Παλεύοντας να σε κρατήσω

By Sofi-S90

296K 16.6K 1.6K

Η καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι... More

Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 22
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28
Chapter 29
Chapter 30
Chapter 31
Chapter 32
Chapter 33
Chapter 34
Chapter 35
Chapter 36
Chapter 37
Chapter 38
Chapter 39
Chapter 40
Chapter 41
Chapter 42
Chapter 43
Chapter 44
Chapter 45
Chapter 46
Chapter 47
Chapter 48
Chapter 49
Chapter 50
Chapter 51
Chapter 52
Chapter 53
Chapter 54
Chapter 55
Chapter 56
Chapter 57
Chapter 58
Chapter 59
Chapter 60
Chapter 61
Chapter 62
Chapter 63
Chapter 64
Chapter 65
Chapter 66
Chapter 67
Chapter 68
Chapter 69
Chapter 70

Chapter 1

15.3K 315 37
By Sofi-S90

Αναστενάζω στην ευπρόσδεκτη σιωπή, ευγνώμων για την ευκαιρία να ξεφύγω - έστω και για λίγο - από το χάος των ανούσιων συνομιλιών στην άλλη μεριά της πόρτας.

Ουσιαστικά, τα άτομα που κάνουν αυτές τις συνομιλίες είναι οι προσκεκλημένοι μου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μου αρέσει ή ακόμη και να νιώθω άνετα γύρω τους.

Ευτυχώς, ο Ντέιβ ήταν αρκετά συμπονετικός στην ανάγκη μου για ηρεμία που με άφησε να κάνω αυτήν τη δουλειά για εκείνον.

Ο ήχος από τα τακούνια μου είναι ο μόνος ήχος που συνοδεύει τις διάσπαρτες σκέψεις μου, καθώς περπατάω στους άδειους διαδρόμους των παρασκηνίων του παλιού θεάτρου που έχω νοικιάσει για την σημερινή εκδήλωση.

Γρήγορα φτάνω στα παλιά καμαρίνια και παίρνω τις λίστες που ξέχασε ο Ντέιβ στην χαοτική βιασύνη μας να καθαρίσουμε πριν από το πάρτι.

Καθώς ξεκινάω να γυρίσω πίσω, σκέφτομαι την λίστα καθηκόντων στο μυαλό μου για την σημερινή αναμενόμενη δημοπρασία των ραντεβού.

Η μουρμούρα στο πίσω μέρος του μυαλού μου, μου λέει ότι κάτι ξεχνάω.

Αντανακλαστικά, απλώνω στο γοφό μου, όπου έχω το κινητό μου με την πάντα γραμμένη λίστα εργασιών μου, αλλά αντ' αυτού, πιάνω μια χούφτα από το ύφασμα του κόκκινου μεταξένιου φορέματός μου.

"Σκατά." μουρμουρίζω καθώς σταματάω για λίγο, προσπαθώντας να εντοπίσω τι ακριβώς είναι αυτό που αγνοώ.

Ακουμπάω στον τοίχο, το σουφρωμένο μπούστο του φορέματός μου εμποδίζει την ικανότητά μου να πάρω μια βαθιά ανάσα απογοήτευσης.

Παρόλο που φαίνεται απίστευτο, το καταραμένο φόρεμα θα έπρεπε να έχει μία προειδοποίηση, προαιρετική αναπνοή.

Σκέψου, Ράιλι, σκέψου!

Με την πλάτη μου πιεσμένη στον τοίχο, κουνιέμαι άκομψα μπρος πίσω για να προσπαθήσω να μετριάσω την πίεση στα πόδια μου, τα οποία είναι οδυνηρά στριμωγμένα στα δωδεκάποντα τακούνια μου.

Ρακέτες δημοπρασίας! Χρειάζομαι τις ρακέτες δημοπρασίας.

Χαμογελάω πλατιά στην ικανότητα του μυαλού μου να θυμάται, δεδομένου ότι είμαι τόσο φορτωμένη τον τελευταίο καιρό ως η μοναδική συντονίστρια της σημερινής εκδήλωσης.

Ανακουφισμένη, σπρώχνω τον εαυτό μου από τον τοίχο και κάνω περίπου δέκα βήματα.

Και τότε τους ακούω. Το πονηρό, θηλυκό γέλιο αιωρείται στον αέρα, ακολουθούμενο από τη βαθιά χροιά ενός αρσενικού βογκητού.

Παγώνω αμέσως, σοκαρισμένη από το θράσος των παρευρισκόμενων στο πάρτι μας, όταν ακούω τον αδιαμφισβήτητο ήχο ενός φερμουάρ, ακολουθούμενο από μια λαχανιασμένη αλλά οικεία γυναικεία ανάσα, "Ω ναι!" στην σκοτεινή γωνία λίγα μέτρα μπροστά μου.

Καθώς τα μάτια μου προσαρμόζονται στις σκιές, συνειδητοποιώ ότι ένα μαύρο αντρικό σακάκι είναι απλωμένο πάνω σε μια παλιά καρέκλα και ένα ζευγάρι γόβες πεταμένες στο πάτωμα.

Και να με πλήρωναν δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο δημόσια.

Οι σκέψεις μου διακόπτονται όταν ακούω ένα μούγκρισμα ακολουθούμενο από ένα αντρικό, "Χριστέ μου!".

Κλείνω τα μάτια μου σε μια στιγμή αναποφασιστικότητας.

Χρειάζομαι πραγματικά τις ρακέτες δημοπρασίας που βρίσκονται στην αποθήκη στο τέλος του διασταυρώμενου διαδρόμου.

