YOLUMUZ BİR YOL

By Dikiiren

2.6K 264 499

4 kız lise 2'de tanışıyor . birbirlerine öyle severler ki sonsuza denk dostluk olacaklarını söz verirler birb... More

1BÖLÜM
2 BÖLÜM
3 BÖLÜMÜ
4 BÖLÜM
Erkek karakter tanıtımı
5 BÖLÜM
6 BÖLÜM
size bir teşekkür
7 BÖLÜM
8 BÖLÜM
9 BÖLÜM
DUYURU
10 BÖLÜM
YENİ KİTAB
11 BÖLÜM
12 BÖLÜM
bölüm değil
İYİ HABER
13 BÖLÜM
1k
14 BÖLÜM
15 BÖLÜM

KARAKTER TANITIMI

358 26 30
By Dikiiren

Merhaba arkadaşlar .
Bu hikaye çok eğlenceli olacak .
4 kız hayatı .

Çok uzatmadan karakterlere geçelim .

Arkadaşlar isimler gerçek arkadaşlarımın isimleri sadece soyisimleri değiştirdim .
.......

1.karakter . Ben 😊

Ayşe okyanus.
15 yaşındayım. Lise 2'ye gidiyorum .
Okulu erken başladım diye sınıfta en küçük olan benim . Türk değilim arap neslinden geldim . Ama turkiyede yasıyorum yani artık buralıyım.
Lise ikide gerçek dostlarımı buldum .
Hepsini çok seviyorum ama tabiki buse olan benim için farklı .😄😄
Neyse onları da size tanıtıyım .

2 karakter .

Buse sevin .
17 yaşındayım bir yıl okula gitmedim diye lise 2'ye gidiyorum .
Bu okula yeni geldim .
İki geldim de hiç kimseyle kaynaşmadım ama sonra ayşeyle tanıştım kendisi sıra arkadaşım ama sonrada çok iyi bir dostum oldu .
Sonra da Rotida ve sevarayla kaynaştık . Onlar birbirini çok seviyorlar . Benle ayse de birbirimizi onlar gibi sevdik . Sonra dürtümüz kaynaştık ve hayat dostları oldu benim için.
Ayse Hak yemeyi sevmez ve asla yedirmez.
Sınıfın birincisi çok çalışmasa da yapıyor işte .

3 karakter .

Rotinda bayrak .
17 yaşındayım sınıfta kaldım için lise 2'e gidiyorum. Kaldım zaman özülmüştüm ama sonra iyiki kaldım dedim çok sevdiğim arkadaşımla aynı sınıfa düştük hatta aynı sıra da oturuyoruz. ikimiz çok iyi anlaşıyoruz . Sonra buse ve ayşeyle tanıştık ayşeyi az çok tanıyordum ama buse yeni geldi okula onlar da bir birini çok seviyorlar .
Onlarla kaynaştık ve gurup olduk ama tabiki sevara benim için farklı .

4 karakter .

Sevara denli .
17 yaşındayım. Bir yıl sınıfta kaldım için lise 2'ye gidiyorum.
En yakin arkadaşımla aynı sınıfa duştuk bu beni çok mutlu etti .
Türk değilim türkmanistanlıyım .
Turkiyede yaşıyorum.
Yani burası benim için çok değerli bir ülke.
Ayşeyi tanıyorum biraz oda beni tanıyor ama bu sene daha çok samimi olduk . Ayse de buse ile çok samimi rotinda ila oldum gibi .
Sonra biz bir gurp olduk .
Birbirimize söz verdik. Asla ama asla bırakmıcaz.

.......

Bir sonraki bölümde hikaye başlıyacak .
Hikaye ilerledi zaman başka karakterler de gelecek onları da o zaman tanıtıcam .

Görüşmek üzere 😍😍😍

Continue Reading

You'll Also Like

151K 7.6K 24
Twitter magazin sayfası olan Azelya Zervas, haber olan ünlü oyuncu Korhan Ural Bilgeç. korhanuralbilgec : O fotoğrafı kaldır, sonucu senin için ağır...
59.9K 4.1K 53
İş yerinde tanışan iki kadının hikayesi...
769K 34.6K 51
Hiç beklemediği bir anda baba olan Bora Bey ve hiç beklemediği bir anda iş sahibi olan Sevgili Bakıcı Yasemin.. ** Gözlerimi ağlama sesiyle açtım. G...
4.8M 293K 69
"Bade Karahanlı." Duyduğum tok sesle eş zamanlı olarak derin bir nefes aldım, ağır hareketlerle sesin geldiği yöne döndüm. Kapıyı yavaşça kapattı, gö...