מי את? /גמור (ספר 1)

By shir510

149K 3.9K 948

כל הפרקים המשוכתבים יסומנו בכותרת הפרק💜 אושר בת 21 ,היא בת למשפחת עולם התחתון חזקה מאוד, משפחת ברקת. יש לה 4... More

דמויות-
שוכתב* פרק:1
שוכתב* פרק:2
שוכתב* פרק:3
שוכתב* פרק:4
לא פרק!
משוכתב* פרק:5
פרק:6
פרק:7
פרק:8
פרק:9
פרק:10
פרק:11
פרק:12
פרק:13
לא פרק.
פרק:14
פרק:15
פרק:16
פרק:17
פרק:18
פרק:19
פרק:20
לא פרק!
פרק:21
פרק:22
לא פרק..
פרק:24
פרק:25
לא פרק..
פרק:26
פרק:27
פרק:28
פרק:29
פרק:30
פרק:31
פרק:32
פרק:33 והאחרון😍
אפילוג!
תודה! תודה! תודה!
עונה 2 של מי את? ועוד כמה דברים..
לא תאמינו!
צרחות!💕💕💕
שכתובים!

פרק:23

3.1K 95 3
By shir510

בום. בום. בום.

אני מתעוררת בבהלה.. יריות אקדח נשמעו.. טאי שוכב מעליי ומגונן עליי בגופו..

הוא מקים אותי מהמיטה במהירות הבזק, לוקח את ידי ולא משחחר הוא מוציא מהמגירה ליד מיטתו 5 אקדחים הוא מושיט לי 2 אני שמה אקדח אחד במכנסי ואחד אני מחזיקה בידי.. הוא שם אחד בתחתוני הבוקסר שלו אחד בצד השני של התחתונים ואחד הוא תופס בידו... בידו השניה הוא מחזיק את ידי כמו אזיקים ולא משחחר..

הוא רץ איתי במדרגות ומוביל אותי ליציאה האחורית טוח כדיי הוא מתקשר לברק ..
"בוא מהר..תוקפים אותנו, אושר ברקת איתי, כן כן, בי" הוא מנתק וגורר אותי בחוזקה מחוץ לדלת..

אנחנו רצים כשאני והוא יחפים הוא בלי בגדים כלל חוץ מבוקסר שחובק את איבריו..
אני עם מכנס טרניג אפור וגופיה לבנה..

אנחנו מגיעים למכולת "תקשיבי את לא זזה ממני מובן?" הוא שואל אותי עם מבט קר וממוקד "כן" אני אומרת כמו חיילת טובה.

אנחנו נכנסים לשם המוכר האדיש כלל לא שם לב.. המכולת ריקה כיוון שהשעה היא 6 בבוקר, אני וטאי מתגנבים ולוקחים בגדים מתאימים ונעליים , אני לוקחת 4 סנוויצ'ים אחד חביתה השני אבוקדו השלישי פסטרמה והרביעי טונה...
טאי לוקח שישית בקבוקי מים..

אנחנו הולכים למחלקת הבגדים ואני לוקחת סקיני ג'ינס שחור ...את הגופיה אני לא מחליפה..אני לוקחת נעלי ספורט שחורות וגרביים.

טאי לקח טי שרט שחורה שנראית קצת קטנה עליו וממש מטוחה בחזהו..מראה סקסי במיוחד אני חייבת להודות, הוא לבש מכנסיי ג'ינס שחורות ונעל נעלי ספורט.

אנחנו מתגנבים לשירותי המכולת מתלבשים שם במהירות בתא אחד שתינו..טאי אמר לא לזוז ממנו אז זה מה אני עושה..

הוא לוקח תיק גב שחור ושם את כל דברינו ביפנים..

אנחנו מתפסים מהחלון של השירותים ויוצאים מן המכולת.

טאי אוחז שוב בידי התיק מונח על גבי ובידי השניה מוחזק האקדח..