Δυστυχώς, ο μόνος τρόπος για να πάω σε αυτόν τον διάδρομο είναι να περάσω ​​από την γωνία των εραστών.

Δεν έχω άλλη επιλογή παρά να το κάνω.

Κάνω μια σιωπηλή αλλά γελοία προσευχή, ελπίζοντας να μπορέσω να περάσω απαρατήρητη.

Βαδίζω βιαστικά μπροστά, κρατώντας το κοκκινωπό μου πρόσωπο γυρισμένο στον τοίχο απέναντι ​​από αυτούς, ενώ περπατώ στις μύτες των ποδιών μου για να κρατήσω τα τακούνια μου από το χτυπήσουν στο ξύλινο πάτωμα.

Το τελευταίο πράγμα που χρειάζομαι τώρα είναι να τραβήξω την προσοχή και να έρθω αντιμέτωπη με κάποιον που γνωρίζω.

Προσπαθώ ακόμα να βρω τη φωνή της γυναίκας όταν φτάνω στην αποθήκη.

Ψάχνω αδέξια το χερούλι, πρέπει να το τραβήξω απότομα πριν τελικά ανοίξω την πόρτα και ανάψω το φως.

Βλέπω την τσάντα με τις ρακέτες δημοπρασίας στο ακριανό ράφι και μπαίνω μέσα στην αποθήκη, ξεχνώντας να στηρίξω την πόρτα.

Καθώς αρπάζω τα χερούλια της τσάντας, η πόρτα στην πλάτη μου κλείνει με τέτοια δύναμη που τα ράφια τραντάζονται.

Τρομαγμένη, γυρίζω για να ανοίξω ξανά την πόρτα και παρατηρώ ότι ένα μέρος από τον μεντεσέ που κλείνει αυτόματα έχει σπάσει.

Αμέσως αφήνω την τσάντα. Ο ήχος των ρακετών που χτυπούν στο τσιμεντένιο πάτωμα και σκορπίζονται προκαλούν μια έκρηξη ήχου.

Όταν πιάνω το χερούλι, γυρίζει, αλλά η πόρτα δεν κουνιέται καθόλου.

Ο πανικός γλείφει το υποσυνείδητό μου, αλλά το καταπιέζω καθώς σπρώχνω ξανά την πόρτα με όλη μου τη δύναμη. Δεν κουνιέται.

"Σκατά!" μαλώνω τον εαυτό μου,
"Σκατά, σκατά, σκατά!"

Παίρνω μια βαθιά ανάσα και κουνάω το κεφάλι με απογοήτευση. Έχω τόσα πολλά να κάνω πριν ξεκινήσει η δημοπρασία.

Και φυσικά δεν έχω ούτε το κινητό μου να πάρω τον Ντέιβ να με βγάλει από εδώ.

Όταν κλείνω τα μάτια μου, ο εχθρός μου κάνει την κίνησή του. Τα μακριά, καταναλωτικά δάχτυλα της κλειστοφοβίας αρχίζουν αργά να γρατζουνάν το σώμα μου και να τυλίγονται γύρω από το λαιμό μου. Με πιέζουν. Με βασανίζουν. Με καταπνίγουν.

Οι τοίχοι του μικρού δωματίου φαίνεται να γλιστρούν σταδιακά πιο κοντά ο ένας στον άλλο, κλείνοντας πάνω μου. Με περικυκλώνουν. Με πνίγουν.

Παλεύω να αναπνεύσω. Η καρδιά μου χτυπά ακανόνιστα καθώς διώχνω τον πανικό που ανεβαίνει στο λαιμό μου.

Η αναπνοή μου - ρηχή και γρήγορη - αντηχεί στα αυτιά μου. Με καταναλώνει. Σκοτώνει την ικανότητά μου να πνίξω τις στοιχειωμένες αναμνήσεις μου.

Χτυπάω την πόρτα, ο φόβος κυριεύει τον λιγοστό έλεγχο που μου έχει μείνει.

Ένα ποτάμι ιδρώτα τρέχει στην πλάτη μου. Οι τοίχοι συνεχίζουν να με πλησιάζουν.

Η ανάγκη μου να ξεφύγω είναι το μόνο πράγμα στο οποίο μπορώ να εστιάσω.

Χτυπάω πάλι την πόρτα, φωνάζοντας μανιωδώς, ελπίζοντας ότι κάποιος που περιφέρεται σε αυτούς τους πίσω διαδρόμους θα με ακούσει.

Ακουμπάω την πλάτη μου στον τοίχο, κλείνω τα μάτια μου και προσπαθώ να ηρεμήσω την ανάσα μου.

Δεν γίνεται αρκετά γρήγορα και η ζάλη βγαίνει στην επιφάνεια. Με πιάνει ναυτία, αρχίζω να γλιστράω στον τοίχο και κλείνω κατά λάθος τον διακόπτη.

Βυθίζομαι στο μαύρο σκοτάδι. Φωνάζω, ψάχνοντας μανιωδώς τον διακόπτη με τα τρεμάμενα χέρια μου.

Τον ανάβω, ανακουφισμένη που έδιωξα τα τέρατα. Αλλά όταν κοιτάζω προς τα κάτω, αίμα καλύπτει τα χέρια μου.

Ανοιγοκλείνω τα μάτια μου για να προσπαθήσω να βγω από την ονειροπόλησή μου, αλλά δεν μπορώ να τη διώξω.

Είμαι σε διαφορετικό μέρος. Σε διαφορετικό χρόνο. Γύρω μου μυρίζω την έντονη μυρωδιά της καταστροφής. Της απόγνωσης. Του θανάτου.

