Medyayı sonra izlemenizi tavsiye ederimm. Sizin için yazacağım ne zaman izlemeniz gerektiğini. Şimdiden iyi okumalaar. 😇
♡♡♡♡♡♡♡
"Ayy çok heyecanlıyım yaa! Hemen denemeye başlayalım kanka! Hadi!"
Onun daha önceden anlattığı gibi önce yatağa uzandık. Gözlerimizi kapattık ve kendimizi gevşetmeye başladık. Çok zordu çünkü aklıma sürekli bir şeyler geliyordu. Meselaaa...
(İç ses konuşmaları)
+Acaba denizkızları gerçek mi?
-Ne bileyim, bence olabilir.
+Yok bee, değildir.
-Ama okyanusun hâlâ kesfedilmeyen yerleri var, belki orada yaşıyor olabilirler.
+Mantıklı aslindaa.
>Lann biz neyi tartışıyoruz?! Astral seyahate odaklanmamiz lazım, herkes sussun!
Bir tarafı sustursam, 2 dk sonra aklıma yine başka bir şey geliyordu...
+UĞUR DERİN DONDURUCUUUUU!
-ALARKO KOMBİ, GERÇEK KOMBİ, GERÇEK KONFOORR!
*Ay yeteeer! Susun artık! Astral seyahate odaklanacağım. Tamam Deriin, hiçbir şey düşünmüyorum evet. Odaklan, odaklan...
Sadece nefesime odaklanmayı başardım sonunda ve her şey siyaha büründü zihnimde. Hiçbir şey düşünmemeye, rahatlamaya ve ruhuma odaklanmaya başlamıştım artık. Asya'nın ne yaptığı hakkında hiçbir fikrim yoktu ve zaten o da dahil hiçbir şey düşünmemeye çalışıyordum çünkü bir şeyleri düşünürsem astral seyahati başaramazdım.
Rahatladım, rahatladım. Birden kalp atışlarım hızlanmaya başladı. Bir kaç saniye böyle durduktan sonra ise vücudumun titremeye başladığını farkettim.
Korktum ve hemen gözlerimi açıp derin bir nefes aldım.
"ĞĞH!"
Ben öyle derin bir nefes alınca, Asya da hemen gözlerini açtı ve bana döndü.
"Derin, ne oldu!? İyi misin? BAŞARDIN MI YOKSA?!"
"Hayır. Sadece kalbim birden hızlandı ve titremeye başladım. Sonra korkup gözlerimi açtım."
"NEE?! OHA! Kızım astral seyahata çok yaklaşmışsın! "
"NASIL YANİ!? Bu normal bir şey miii?"
"Evettt! Astral seyahate çıkarken herkese olan şeylermiiş. Önce kalp atışların hızlanır sonra vücudun titremeye başlarmış. Eğer gözlerini açmayıp, ruhunun bedeninden çıkacağına odaklansaydın, olmuştu bu iş yaa."
Asya elini alnına vurdu ve konuşmaya devam etti.
"Ben bunu sana söylemeyi nasıl unuttum ki. Hepsi benim hatam... Az kalsın başarıyormuşsun! Neyse, bir daha deneyip tekrar yapabilirsin demek ki kanka. Hadi bir daha deneyelimm."
"Off kanka ben korkmaya başladım sanki..."
"Ya kızım korkacak bir şey yok. Hadi yine yapp."
"Ya yok kanka, ben vazgeçtim. Sen istiyorsan yap."
"Ya amma korkaksın sen de bee! Hem oyunbozanlık yapıyorsun şu an amaa!"
"Off , aman bee. Tamam Asya tamam, sen yeter ki sus. Söylenme. Bir daha deneyeceğim."
"Valla mı lann!" deyip, boynuma atladı.
"Tamam tamam, hadi." deyip yatağa yattım. O da yanıma...
Aslında korktuğum için bu sefer pek uğraşmayacaktım. Sadece Asya'yı geçiştirmek için deniyormuş gibi yapıyordum. Yaklaşık 10 dakikanın sonunda gözlerimi açıp "Off bu sefer olmadı Asya. Odaklanamıyorum galiba, üzgünüm." dedim.
"Yaa hiç mi olmadı yani kanka?"
"Olmadı."
"Kanka o zaman sen bir kaç gün daha kal bizde, her gece deneyelim."
NEEE? AY ŞURACIKTA BAYILIVERECEĞİM VALLA!
"Hee aynen kanka, annemler de öyle diyordu zaten." dedim gülerek.
"Off en azından haftasonlarında falan deneriz. Bence izin verirler."
"Ah, bilmiyorum. Neyse, hadi artık uyuyalım."
"Tamam tamam ama ben son bir kere daha deneyeceğim. Belki olur bu sefer..."
Hay Allah'ım yaa! Ne astral seyahatmiş arkadaş!
"Tamam kanka, dene sen. Hadi iyi geceler,ben yatıyorum."
"Peki madem, sana da iyi geceler."
Bir kaç saniye sonra Asya tekrardan konuştu.
"Deriin"
"Ne oldu yinee?" deyip, göz devirken "Öpçem salagg." deyip, yanağımdan öptü aniden.
"Tamam, şimdi zıbarabilirsin." dedi sonra da.
hsjsjxjsjsjz manyak falan ama seviyorum bu kızı yaa!
"Manyaksın ama seviyorum seni bee!" dedim gülerek.
"Ay te-şe-ke bebeğim ben de kendimi. Hah."
"Egoist pislik." dedim göz devirerek gülüp.
"Şaka şaka , seni de seviom mal."
Asya bunu dedikten sonra aklıma bir video geldi ve onu taklit etmeye başladım.
"Kocacıım , seviyon mu beni mal?"
Asya da tam tahmin ettiğim gibi beni anlayıp, devam ettirdi.
"Seviyom lann."
"Ölürüğğm."
(Medyayı şimdi izleyebilirsiniz.)
"Öğğk, sus sus kendimden soğudum." dedi Asya gülerek.
"Ay harbiden yaa! Neyse hadi yattım ben o zaman." dedim gülümseyip.
"Taam,hadi zıbar."
"Salak..." diye fısıldadım gülerek. Sonra yatağa geri yattım ve derin bir uykuya daldım.
♡♡♡♡♡♡
Bölüm Sonu
Oy atarsanız çook sevinirim çilekli çukulatalarımm ;)
Umarım bölümü sevmişsinizdiiir😇
Hadi yorumlarda toplaşalımm👇💙