District NCT (Neo Culture Tec...

By JaeJaeWin

15.5K 2.1K 502

Tempat apa ni???? Aku nak kehidupan aku yang biasaaa!!!! Logik ke ada negara yang orang ramai tak tahu dan ha... More

New Country??
N-[Neo]
C- [Culture]
T-[Technology]
[Concept]
[Unit]
[Hiding Place]
[Missing]
[I'm okay]
[Save yourself]
[The Palace]
[Found You]
[The truth is...]
[Lee Min hyung]
[Control]
[Plan]
[Haa?? Where am I?]
[New House!]
[Author talk😄]

Parachute Jump

1.7K 158 22
By JaeJaeWin

Melompat dari helikopter tu memang kebiasaan aku sbb omma aku suka aktiviti ni.So dia selalu la jugak bwk aku naik benda ni smpaikan aku dh terbiasa dengan terjun terjun ni.

"Cik Ara yakin boleh lakukannya?"

Aku memandang lelaki tersebut dan tersenyum
"Kalau saya tak yakin saya tak kan ada kat sini"

"Ah..benar juga" Kata lelaki itu

Aku terus terjun tanpa diarah dan kalini seorang diri tanpa penjaga dibelakang.Well aku dah biasa so apa aku kesah.

"CIK ARA!!!" Jerit lelaki tersebut melihat ara terjun tanpa diarah.
"Seomin knp?" Tnya pemandu helikopter
"Cik ara t-terjun k-kat koordinat yang salah" Tergagap sbb terkejut.
"APA!!!"















Berita tersebar mengata bahawa seorang remaja perempuan hilang semasa bermain parachute jump.Pihak bertanggungjawab berusaha untuk mencarinya.

Sudah berbulan tanpa khabar berita,pihak polis hentikan siasatan.

Continue Reading

You'll Also Like

1.1M 70.8K 35
𝑨𝒅𝒂𝒎 𝑫𝒓𝒚𝒂𝒏 ~ 𝑨𝒚𝒂𝒏𝒂 𝑫𝒂𝒉𝒍𝒊𝒂 " Watch your eyes dude. " Adam Dryan Adam Dryan . Dingin . Garang . Aura yang ada pada dirinya...
754 172 11
Seonghwa bermimpi, tentang dia yang berbau seperti padang yang mekar dengan bunga lavender. Namun setiap kali dia bangun dari bermimpi, identiti si...
6M 138K 27
(COMPLETED) AIDAN HARIZ "Janji adik akan tunggu abang?" NUR TASNIM "Adik janji" 🌼🌼🌼 Dua insan, Satu janji. Dan disini, kisah Tasnim bermula. "Bil...