Στα αυτιά μου, η αδύναμη αναπνοή του είναι επώδυνη. Παίρνει κοφτές ανάσες. Πεθαίνει.

Νιώθω τον έντονο, φλεγόμενο πόνο που στριφογυρίζει τόσο βαθιά στην ψυχή σου, που φοβάσαι ότι δεν θα ξεφύγεις ποτέ. Ακόμα και στο θάνατο.

Οι κραυγές μου με βγάζουν από την ανάμνηση και είμαι τόσο αποπροσανατολισμένη που δεν είμαι σίγουρη αν είναι από το παρελθόν ή το παρόν.

Σύνελθε, Ράιλι!

Σκουπίζω τα δάκρυα από τα μάγουλά μου με το πίσω μέρος των χεριών μου και σκέφτομαι την θεραπεία των προηγούμενων χρόνων για να προσπαθήσω να κρατήσω την κλειστοφοβία μου σε απόσταση.

Συγκεντρώνομαι σε ένα σημάδι στον τοίχο απέναντί ​​μου, προσπαθώ να ρυθμίσω την αναπνοή μου και μετράω αργά. Επικεντρώνομαι στο να σπρώξω τους τοίχους, να διώξω τις αφόρητες αναμνήσεις.

Μετράω μέχρι το δέκα, κερδίζω ένα κομμάτι του αυτοέλεγχου, αλλά η απόγνωση είναι ακόμα κολλημένη πάνω μου.

Ξέρω ότι ο Ντέιβ θα έρθει να με ψάξει σύντομα. Ξέρει πού πήγα, αλλά η σκέψη δεν κάνει τίποτα για να ανακουφίσει τον πανικό μου.

Τελικά, παραδίνομαι στην έντονη ανάγκη μου να ξεφύγω και αρχίζω να χτυπάω την πόρτα με τις παλάμες μου. Φωνάζοντας δυνατά. Βρίζοντας περιοδικά. Εκλιπαρώντας κάποιος να με ακούσει και να ανοίξει την πόρτα. Κάποιος να με σώσει ξανά.

Στην κουρελιασμένη κατάσταση του μυαλού μου, τα δευτερόλεπτα φαίνονται σαν λεπτά και τα λεπτά φαίνονται σαν ώρες.

Νιώθω σαν να είμαι κλειδωμένη σε αυτό το συνεχώς συρρικνούμενο δωμάτιο αιώνια.

Νιώθοντας ηττημένη, φωνάζω άλλη μια φορά και στηρίζω τα χέρια μου στην πόρτα μπροστά μου. Βάζοντας το βάρος μου στα χέρια μου, βάζω το κεφάλι μου πάνω τους και υποκύπτω στα δάκρυά μου.

Μεγάλοι, κουρελιασμένοι λυγμοί κουνιούνται βίαια μέσα μου.

Και ξαφνικά, έχω την αίσθηση ότι πέφτω.

Πέφτω μπροστά και σκουντουφλάω στο σκληρό σώμα ενός άντρα. Τα χέρια μου περικυκλώνουν έναν σφιχτό κορμό ενώ τα πόδια μου λυγίζουν άγαρμπα πίσω μου.

Ο άντρας σηκώνει ενστικτωδώς τα χέρια του και τα τυλίγει γύρω μου, με πιάνει, κρατώντας το βάρος μου και εμποδίζει την πρόσκρουσή μου.

Κοιτάζω πάνω, καταγράφοντας γρήγορα το σοκ των σκούρων μαλλιών, το μαυρισμένο δέρμα, την ελαφριά σκιά από τα γένια... και μετά συναντώ τα μάτια του.

Ένα σοκ ηλεκτρισμού με διαπερνάει όταν συναντώ εκείνες τις επιφυλακτικές, ημιδιαφανείς πράσινες ίριδες.

Η έκπληξη αναβοσβήνει φευγαλέα μέσα τους, αλλά η ίντριγκα και η ένταση με την οποία με παρατηρεί είναι ενοχλητική, παρά την άμεση αντίδραση του σώματός μου σε αυτόν.

Οι ανάγκες και οι επιθυμίες που είναι ξεχασμένες από καιρό με πλημμυρίζουν με αυτήν την απλή συνάντηση των ματιών.

Πώς μπορεί αυτός ο άντρας που δεν γνώρισα ποτέ να με κάνει να ξεχάσω τον πανικό και την απελπισία που ένιωσα λίγες μόνο στιγμές πριν;

Κάνω το λάθος να σπάσω την επαφή με τα μάτια και να κοιτάξω το στόμα του. Γεμάτα, σμιλεμένα χείλη, σουφρωμένα καθώς με μελετάει προσεκτικά, και μετά πολύ αργά, απλώνονται σε ένα μονόπλευρο, σκανταλιάρικο χαμόγελο.

Αχ, πώς θέλω αυτό το στόμα πάνω μου - οπουδήποτε και παντού ταυτόχρονα.

Τι στο διάολο σκέφτομαι; Αυτός ο άντρας μου πέφτει πολύς. Πάρα πολύς.

Μεταφέρω το βλέμμα μου πάλι πάνω και βλέπω διασκέδαση στα μάτια του, σαν να ξέρει τι σκέφτομαι.

Νιώθω ένα κοκκίνισμα να απλώνεται αργά στο πρόσωπό μου από αμηχανία τόσο για την δύσκολη κατάστασή μου όσο και για τις πρόστυχες σκέψεις που καταγράφονται στο μυαλό μου.