אנחנו רצים ברק מתקשר לטאי .. אחרי שיחה קצרה טאי מדבר אליי טוח כדי הליכה מהירה ולא מפנה את מבטו לעברי "ברק השאיר לנו מכונית.. אנחנו צריכים לנסוע לכמה ימים ולא לעצור, הבני זונות שרוצים לרצוח אותך שמו שומרים בכל פינה בארץ אביתר הבן זונה עשה עסקה עם משפחת פרננדו המקסיקניים נגנדו.." אני מהנהנת כמבינה..

אנחנו נכנסים למכונית שברק השאיר לנו..מכונית מזדה שחורה וטובה..לא מהוררת חשד.

טאי מתחיל לנסוע במהרה טוח כדי שאני מסתכלת לבדוק שלא עוקבים אחרינו.

"לאן אנחנו נוסעים?" אני שואלת את טאי אחרי שעה של נסיעה..

"לדרום" הסתכלתי עליו בשאלה "אנחנו נוסעים ליכוון אילת ניקח שם מלון נהיה במלון יום אחד ואז ברק יקח אותנו משם.." הנהנתי כמבינה והמשכנו לנסוע..

השעה היא 00:00 כשאנחנו עוצרים בתחנת דלק,
אני נכנסת לשירותים ומשתינה את חיי בזמן שטאי מוודה שאין חשודים ומחפה עליי..

אחרי זה אנחנו יושבים בשולחנות עץ מחוץ לתחנת דלק ואוכלים את הכריכים שנשארו..

במהלך הדרך אכלנו את כריך האבוקדו והטונה ועכשיו אנחנו אולכים כריך חביתה ופסטרמה..

אנחנו מסיימים לאכול קונים בגדים במתחנת דלק וקונים עוד כריכים וכמה שוקולדים..

אני נכנסת לתא שירותים הפעם לבד כי טאי שומר בחוץ..

אני לובשת תחתונים חדשים וחזיה חדשה.. טאי אמר לי לבחור בגדי הסוואה שזה אומר שאני צריכה ללבוש בגדים כאילו אני ילדה שנסעה לאילת לעשות כיף עם אחיה הגדול..בגלל שטאי גדול ממני בכמה שנים ואני לא רוצה שהיו יותר מידי מבטים אז הוא נשאר כאחי הגדול..

לבשתי חולצת בטן ירוקה קצרה  עם הדפס.. שמתי שורט כחול וחגורה שחורה..סניקרס לבנות, וקלעתי את שערי בשתי צמות בלונדיניות ארוכות.

יצאתי מהתא,
"איזה מתוקה" טאי אומר משועשע ,גילגלתי עניים והוא גיכח..

הוא נכנס לתא השירותים והחליף את בגדיו לגופיה אפורה  עם פתחים בצדדים ומכנס ברמודה ג'ינס שחור.

נכנסנו לאוטו ונסענו בשלווה עד ש..
"טאי! עוקבים אחרינו!"

............................................................................
מקווה שאהבתם❤
פרק קצר ומוטח..
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם😍

words 578

Continue Reading

You'll Also Like

1.4M 4.9K 6
הבטחתי לכן לפני חודשים, והנה אני מקיימת! הספר שכבש כל פסגה בוואטפד ישראל חוזר ו ב ע נ ק עם פרקים מחודשים ומרגשים בטירוף😍 *הספר המלא יראה אור ב29...
30.8K 649 21
הסיפור גמור💗 "מי יודע אולי עכשיו אני הולכת למקום טוב יותר, לגן עדן..."👼🏻 קוראים לי קים אני בת 17 מניו יורק🗽 החיים שלי היו דיי רגילים עד שקרה מה ש...
89.9K 2.3K 15
✯הסתיים✯ M×W המשימה שלי הייתה פשוטה, עשיתי את זה כל כך הרבה פעמים אבל לא ידעתי שברגע שאראה אותה שום דבר לא יהיה אותו הדבר. היא הייתה אמיצה וחסרת סבל...
100K 3.3K 42
//הושלם// מכיל שלושה חלקים (עונות) הם באים ממשפחות פשע חזקות ועמידות. כל אחד מהם חזק בדרך שלו, נחוש ובעל היכולת לאהוב יותר מכל אחד אחר. קים ג'ונסון נ...