Demonic darling

By patrioticpanda

469 29 0

Pomsta byla sladká More

1.
2.
3.
4.
5.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.

6.

28 1 0
By patrioticpanda

Ráno jsme s Nancy ''pohltili'' toasty s máslem a kávu a pak už jsme mířili rovnou do studia.
Redaktor pro kterého Nancy pracovala se jmenoval Rick Dreyfus, bylo mu kolem třiceti, první věc která neušla mojí pozornosti jeho ruce které zdobil nenápadný stříbrný náramek a o něco méně nenápadné dlouhé prsty. Nancy s ním mluvila asi tak půl hodiny dokud se jejich pozornost nestočila ke mně.
,,Jee, myslíš, že by si mohl?'' požádala mě a očima mi naznačila směr k plátnu.
,,Co? Jo, jasně.'' nervózně jsem se usmál a odešel jsem na své místo.
Stačilo několik posunků očima a všechno bylo jasné.
Dreyfus si sedl na gauč a jen nás v tichosti pozoroval.
Vyndal jsem z kapsy vapo a vytvořil jsem oblaka abych docílil dramatického efektu.
Rick se pohodlně usadil a sledoval co předvedu.
Po sérii asi deseti fotek se Dreyfusova pozornost stočila na obrazovku telefonu a jedním gestem ruky přerušil focení.
,,Viděl jsem dost. Jsi přirozený talent. Beru tě, ale teď mi dovol tě blíže poznat.'' řekl svým uhrančivým chraplavým hlasem.
,,Všechno co jsem mohl říct už Nancy ví. Akorát... Je tady jedna věc kterou tajím... Nejsem tak úplně kluk. Teda aspoň ne v kalhotech...'' zamumlal jsem prakticky do země abych zakryl ruměnec ve své tváři.
,,Když jsem se narodil tak se nepovedla obřízka a tak mi doktoři museli vymodelovat... Víte co.'' řekl jsem s pohledem alá dement.
,,Dobře... Vím jak to myslíš.'' řekl pan Dreyfus položil mi ruku na rameno.

Continue Reading

You'll Also Like

6 0 3
안전하게 자금을 보호하는 홀덤보증업체 보증업체 수익을 극대화할 수 있는 기회 매력적인 혜택과 중독성 있는 게임 경험 오늘 소개할 최고의 홀덤보증업체 보증업체는 바로 돛단배입니다. 토판사의 까다로운 검증을 통과한 돛단배은 안전성과 신뢰성을 바탕으로 다양한 혜택을 제공하...
22.8K 496 17
Nina žije obyčejný život. Žádné zvraty, žádné drama. Je se svým životem spokojená. Jenže pak se nešťastnou náhodou objeví ve špatnou chvíli na špatn...
586 48 16
Tady bude něco o mých knížkách jako postavy ale říkám že nwm jestli tam budou jen kresby Xd
51K 1.2K 5
'Jeho zámek , jeho pravidla .. Hra začíná ' Sex story o mladé blondýnce Angie která se dozví že jí její rodiče prodali drogovému dealerovi . Co kdy...