
,,No par věci si už viděl co je tady vystavených...." pohladil mě po tvaři.
,,Jungkooku to nemyslíš vážně.... proč to děláš?" Chytl jsem mu ruku.
,,Takže sis vybral první možnost skvěle!" Vzal mě a přehodil si mě přes rameno.
,,Ne! NE JUNGKOOKU! Nevybral!" Křičel jsem po něm a kvůli tomu že jsem byl slabý, tak jsem ho jen jemně bouchal do zad.
Položil mě na stůl a strhl ze mě oblečení
,,Takže jak Taehyungie~" políbil mě.
,,Budu počítat do tři a pokud se nerozhodneš vyberu za tebe"
,,Já jen potřebuju vědět co to všechno obnáší"
,,jedna"
,,Jungkooku co všechno obnáší ta druhá? Zjistím též něco?" Chtěl jsem se o něm dozvědět úplně všechno a možná by mi řekl proč se tak chová.
,,dva"
,,Jungkooku bude bolet ta druhá možnost?" Usmal se. Sakra!
,,tři"
,,JEONE JUNGKOOKU NE!......"
_____________________
Co se asi stalo? Vybral Jungkook nebo Tae?
♡