Σφίγγω το κράτημα γύρω από τους μυώδεις δικέφαλους καθώς χαμηλώνω το βλέμμα μου για να αποφύγω τα επιβλητικά μάτια του και να προσπαθήσω να ανακτήσω την αυτοκυριαρχία μου.

Καθώς προσπαθώ να σηκωθώ πάλι στα πόδια μου, κατά λάθος σκουντουφλάω περισσότερο πάνω του, η ισορροπία μου διακυβεύτηκε από την απειρία μου με ψηλά τακούνια.

Τραβιέμαι από αυτόν ενώ το στήθος μου χαϊδεύει πάνω στο σκληρό στέρνο του, κάνοντας το νευρικό μου σύστημα να καίγεται. Μικρές εκρήξεις επιθυμίας γαργαλούν βαθιά την κοιλιά μου.

"Ω... εμ... συγνώμη." σηκώνω τα χέρια μου σε μια συγχυσμένη συγνώμη.

Ο άντρας είναι ακόμη πιο αφοπλιστικός τώρα που μπορώ να δω όλο του το μήκος.

Ατελώς τέλειος και απίστευτα σέξι με ένα πονηρό χαμόγελο που υποδηλώνει αλαζονεία και έναν αέρα που εκπέμπει μπελάδες.

Σηκώνει το φρύδι του, παρατηρώντας την αργή μου επιθεώρηση πάνω του.

"Δεν χρειάζονται συγνώμες." απαντάει με μια εκλεπτυσμένη βραχνάδα και μια δόση εξυπνάδας, η φωνή του προκαλεί εικόνες εξέγερσης και σεξ, "Είμαι συνηθισμένος οι γυναίκες να πέφτουν στα πόδια μου."

Το κεφάλι μου πετάγεται πάνω. Ελπίζω να αστειεύεται, αλλά η αινιγματική του έκφραση δεν προδίδει τίποτα.

Παρακολουθεί την αντίδρασή μου, με αναστάτωση στα μάτια του, κι αυτό το υπεροπτικό χαμόγελο διευρύνεται, προκαλώντας ένα ταπεινό λακκάκι να εμβαθύνει στο καθορισμένο σαγόνι του.

Παρόλο που έκανα ένα βήμα πίσω, είμαι ακόμα κοντά του. Πολύ κοντά για να μπορέσω να μαζέψω το μυαλό μου, αλλά αρκετά κοντά για να νιώσω την ανάσα του στο μάγουλό μου. Να μυρίσω το καθαρό άρωμα σαπουνιού αναμεμειγμένο με τη λεπτή, γήινη κολόνια του.

"Ευχαριστώ. Σε ευχαριστώ." απαντώ ξέπνοα.

Βλέπω τον μυ στο σφιγμένο σαγόνι του να πάλλεται καθώς με παρακολουθεί.

Γιατί αυτός ο άντρας με κάνει νευρική και αισθάνομαι ότι πρέπει να δικαιολογήσω την κατάστασή μου;

"Η πόρτα έκλεισε πίσω μου. Είχε φρακάρει. Πανικοβλήθηκα -"

"Είσαι εντάξει; Δεσποινίς -;"

Η απάντησή μου κομπιάζει καθώς το χέρι του πιάνει το πίσω μέρος του λαιμού μου, με τραβάει πιο κοντά και με κρατάει ακίνητη.

Τρέχει το ελεύθερο χέρι του πάνω κάτω στο γυμνό μου μπράτσο, υποθέτω σε μια προσπάθεια να βεβαιωθεί ότι δεν έχω χτυπήσει σωματικά.

Το σώμα μου καταγράφει τις σπίθες που προκαλούν τα δάχτυλά του στη γυμνή μου σάρκα, ενώ το μυαλό μου αντιλαμβάνεται έντονα ότι το αισθησιακό στόμα του είναι μόνο ένας ψίθυρος μακριά από το δικό μου.

Τα χείλη μου ανοίγουν και η αναπνοή μου κόβεται καθώς κουνάει το χέρι του μέχρι τη γραμμή του λαιμού μου και στη συνέχεια τρέχει απαλά τα δάχτυλά του στο μάγουλό μου.

Δεν έχω χρόνο να καταγράψω τη σύγχυση αναμεμειγμένη με μια βαριά δόση επιθυμίας που ξεπροβάλλει μέσα μου όταν τον ακούω να μουρμουρίζει, "Ω, γάμα το.", δευτερόλεπτα πριν το στόμα του βρεθεί πάνω στο δικό μου.

Βγάζω μια πνιχτή κραυγή από το απόλυτο σοκ, τα χείλη μου χωρίζουν λίγο καθώς το στόμα του απορροφά τον ήχο, δίνοντάς του ένα άνοιγμα για να χαϊδέψει τη γλώσσα του πάνω από τα χείλη μου και να πεταχτεί αργά ανάμεσά τους.

Σπρώχνω τα χέρια μου στο στήθος του, προσπαθώντας να αντισταθώ στο απρόσκλητο φιλί από αυτόν τον άγνωστο.

Προσπαθώντας να κάνω αυτό που μου λέει η λογική ότι είναι σωστό. Προσπαθώντας να αρνηθώ αυτό που το σώμα μου λέει ότι θέλει. Να εγκαταλείψω τις αναστολές και να αφήσω τον εαυτό μου να απολαύσει αυτή τη στιγμή μαζί του.

Η κοινή λογική κερδίζει την εσωτερική μου διαμάχη ανάμεσα στον πόθο και τη σύνεση και κατάφερα να τον σπρώξω ελάχιστα.

