Ten Drabble Challenge | Perci...

By wkurwaf

4.7K 287 14

Jest to Ten Drabble Challenge z Percico. Wszystko dokładniej jest wyjaśnione w wstępie. Mam nadzieję, że wam... More

Słowa wstępu
Warkocz
Serce
Noga
Drzewo
Laptop
Jabłko
Most
Rzeka
Biurko
Malutkie podsumowanie.

Fiolet

389 23 1
By wkurwaf

Percy i Nico aktualnie przebywali w obozie Jupiter z bliżej nie wyjaśnionych powodów.

Percy uwielbiał męczyć syna Hadesa, by ten założył coś kolorowego, a zważając na sytuacje fioletowa koszulka obozowa była idealna.

— Nie założę tego – Nico patrzył na swojego chłopaka jak na najgorsze stworzenie chodzące po ziemii.

— Proooszę – powiedział Percy z oczami szczeniaczka przeciągając pierwszą samogłoskę – zrób to dla mnie.

— Tym bardziej tego nie zrobię – mowiąc to wiedział, że jego serce ze skały już lekko drga. Nienawidził kiedy Percy robił ta minę.

Nico zmiękł. Jak zawsze kiedy jest przy nim Percy. Nawet jeśli się upiera, to i tak go uwielbia.

Continue Reading

You'll Also Like

114K 11.3K 65
po prostu tłumaczone i wymyślane przeze mnie talksy
5.7K 464 50
Lord Voldemort wygrał. Ministerstwo upadło kilka lat temu, a wszyscy walczący o wolność i pokój otrzymali surową karę, gorszą od śmierci, która nie b...
1.4M 53.1K 102
ON nie wierzył w miłość... ONA kochała go od zawsze. Zander Kane to diabeł skrywający się pod maską gentelmana w drogim, dobrze skrojonym garniturze...
2.7K 196 11
W świecie, gdzie nazwisko Harry Potter nic nie znaczy, Lord Voldemort to przedziwny pseudonim ekscentrycznego i obrzydliwie bogatego mafiozy, a Draco...