Otelden dışarı çıktıgımızda arabam kapının önüde duruyordu.Hizmetkar arabandan indi ve kapıları açtı ve bizde nazikçe arabaya bindik.Bir kaç dakika sonra,kos kocaman bir evin önünde durduk.''Evet kızlar evimiz burası'' ''Evimiz derken ? '' ''Bir mahsuru yoksa bende sizle kalmak istiyorum'' ''Tabiki kalabilirsin knk bizim için süper olur'' ''Elbette kalabilirsin'' ''Hadi ne duruyoruz bahçeye girelim'' Evin bahçesine girdiğimizde bizi güler yüzlü bir bayan karşıladı.''Hoşgeldiniz Nazlı Hanım'' ''Hoşbulduk Yamur Hanım.Biz arkadaşlarımızla bu evde kalmayı düşünüyoruz.Bizi biraz dolaştırır mısınız lütfen'' ''Elbette buyrun'' Yağmur Hanım bizi evde dolaştırdı.Evin özellliklerinden bahsetti.Parası hakkında konuştuk, kızlar duyunca şok oldular.Ama ben hepsini babama ödettiricektim.''Kızlar, bence bu ev '' ''Elbette süper ama parayı senin ödemen olmaz ''Uff canımı sıkmayın benim'' ''Senin canını sıkanın amk'' ''Kendi kendini nasıl sikiyon amk''...
İREM'İN AĞZINDAN
Alişveriş merkezindeydik.Nazlı'nın sayesinde evimiz şuan hizmetkarlar tarafından temizleniyordu.Evimiz için bisürü eşya aldık. Rengarenk, süslü, sade, abartılı elimize ne geçtiyse sepetin içine attık. Ve yine parayı Nazlı ödedi.Bu brni fazlasıyla rahatsız ediyordu fakat kendisi ısrar edince ve mutlı olunca bir şey diyemiyordum...
Evimize gittik ve pırıl pırıl gözüküyordu bazı yerler dışında. Kküçük kanepeye oturmuştuk ve yorgunluğumuz üstümüzden gitmişti. Yarın eşyalar gelecek ve büyük temizlige başlayacaktık...
NİLAY'IN AĞZINDAN
Kısa bir süre oturduktan sonra sesizligi bozan telefonum olmuştu. Arayanı gördüğümde, üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. arayan eski sevgilim Emrey'di.''Ne var yaa öküz'' ''Hiç değişmemişsin İstanbul san hiç yaramamış'' ''Niçin aradın'' ''Senin sesini duymak için sevgilim'' ''Hı hı gene ne bok yedin'' Şey aslında'' ''Ney aslında, bir şey söyle'' ''Bu konuşöayı yapmak istemiyorum ama burada benim yanımda olmadığından dolayı senden ayrılmak istiyorum'' ''O konuştugun telefon, o kullandıgın öperatör ve bir okadar baz istasyonu şu uzayda fink atan uydu varya sana bu imkanı sağlayan hah işte onunda en küçük antenine kadar sana girsin..''dedim ve telefonu kapattım.''Ne oldu kimle konuşuyordun?'' ''Piç Emreyle'' ''Emre kim?'' ''Eski okulumdaki eski sevgilim.Onu artık rafa kaldırdım çünkü eskidi'' Ben ve İrem başımızdan geçen tüm olayları Nazlı'ya anlattık.Sabaha kadar konuşup durduk.
ERTESİ GÜN
Altımızda short, kafamızda bereler ellerimizde toz bezleri tüm enerjimizi temizliğe harcamıştık.Eşyaların hepsi bir anda geldi ve neyi nereye koyacagımızı şaşırmıştık.Tam o sırada kapı çaldı ve ben elimdeki bezi yere atıp söylene söylene kapıyı açmaya gittim ve bizimkilerde peşimden takıldı''Kim lan bu'' ''Açta görek''
Kapıyı açtım ve gördügüm şeyle şok oldum.