Το στόμα του φεύγει από το δικό μου, οι αναπνοές μας λαχανιασμένες πέφτουν πάνω στο πρόσωπο του άλλου. Τα μάτια του, άγρια ​​με πόθο, μένουν σταθερά στα δικά μου.

Δυσκολεύομαι να αγνοήσω τον σπόρο της επιθυμίας που ανθίζει βαθιά στην κοιλιά μου.

Η έντονη διαμαρτυρία που φωνάζει στο μυαλό μου πεθαίνει σιωπηλά στα χείλη μου καθώς υποκύπτω στην ιδέα ότι θέλω αυτό το φιλί. Θέλω να νιώσω αυτό που έχω στερηθεί τόσο - αυτό που αρνήθηκα σκόπιμα.

Θέλω να ενεργήσω απερίσκεπτα και να έχω "αυτό το φιλί" - αυτό για το οποίο γράφουν τα βιβλία, στο οποίο βρίσκεις την αγάπη και με το οποίο χάνεται η αρετή.

"Αποφάσισε, γλυκιά μου." διατάζει, "Ένας άντρας έχει περιορισμένη αυτοσυγκράτηση."

Η προειδοποίησή του, η τρελή αντίληψη ότι η απλή εγώ μπορώ να κάνω έναν άντρα σαν αυτόν να χάσει τον έλεγχο, με μπερδεύει, μπερδεύει τις σκέψεις μου έτσι ώστε η άρνηση στη γλώσσα μου να μην περάσει ποτέ τα χείλη μου.

Εκμεταλλεύεται τη σιωπή μου, ένα λαμπερό χαμόγελο κατσαρώνει τις γωνίες του στόματός του πριν σφίξει το κράτημα που έχει στον αυχένα του λαιμού μου.

Από τη μια στιγμή στην άλλη, ορμάει το στόμα του στο δικό μου. Πειράζει. Δοκιμάζει. Απαιτεί.

Η αντίστασή μου είναι μάταιη και διαρκεί μόνο δευτερόλεπτα πριν παραδοθώ σε αυτόν.

Μετακινώ ενστικτωδώς τα χέρια μου από το αξύριστο σαγόνι του στο πίσω μέρος του λαιμού του και περνάω τα δάχτυλά μου στα μαλλιά του.

Ένα σιγανό βογκητό βγαίνει από το πίσω μέρος του λαιμού του, ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή μου, επιτρέποντάς μου να χωρίσω τα χείλη μου και να πάρω περισσότερα από αυτόν.

Η γλώσσα μου τυλίγεται και χορεύει στενά με τη δική του. Ένα αργό, σαγηνευτικό λίκνισμα με ξέπνοα βογκητά και λαχανιασμένες κραυγές.

Έχει γεύση ουίσκι. Η αυτοπεποίθησή του αποπνέει την εξέγερση. Το σώμα του προκαλεί μια γροθιά στον πυρήνα μου.

Ένας απολαυστικός συνδυασμός που υποδηλώνει ότι είναι ένα bad boy από το οποίο αυτό το good girl πρέπει να μείνει μακριά.

Η βιασύνη και η δεξιοτεχνία του υπονοούν τι θα μπορούσε να ακολουθήσει.

Εικόνες αναβοσβήνουν μέσα στο μυαλό μου με καθηλωτικό σεξ που αναμφίβολα θα ήταν τόσο κυρίαρχο όσο το φιλί του.

Παρά την υποταγή μου, ξέρω ότι αυτό είναι λάθος. Μπορώ να ακούσω τη συνείδησή μου να μου λέει να σταματήσω.

Ότι δεν κάνω τέτοια πράγματα. Ότι δεν είμαι τέτοιο κορίτσι. Προδίδω τον Μαξ με κάθε χάδι. Αλλά Θεέ μου, νιώθω τόσο απίστευτα καλά.

Θάβω όλη τη λογική κάτω από την υπέρτατη επιθυμία που οργιάζει μέσα από κάθε νεύρο μου. Κάθε ανάσα μου.

Τα δάχτυλά του χαϊδεύουν το πίσω μέρος του λαιμού μου, ενώ το άλλο του χέρι ταξιδεύει μέχρι το γοφό μου, προκαλώντας σπίθες με κάθε άγγιγμα. Το απλώνει χαμηλά στην πλάτη μου και με πιέζει πάνω του. Με διεκδικεί.

Μπορώ να νιώσω τη στύση του να μεγαλώνει, στέλνοντας ηλεκτρισμό στο κορμί μου, κάνοντάς με υγρή με ανάγκη και επιθυμία.

Το πόδι του σηκώνεται ελαφρώς και πιέζει ανάμεσα στα δικά μου, προσθέτοντας πίεση στην κορυφή των μηρών μου και δημιουργώντας έναν έντονο πόνο απόλαυσης.

Πιέζω περισσότερο πάνω του, κλαψουρίζοντας σιγανά καθώς λαχταρώ περισσότερα.

Πνίγομαι στην αίσθησή του, και όμως δεν είμαι πρόθυμη να βρω τον αέρα που χρειάζομαι απεγνωσμένα.

Δαγκώνει το κάτω χείλος μου καθώς το χέρι του κινείται προς τα κάτω για να χαϊδέψει την πλάτη μου, η ευχαρίστηση αυξάνεται μέσα μου. Τα νύχια μου γδέρνουν το πίσω μέρος του λαιμού του ως αντίδραση.

"Θεέ μου, σε θέλω τώρα." η βραχνή φωνή του αγκομαχάει ανάμεσα στα φιλιά, ενισχύοντας τον πόνο στους μύες που τυλίγονται κάτω από τη μέση μου.

