Moje Přihlášky

By kodyKa

80 9 14

Prostě moje přihlášky do různých RPG. More

Tadá
přihláška do Fnaf RPG
Přihláška do RPG Srdce savany
oc

Přihláška do RPG Divoká cesta

24 3 10
By kodyKa

Jméno: Klio ( Clio, budu to psát Klio. Lépe se mi to pamatuje)

Věk: mladá dospělá
Pohlaví: samice

povaha: Hodná, milá, důvěřivá. Když jí někdo zradí jen tak mu znovu neuvěří. Stydí se.

Postavení: hlavní bojovník

Něco o: Rychle běhá. Je velice chytrá.( Rozhodně víc než já). Snaží se vše udělat správně. Dobře bojuje.Miluje horory. Stydí se seznamovat.

Minulost: Jezdila na různé běžecké závody. Jednou když běžela však zabloudila. V tu dobu byla ještě hříbě. Potom našla tohle stádo. O mámě a tátovi moc nemluví. Stalo se jim velké neštěstí.

Plemeno: Anglický plnokrevník

Vzhled:

Continue Reading

You'll Also Like

812K 64.3K 69
Bylo nebylo, za sedmero horami a řekami, žila dívka. Až na to, že tohle není pohádka. Ta dívka nebyla princezna a princ rozhodně nebyl okouzlující a...
173K 12K 63
Uběhl rok od prvního setkání Rhyse a Sirius! Haylern i ostatní vidí jak je zlodějka nešťastná z toho, že Rhys odjel a proto jí dovolí jet za ním, vša...
124K 7.2K 97
Rok 10 019, planeta Casana. Keira Keawood, dcera vůdce elfů, si žije podle svých přání. Volnost jí dovoluje cestovat až do jiných zemí a schopnosti z...
16.5K 529 37
Dva princové kteří se rozhodnou udělat selekci. Nikdo neví kdo je koruní princ. 30 dívek Najdou si tyto dívky v srdcích Morganských prncích místo...