91 DAN

By zarobljena_u_lazima

10.2K 349 7

Devojka po imenu Irina Stanković, poznatija kao ćerka jednog od najvećih biznismena Balkana, na svečanosti ko... More

Uvod
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8
Part 9
Part 10
Part 11
Part 12
Part 13
Part 14
Part 15
Part 16
Part 17
Part 18
Part 19
Part 20
Part 21
Part 22
Part 23
Part 24
Part 25
Part 26
Part 27
Part 28
Part 29
Part 30
Najava
Part 31
Part 32

Part 33

519 8 5
By zarobljena_u_lazima

Jun 2018

Marko

Prošlo je već mesec ipo dana otkako je Irina uspela da uplete svoje prste u jednoj od najtežih misija koje su snašle ovu mafiju. Da budem iskren, iako sam samo sa ovom mafijom tri puta veći od onog skota,Miloš kao Miloš i nije tako laka osoba. S obzirom da je predviđen rok ove misije u roku od 91 dan, Irina je,što bi neko ovo postigao tek u 75 -om danu,uradila u 40 i nekom. Ja koji držim ceo Balkan u rukama,plašim je se, jer nju ni grom ne bi mogao da zaustavi. Mada, koga briga sad za nju,sada se piše o meni,jel' tako?
A joj,umalo da zaboravim,pitaš se gde je Tijana i zašto joj se,od našeg prošlog susreta ne javljam. Da,svi očekujete da ću reći da sam se sastao sa njom te večeri samo kako bih je iskoristio radi svoje potrebe,ali, na moju žalost i vašu sreću,to ovog puta i nije bio slučaj. Ne zato što je se plašim, jer ona je samo pandur na funkciji,već jer sam kod nje našao nešto što me kod ni jedne druge nije privuklo. Predajem se,zaljubljen sam u nju i svi ste to sad shvatili, ajde žalite me ako možete. Eh živote,kakav cliché. Najveći Balkanski mafijaš zaljubljen u policajku koja je pored našeg sjebanog zakona uspela da izađe kao potpuno nezavisna. Znam, ta zaljubljenost će vremenom da se pretvori u nešto veće i kada budem trebao da nađem mir i sreću u tome, to isto će mi i doći glave, jer sam ovoj napaćenoj zemlji naneo toliko zla koliko i sam političar u vladi. Naravno,kao i svaki put, u mojim ne baš tako divnim mislima,prekida me iritantno zvono mobilnog telefona koji sam uzeo u ruke i video Irinin broj. Op,ko zna kakve li movosti donosi.

Oho,pa šta ima novo čim te skoro par nedelja nema?
Mala doza sarkazma je bila izuzetno primetna u mom glasu.
Pa tih 25 dana sam radila na tome da privedem kraj misije pre vremena a i lepo mi ide. Jel gledaš vesti?
Na šta se na mom licu formirao pobednički osmeh. Izgleda da nisam pogrešio kad sam je izvukao iz kandži gada kojem upravo,deo po deo,uništava konce života.
Jesam. Očekivano za nekoga kao što si ti. Čujem,smuvali ste se posle toga.
Što je veliki plus kod Irine. Okej,zašto me gledaš kao da sam pao s Marsa? Da,jedno vreme sam,kako da ti kažem,i bio zaljubljen u nju, ali kad sam shvatio da bih prerano završio 2 metara pod zemljom,odmah sam odustao od te zamisli.
Pa da. Što brže,to bolje. Inače sledećih par koraka misije će biti pravi knock-out time što bi napali akcije njegove firme kojom krije svoju bandu preko firmskih akcija koje je naravno ukrao.
Oho,ova već puca navisoko. Firma tog  retarda ima veoma čvrste akcije, mada ako ubrojimo to da je Irina saznala od koje kompanije je pokrao te akcije, i ako istu poznajemo i obavestimo, to bi bio skoro pa gotov kraj za Maksimovića.
Kontaktiraj Zhang Lay-a, našeg saradnika iz Kine, kompanija SH-XC,od koje je Miloš pokrao 75%.
Lay-a?Jednog od najuticajnijih akcionara u Kini i Hong Kong-u?
Ili ti ga,po kineskom,17.000 live taksi,što je u evrima 5.000.000
5 miliona,od Kineza?On se grdno zajebao,to moram da priznam. Još ako Lay sazna,što će naravno i da se desi, onaj idiot je gotov.
Naravno,odmah i to sa zadovoljstvom. Lay će mu prirediti predivan pakao.
Što je za ovu misiju pun pogodak.
Prekidam sad kako bih kontaktirao Lay-a. Kontaktiraće te čim on i ja završimo pozov.

Na šta sam samo prekinuo poziv i uključio lap top kako bih pozvao Lay-a. Za divno čudo,odgovorio je na poziv čim sam ugledao njegovo čisto lice s kosim crtama očiju. Pozitivna stvar je ta što je Lay bez problema naučio Srpski koji za strance važi za jedan od najtežih jezika.
Oho, otkud ti daleki druže?
Upitao je Lay dok je ispijao čašu vina.
Evo,zvao malo. Šta ima u Kini?
Pitam šta ima novo u zemlji u kojoj nema šta nema.
Svega,ali danas kada sam pratio live tax listu,pokradeno mi je 17.000 tax-i i adresa dolazi iz Srbije.
Već zna. Izvrsno.
Zato sam te i zvao jer je Irina, u toku obavljanja ove misije saznala ko ti je pokrao tax-e i gle čuda,to je osoba protiv koje se vodi misija.
Na pomen Irininog imena, široki osmeh mu se pojavio na licu. Nesumnjivo je da je Lay još ranije izrazio želju da uzme Irinu k sebi, međutim, to bi sad tek bilo nemoguće,možda ne još.
Voleo bih da ona radi za mene. Njena sposobnost u Kini je izuzetno tražena. Pa koja je to kompanija?
Ponovo je popio gutljaj vina.
MAX.hold, vlasnik je Miloš Maksimović.
Na šta mu je osmeh postao još širi.
Pa,pomoći ću joj.
S obzirom da je Lay neko ko usluge ne čini a da ne dobije nešto zauzvrat a Irina neko kome je svejedno, to će biti pun pogodak.
Dolazim u Srbiju za dva dana ali ću je kontaktirati odmah nakon našeg razgovora. U glavi već imam spreman plan.
Potpuno očekivano od osobe kao što je Lay. Neko ko te može uništiti ni da trepneš.
Izvrsno, pa vidimo se dragi žuti prijatelju. Bićeš prijatno dočekan.
-Ne sumnjam u to,pozdrav.

Na šta sam samo prekinuo poziv. Miloše, kraj će biti takav da nikada nisi mogao ni da ga zamisliš.

AU: Hm,šta mislite o daljem toku priče?😏

~Anđela🌹

Continue Reading

You'll Also Like

4.1K 113 38
Sta je zivot kad izgubiš ljude koje volis, koji su ti roditelji, ? Sta je zivot kad izgubiš brata ili sestru? Sta je zivot bez porodice, prijatelja...
68.7K 3K 26
(Drugi deo serijala "Moja si") Napaćena, izmučena i istaumirana Jana je pronašla svoju drugu polovinu. Onu koja joj je uvek trebala. U Marku je pron...
39.9K 885 46
Zena puna tajni, misterija i bola, zena koja moze da unisti svakoga samo jednom recenicom. Zena koja kontrolise sve i svakoga. Zena koju umes samo da...
76.9K 2K 36
Uvek je drugima bio Pancir, uvek je cuvao one koji su mu znacili, a da li ce uspeti da zastiti onu koja mu bude najbliza srcu nego i jedna ranije?