Παίρνει το χέρι από το πίσω μέρος του λαιμού μου και το φέρνει στο θώρακά μου και ανεβαίνει μέχρι να πιάσει το στήθος μου.

Αφήνω ένα σιγανό βογκητό στην αίσθηση των δαχτύλων του να τρίβουν πάνω από τη σκληρή κορυφή μου μέσα από το μαλακό υλικό του φορέματός μου.

Το σώμα μου είναι έτοιμο να συναινέσει στο αίτημά του, επειδή κι εγώ θέλω αυτόν τον άντρα.

Θέλω να νιώσω το βάρος του πάνω μου, το γυμνό δέρμα του να γλιστράει στο δικό μου και το μήκος του να κινείται ρυθμικά μέσα μου.

Τα μπλεγμένα σώματά μας χτυπούν πάνω στη μικρή γωνία στο διάδρομο. Με πιέζει στον τοίχο, τα σώματά μας μανιωδώς αρπάζουν, χουφτώνουν και δοκιμάζουν.

Γλιστράει το χέρι του κάτω στο στρίφωμα του φορέματός μου, σταματάει όταν αγγίζει τις δαντελωτές άκρες από το καλσόν ψηλά στο μπούτι μου.

"Χριστέ μου." μουρμουρίζει πάνω στο στόμα μου καθώς ανεβάζει το χέρι του με έναν επίπονα αργό ρυθμό από τον εξωτερικό μηρό μου στο μικρό τρίγωνο της δαντέλας που χρησιμεύει περισσότερο ως διακόσμηση παρά ως εσώρουχο.

Τι; Αυτές οι λέξεις.

Όταν τελικά καταχωρούνται, αναπηδώ και σπρώχνω το στήθος του προσπαθώντας να τον απομακρύνω από μένα.

Αυτές είναι οι ίδιες λέξεις που είχα ακούσει νωρίτερα στην σκοτεινή γωνία. Με χτύπησαν σαν κρύο νερό στη σεξουαλική επιθυμία μου.

Τι διάολο; Και τι στο διάολο κάνω έτσι κι αλλιώς, φασώνομαι με έναν τυχαίο άντρα; Και το πιο σημαντικό, γιατί επέλεξα τώρα να το κάνω αυτό ενώ βρίσκομαι στη μέση ενός από τα πιο σημαντικά γεγονότα της χρονιάς;

"Όχι. Όχι - δεν μπορώ να το κάνω αυτό." παραπατάω πίσω, φέρνω ένα τρεμάμενο χέρι στο στόμα μου για να καλύψω τα πρησμένα χείλη μου.

Τα μάτια του πετάγονται στα δικά μου, το σμαραγδένιο χρώμα σκουραίνει από την επιθυμία. Ο θυμός εμφανίζεται φευγαλέα μέσα τους.

"Είναι λίγο αργά, γλυκιά μου. Φαίνεται να το έκανες ήδη."

Η οργή αναβοσβήνει μέσα μου με το ειρωνικό του σχόλιο. Είμαι αρκετά έξυπνη για να συμπεράνω ότι μόλις έγινα άλλη μία στη ουρά των βραδινών κατακτήσεών του.

Τον κοιτάζω και το ψωνισμένο ύφος στο πρόσωπό του με κάνει να θέλω να τον προσβάλω.

"Ποιος στο διάολο νομίζεις ότι είσαι; Να με αγγίζεις έτσι; Να με εκμεταλλεύεσαι έτσι;" του πετάω, χρησιμοποιώντας τον θυμό για να διώξω τον πόνο που νιώθω.

Δεν είμαι σίγουρη αν είμαι περισσότερο αναστατωμένη με τον εαυτό μου για την πρόθυμη υποταγή μου ή με το γεγονός ότι με εκμεταλλεύτηκε στη φρικαρισμένη κατάστασή μου.

Ή μήπως νιώθω ντροπή επειδή υπέκυψα στο απίστευτα φιλιά και τα ικανά δάχτυλά του χωρίς να γνωρίζω καν το όνομά του;

Συνεχίζει να με παρατηρεί, ο θυμός του σιγοβράζει, τα μάτια του λάμπουν.

"Αλήθεια;" με χλευάζει, γυρίζοντας το κεφάλι του στο πλάι και τρίβει το χέρι του πάνω στο αλαζονικό του χαμόγελο, ακούω το γδάρσιμο από τα γένια του καθώς το χέρι του ξύνει πάνω τους, "Έτσι θα το παίξεις; Δεν συμμετείχες μόλις τώρα; Τώρα δεν γινόσουν κομμάτια στην αγκαλιά μου;" γελάει χλευαστικά, "Μην ξεγελάς τον σφιγμένο εαυτό σου με το να σκεφτείς ότι δεν σου άρεσε αυτό. Ότι δεν θέλεις περισσότερα."

Κάνει ένα βήμα πιο κοντά μου, διασκέδαση και κάτι πιο σκοτεινό καίγεται στα βάθη των ματιών του.

Σηκώνοντας το χέρι, χαϊδεύει με ένα δάχτυλο κάτω από τη γραμμή του σαγονιού μου.

Παρόλο που μαζεύομαι, η θερμότητα από το άγγιγμά του ξαναζωντανεύει την καυτή λαχτάρα βαθιά στην κοιλιά μου. Μαλώνω σιωπηλά το σώμα μου για την προδοσία του.

"Ας ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα," μου γρυλίζει, "Εγώ. Δεν. Παίρνω. Ότι. Δεν. Προσφέρεται. Και ξέρουμε και οι δύο, γλυκιά μου, ότι προσφέρθηκες." μου χαμογελάει πονηρά, "Πρόθυμα."

