Ajunși acasă după o experiență deloc plăcută, Yoongi a pregătit baia pentru Jimin. O baie caldă l-ar ajuta să se mai calmeze și să se liniștească după tot ce s-a întâmplat.
Yoongi :- Sper că ai niște argumente bune pentru ce era să ți se întâmple.
Jimin :- Iartă-mă Yoonie...
Micul Mochi se juca cu marginea bluziței sale și își mișca codița din stânga în drepta. Știa și el că a încurcat-o, că l-a supărat pe Yoonie al său. Nu asta era intenția sa.
Yoongi :- Nu ai făcut ceva rău pentru a-ți cere iertare. Vreau doar să înțeleg cum naiba ai ajuns în mașină cu ăia doi.
Yoongi îl dezbracă cu mare grijă pe Jimin. Zâmbește când observă trupul celui mai tânăr ce acum nu mai avea nici o urmă de rană, iar o burtică pufoasă i s-a format. Yoongi s-ar juca toată ziua cu acea burtică. Dar nu, nu era momentul să îl răsfețe. Jimin trebuia să știe că a greșit.
Îl prinde de talie și îl așează în cada cu apă caldă, începând să îi spele umerii.
Yoongi :- Ei Jimin...ascult...
Jimin:- Jiminie doar a mers afară la cireș. Yoonie are un cireș care s-a copt. Jiminie a vrut doar cireșe. O mașină a oprit în dreptul porții iar acei oameni au spus că mă duc într-un loc unde sunt multe cireșe. Jiminie nu a știu că acei oameni îi vor face rău.
Brusc Yoongi a simțit un gol în suflet. Acum mai mult ca niciodată se simțea vinovat deșii nu ar avea de ce. Dacă Jimin ar fi avut semne la vedere, probabil acei oameni nu ar fi îndrăznit să intre în vorbă cu Jimin al său.
Yoongi :- Jimin...trebuia să îmi spui că îți plac cireșe. Iți aduceam eu.
Jimin:- Dar faci deja prea multe pentru mine. Nu vreau să fiu o povară.
Yoongi :- Vorbește prostii puiule. Nu ești o povară. Ești frumos meu băiat și vreau să te răsfăț. Știi că îmi fac mereu griji când ți se întâmplă ceva nu avea încredere în toți cei ce bat la ușă. Poți să ai încredere doar în Jin, Namjoon, Taehyung și Jungkook. Ai priceput Jimin?
Jimin:- Priceput. Yoonie iartă acum pe Jiminie?
Yoongi :- Yoonie iartă. Dar tot va să fii pedepsit.
Jimin a făcut un botic extrem de adorabil iar Yoongi nu a putut rezista așa că i-a sărutat ușor boticul. Obrajii lui Jimin s-au înroșit dulceag, o reacție ce i-a înmuiat inima lui Yoongi.
După băița caldă Yoongi l-a curățat cu mare grijă pe Jimin de picăturile de apă rămase pe trupul delicat al celui tânăr. L-a luat în brațele sale și l-a dus în dormitor, unde l-a îmbrăcat doar cu o bluziță de culoarea piersicii, însă fără chiloței. Mica răceală din dormitor l-a făcut pe Jimin să își frece coapsele între ele din cauza senzației. Căldurile sale erau aproape așa că motănelul se excita foarte ușor.
Yoongi s-a așezat pe marginea patului și l-a tras pe Jimin cu burta pe piciorele sale încât să aibă acces la fundulețul lui. Instant obrajii s-au înroșit ca doi bujori căci se simțea așa de expus. În principal din cauza senzației de căldură ce îi cuprindea trupul.
Jimin:- Yoonie...
Yoongi :- Să nu îți aud gurița aia dulce Jimin. Pedeapsa este pedeapsă.
Spunând aceste cuvinte palma sa s-a lovit ușor de pielea ca de bebe a lui Jimin. Cel cu părul ca vata de zahar a gemut din cauza senzației și s-a frecat în poala maiorului, fără a-și da seama că își freca membrul de membrul celui mare. Yoongi și-a mușcat buza de jos când simte mișcările celui mai tânăr. Ori nu era conștient de ce face, ori o făcea intenționat. Era una din două.
A contunuat să îi mângâie fesele rozalii. I-a mângâiat ușor intrarea rozalie și a introdus un deget în interiorul celui tânăr.
Jimin:- Yoonie...
A gemut Jimin când a simțit micul disconfort din interiorul său. Cu toate astea nu părea că ar vrea să se oprească.
Yoongi :- Da...ce este Jiminie?
Jimin:- Este pedeapsă?
Yoongi :- Așa ar trebui însă văd că îți cam place.
Iar atunci Yoongi a mai introdus un deget lângă celalalt. A început să le niște ușor ai lent pentru a încerca să creeze un anumit ritm. Era o pedeapsă dar în același timp era și plăcut pentru cel tânăr.
A continuat într-un ritm ușor până când a considerat că este suficient. Și-a scos degețelele și a pus o pereche de boxeri peste fundul pufos al lui Jimin, urmând să îl ridice și să îl așeze în poala sa.
Yoongi :- Să nu mai faci ceva care ar putea să te pună în pericol. Bine?
Jimin:- Bine. Lui Jiminie îi pale lău.
Yoongi :- Of puiule. Te ier. Dar niciodată să nu mai faci ce ai făcut.
Jimin :- Da Yoonie.
Yoongi:- Hai la somn puiule. Îți vin în curând căldurile, ai nevoie de somn puișor.
Yoongi l-a strâns la pieptul său pe Jimin și a tras pătura peste amândoi. Jimin s-a ghemuit la pieptul lui Yoongi și a inspirat aroma sa.
Jimin :- Te iubesc Yoonie.
Yoongi :- Și eu te iubesc Jiminie. Așa de mult încât nu o pot descrie în cuvinte. Dragostea mea pentru tine nu are cuvinte.
Jimin s-a îmbujorat când a auzit cuvintele spuse de Yoongi. Îl iubea. Îl iubea cum nu a mai iubit pe nimeni. Într-un timp așa de scurt, a ajuns să se îndrăgostească așa de tare. Yoongi pe de altă parte era sigur pe sentimentele sale de data asta. A crezut că nu va putea să iubească pe cineva altul decât Hoseok, dar acum, când perechea sa se afla în brațele sale, era sigur că Hoseok a fost doar iluzia bizară a unei iubiri toxice.
L-a strâns pe iubitul său l-a piept și i-a sărutat fruntea. L-a mângâiat cu grijă pe spate până a simțit cum Jimin începe să toarcă. Îi era așa de drag când îl auzea cum toarce. Așa știa că era fericit alături de el, iar asta îi încălzea inima și sufletul.
Jimin și-a pus codița în jurul taliei lui Yoongi, iar somnul dulce i-a cuprins pe amândoi, lasănd doar luna să se reverse peste trupurile celor doi.