Τραβάω το πηγούνι μου από τα δάχτυλά του, ευχόμενη να ήμουν από αυτούς τους ανθρώπους που μπορούν να πουν όλα τα σωστά πράγματα τις κατάλληλες στιγμές.

Αλλά δεν είμαι. Αντ' αυτού, τα σκέφτομαι ώρες αργότερα και απλά εύχομαι να τα είχα πει.

Ξέρω ότι θα το κάνω αργότερα, γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε έναν τρόπο να επιπλήξω αυτόν τον υπερβολικά σίγουρο αλλά απόλυτα σωστό άντρα.

Με έχει μειώσει σε μια μάζα υπερδιεγερμένων νεύρων που λαχταρούν να με αγγίξει ξανά.

"Αυτές οι φτωχές ανυπεράσπιστες μαλακίες μπορεί να πιάνουν με το αγόρι σου που σου φέρεται σαν πορσελάνη στο ράφι, εύθραυστη και ωραία να την κοιτάς. Που σπάνια τη χρησιμοποιείς..." ανασηκώνει τους ώμους του, "... αλλά παραδέξου το, γλυκιά μου, είναι βαρετό."

"Το αγόρ-" τραυλίζω, "Δεν είμαι εύθραυστη!"

"Αλήθεια;" λέει, απλώνοντας για να κρατήσει το πηγούνι μου σταθερό καθώς κοιτάζει μέσα στα μάτια μου, "Πάντως έτσι συμπεριφέρεσαι."

"Άντε πνίξου!" τραβάω το πηγούνι μου από το κράτημά του.

"Ωωω, είσαι δυναμικό κοριτσάκι." το αλαζονικό του μειδίαμα είναι ενοχλητικό, "Μου αρέσουν οι δυναμικές, γλυκιά μου. Με κάνει μόνο να σε θέλω πολύ περισσότερο."

Μαλάκας! Είμαι έτοιμη να του απαντήσω πόσο γυναικάς προφανώς είναι.

Ότι ξέρω για την "γνωριμία" του με κάποια άλλη στο διάδρομο λίγο πριν έρθει σε μένα.

Τον κοιτάω, η σκέψη κουδουνίζει στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου ότι μου θυμίζει αμυδρά κάποιον, αλλά την απομακρύνω. Είμαι συγχυσμένη, αυτό είναι όλο.

Καθώς πάω να ανοίξω το στόμα μου, ακούω τη φωνή του Ντέιβ να φωνάζει το όνομά μου.

Η ανακούφιση με πλημμυρίζει καθώς γυρίζω και τον βλέπω να στέκεται στο τέλος του διαδρόμου, κοιτώντας με παράξενα. Πιθανότατα μπερδεμένος από την ατημέλητη κατάστασή μου.

"Ράιλι; Χρειάζομαι πραγματικά αυτές τις λίστες. Τις πήρες;"

"Έκανα παράκαμψη." μουρμουρίζω κοιτάζοντας τον κύριο Αλαζόνα πίσω μου, "Έρχομαι. Απλά... περίμενέ με, εντάξει;"

Ο Ντέιβ μου γνέφει καθώς στρίβω στην ανοιχτή πόρτα της αποθήκης και αρπάζω γρήγορα τις διάσπαρτες ρακέτες από το πάτωμα όσο το δυνατόν πιο χαριτωμένα και τις ρίχνω στην τσάντα.

Βγαίνω από την αποθήκη και αποφεύγω να συναντήσω τα μάτια του καθώς αρχίζω να περπατάω προς τον Ντέιβ.

Αναπνέω σιωπηλά, χαίρομαι που πηγαίνω προς ένα πιο οικείο έδαφος όταν ακούω την φωνή του πίσω μου.

"Αυτή η κουβέντα δεν έχει τελειώσει, Ράιλι."

"Φυσικά και τελείωσε, Ace." πετάω πάνω από τον ώμο μου, η σκέψη του πόσο τέλεια του ταιριάζει το ακρωνύμιο περνάει από το μυαλό μου πριν συνεχίσω βιαστικά στον διάδρομο, κρατώντας το κεφάλι ψηλά σε μια προσπάθεια να κρατήσω την περηφάνια μου ανέπαφη.

(Ace --> Arrogant Conceited Egomaniac, Αλαζόνας Φαντασμένος Εγωπαθής)

Φτάνω γρήγορα στον Ντέιβ, τον πλησιέστερο έμπιστο και φίλο μου στη δουλειά.

Η ανησυχία χαράζει το νεαρό πρόσωπό του, καθώς περνάω το χέρι μου στο δικό του, τραβώντας τον πίσω στο πάρτι.

Μόλις περάσουμε την πόρτα των παρασκηνίων, αφήνω την ανάσα που δεν ήξερα ότι κρατούσα και ακουμπάω πίσω στον τοίχο.

"Τι στο διάολο σου συνέβη, Ράιλι; Φαίνεσαι χάλια!" με κοιτάζει από πάνω ως κάτω, "Και έχει καμία σχέση με αυτόν τον Άδωνι εκεί πίσω;"

Όλα έχουν να κάνουν με τον Άδωνι, θέλω να του εκμυστηρευτώ, αλλά για κάποιο λόγο, κρατιέμαι.

"Μην γελάς." λέω, κοιτάζοντάς τον επιφυλακτικά, "Η πόρτα της αποθήκης μπλόκαρε και έμεινα μέσα."

Πνίγει ένα γέλιο και κοιτάζει προς το ταβάνι για να το συγκρατήσει.

"Αυτό θα συνέβαινε μόνο σε σένα!"

Σπρώχνω παιχνιδιάρικα τον ώμο του.

"Πραγματικά, δεν είναι αστείο. Πανικοβλήθηκα. Είμαι κλειστοφοβική. Τα φώτα έσβησαν και με πήγε πίσω στο ατύχημα."

Η ανησυχία αναβοσβήνει στα μάτια του.

"Φρίκαρα και αυτός ο τύπος με άκουσε να φωνάζω και με έβγαλε έξω. Αυτό είναι όλο."

"Αυτό είναι όλο;" ρωτάει με ένα σήκωμα του φρυδιού σαν να μην με πιστεύει.

"Ναι. Απλώς τα έχασα για ένα λεπτό." μισώ να του λέω ψέματα, αλλά προς το παρόν είναι ο καλύτερος τρόπος.

Όσο πιο ανένδοτη είμαι, τόσο πιο γρήγορα θα αφήσει το θέμα.

"Λοιπόν, κρίμα γιατί, γαμώτο, κορίτσι μου, είναι καλός." γελάω καθώς τυλίγει το χέρι του γύρω μου σε μια γρήγορη αγκαλιά, "Πήγαινε να φρεσκαριστείς. Πάρε μια ανάσα. Μετά σε χρειαζόμαστε να κάνεις γνωριμίες και να κοινωνικοποιηθείς. Έχουμε περίπου τριάντα λεπτά για την έναρξη της δημοπρασίας των ραντεβού."

[...]

Κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη του μπάνιου. Ο Ντέιβ έχει δίκιο. Φαίνομαι χάλια.

Κατέστρεψα τα μαλλιά και το μακιγιάζ που η συγκάτοικός μου, η Χάντι, με βοήθησε να φτιάξω.

Παίρνω μια χαρτοπετσέτα και προσπαθώ να καθαρίσω το μακιγιάζ μου για να αποκαταστήσω τη ζημιά.

Τα δάκρυα έχουν αφήσει τα βιολετί μάτια μου κόκκινα και δεν χρειάζεται να αναρωτιέμαι γιατί το κραγιόν μου δεν είναι πλέον τέλειο στα χείλη μου.

Τούφες από τα καστανά μαλλιά μου κρέμονται έξω από το τσιμπιδάκι και η ραφή του φορέματός μου είναι απίστευτα στραβή.

Ακούω τα θαμπά μπάσα της μουσικής στην άλλη πλευρά του τοίχου. Παίζει πίσω από τις εκατοντάδες φωνές - όλους τους πιθανούς δωρητές.

Παίρνω μια βαθιά ανάσα και στηρίζομαι στον νεροχύτη για μια στιγμή.

Μπορώ να καταλάβω γιατί ο Ντέιβ ρώτησε τι πραγματικά είχε συμβεί και αν ο κύριος Αλαζόνας είχε να κάνει με αυτό. Φαίνομαι εντελώς ατημέλητη!

Ταιριάζω το φόρεμά μου, έτσι ώστε η γλυκιά του λαιμόκοψη και τα κορίτσια μου να κάθονται σωστά.

Περνάω τα χέρια μου πάνω από τους γοφούς μου, όπου το ύφασμα προσκολλάται στις καμπύλες μου.

Πάω να βάλω τις τούφες των μαλλιών που έχουν ξεφύγει πίσω στο τσιμπιδάκι μου, αλλά σταματάω.

Οι μπούκλες επέστρεψαν στη φυσική κυματιστή τους κατάσταση και αποφασίζω ότι μου αρέσει το απαλό αποτέλεσμα που έχουν οι μπούκλες στη συνολική μου εμφάνιση.

Ψάχνω στην τσάντα μου, την οποία μου έφερε ο Ντέιβ, και φρεσκάρω το μακιγιάζ μου.

Προσθέτω λίγο μάσκαρα στις φυσιολογικά πυκνές μου βλεφαρίδες και εφαρμόζω ξανά το μουτζουρωμένο eyeliner. Τα μάτια μου φαίνονται καλύτερα. Όχι τέλεια - αλλά καλύτερα.

Σουφρώνω τα χείλη μου, περνώντας το κραγιόν μου πάνω από το πλήρες σχήμα τους, τα τρίβω και μετά καθαρίζω το περίγραμμα.

Όχι τόσο καλό όσο της Χάντι, αλλά αρκετά καλό. Είμαι έτοιμη να επανέλθω στην εκδήλωση.

~~~~~~~~~~~

Continue Reading

You'll Also Like

338K 16.7K 41
O Baris και η Ερατώ, δύο νεαροί εκπρόσωποι της πιο διάσημης Αρχιτεκτοκινής εταιρείας στην Ελλάδα, πρέπει να μετακομίσουν στην Τουρκία ώστε να εργαστο...
2.6M 181K 69
"Σταμάτα να τρέχεις, αστυνομία!" άκουσα μια ανδρική φωνή πίσω μου. Σκατά!Άρχισα να τρέχω πιο γρήγορα. Τελικά ,ο μπάτσος με έφτασε και με άρπαξε. Τα...
824K 4.4K 4
''Όταν λες να χορέψω για να δουλέψω εδώ, εννοείς να κάνω στριπτίζ;''τον ρώτησε έντονα και τα μάτια της σχεδόν πετάχτηκαν από την έκπληξη. ''Ναι. Δέ...
402K 14.2K 52
- Τι στο διάολο θες και ανακατευεσε εσύ μωρη; - Άσε την κοπέλα ήσυχη ζώων! Μωρη να λες εκείνες που πηδάς -Ρε άντε στο διάολο από δώ καθυστερημένη - Τ...