YILBAŞI ÖZEL BÖLÜM
(Bölümlerin ilerleyişiyle alakalı değildir. Bağımsız extra bir bölümdür.)
Yarından itibaren yeni bir yıla giriş yapacaktık ve bu yeni yılın hepimize güzellikler getirmesinden yanaydım. İnternetten sipariş ettiğim çam ağacını süslerken Eymen'in uyanmasını sabırsızlıkla bekliyordum. Daha doğrusu kendimi eğlendirme aracı olarak bu işi bulmuş bununla kendimi meşgul ediyordum. Eymen'le birlikte geçirdiğimiz güzel günlerden kareleri de ağacın üstüne tutturmuştum. Bir fotoğrafı ağacın üstüne yerleştirmeden önce elime alıp seslice gülmeye başladım.
''Neye gülüyorsun böyle?'' diyen Eymen'in sesiyle yerimden sıçradım.
''Gizlice gelmese ya beni korkuttun.'' dediğimde yanıma gelerek iyice bana sokuldu. Bana arkamdan sarılırken elimdeki fotoğrafı alarak kahkahasını salonun ortasına bıraktı.
''Bu fotoğraf yine beni çıldırttığın anlardandı değil mi?'' diye sorduğunda elindeki fotoğrafı benim elime bırakarak omzumdaki açıklığın üstünden öptü. Bir elini de karnımın üstüne koyarak tahrik edici sesiyle konuştu. Ve beni yine normal hayattan soyutlamış mutluluktan bulutların üstünde gezindiğimi hissettirmişti.
''Ama ben seninle delirmeye razıyım.'' dediğinde sarmalamış olduğu kollarının arasından döndüm.
''Bu sefer tek de değilim. Ona göre.'' diyerek parmağımı tehditkâr bir şekilde salladım.Karnımın üstünde olan elinin üstüne elimi koydum. Oğlumuzun tekmelerini keyifle hissediyorduk. Eymen beni geriye çekip elimdeki fotoğrafı kaparak ağacın üstüne taktı.
''Bu zırvalıklara inanmıyorum ama sanırım senin için katlanıp süsleme yapmana yardımcı olabilirim.'' dediğinde ellerimi belime koyarak Eymen Bey'e baktım.
''Öyle mi yani bu gece için özel bir planımız yok mu, dışarı çıkmayacak mıyız?'' dediğimde Eymen bana bir adım daha atarak yaklaştı. Saçımı parmaklarının arasına almış bana ilgiyle bakarken bugün kalbimin kanat takıp uçtuğunu düşünmeye başlamıştım. Bu ilgiye, bu sevgiye naif kalbim ne kadar dayanabilirdi artık bilmiyordum.
Aşk dolu gözlerle bana bakan Eymen'den cevap bekliyordum ama o bana ilgiyle bakmaktan başka bir şey yapmıyordu.
''Kime diyorum ben Eymen Bey?'' dediğimde
''Çok mu gitmek istiyorsun Aslı Hanım?'' dedi bana uyup misilleme yaparken. Onun bu cümlesiyle ellerimi boynuna dolayarak ''Kısmen. Yani bugünü birlikte güzel bir şekilde geçirmek istiyorum.'' dediğimde kaşlarını çatarak ''Önceden kötü mü vakit geçiriyorduk?''
''Of. Eymen kastettiğim o değildi biliyorsun. Bu seninle birlikte geçireceğimiz ilk yeni yıl kutlaması. Ayrıca kaşlarını çatma. Yaşlanınca çirkinleşmeni istemem.'' dediğimde bu sefer gülümsemesi yüzüne yayıldı. Eymen'in boynuna doladığım kollarını ondan çekmek üzereyken buna izin vermedi.
''Yaşlandığımda da aynısı gibi, karizmatik, olacağımın garantisini verebilirim ama tabii siz ana oğul beni çıldırtıp erkenden yaşlandırmazsanız.''
''Kesin biz seni erken yaşlandırıyoruzdur senin bunda hiçbir etkin yoktur zaten. Neyse... Şimdi gece için bir planımız var mı?'' dediğimde
''Kendi genlerime laf yok.'' deyip tatlı gülümsemesiyle bana bakarken devam etti. ''Sen nasıl istiyorsan öyle olsun bu seferlik ama kendini yormayacaksın.''dediğinde mutlulukla ona daha çok sokuldum.Kollarım boynundayken dudaklarının üstüne küçük bir öpücük koyup geri çekilirken Eymen beni belimden tutup geri çekilmeme izin vermedi. Beni aşkla öperken zorlukla birbirimizden ayrıldık.
Yemek masasının üstünde duran mumları göstererek ''Bak onları da yeni aldım. Akşam yakarız güzel bir ortam olur.'' dediğimde Eymen,
''Akşam dışarı çıkmıyor muyduk?''
Eymen'e bakarak gülümsedim.
''Düşündüm de sanırım senin olduğun her yerde mutluyum ve eğlenebilirim.'' dediğimde Eymen gülümseyen yüzüyle keyifli bir şekilde bana baktı. Tuhaf bakışları, havalanan kaşlarına karşı
''Ne? Ne bakıyorsun bana öyle. Vazgeçtim şimdi. Dengesiz bir kişiymişim gibi bana bakma.'' dediğimde
''Normal misin şimdi sen?'' dediğinde yandaki koltuklardan bir yastığı alıp ona fırlattım.
''Çok konuşma! Hamileyim ben hamile. Birbirine uymayan davranışlarda bulunmam gayet normal. '' Yere düşen yastığı elimle işaret ederek ''Şimdi o yere düşen yastığı yerine koyuyorsun.'' diyerek elimle koltuğun üstünü gösterdim. Eymen önce işaret ettiğim yere sonra bana baktı.
''Öyle mi? Senin bana fırlattığın yastığı ben mi koyacağım yerine.''
''Evet, bir problem mi var?''
''Hayır, hayatım. Elbette ben yerine koyarım.'' dediğinde keyifle gülümsedim. İşte bu.
''Heh şöyle hep böyle ol.'' dediğimde
''Şimdi son karar bu yılbaşı gecesinde evdemiyiz.'' dediğinde usulca başımı salladım.
''Ne yapacağız yaşlılar gibi evde oturup meyve mi yiyeceğiz ya da.....'' dediğinde cümlelerini ağzını kapatarak kestim.
''Taktın yaşlılığa ya. Sen demiyor muydun bu zırvalıklar bana göre değil.''
''Ağaç süsleme, yeni yıla nasıl girersen öyle geçer gibi zırvalıklara inanmadığımı belirttim. Yeni yıla ben hep dışarıda girdim.'' dediğinde oflayarak dışarı nefesimi verdim.
''Ben evde girmek istiyorum. Ayrıca geceye romantik bir masa kurup yemek yiyebiliriz, film izleyebiliriz hatta....'' yanaklarımı şişirerek söyleyeceğim şeye olan tepkisini kaçırmamak için yüzünün her karışını merakla inceledim.
''Tombala bile oynayabiliriz.'' dediğimde Eymen'in kalp durduran kahkahası salonu inletti.
Gülüşünü zorlukla bastırarak bana baktı. ''Sen ciddi misin, tombala mı?''
Aslında geceyi dışarıda geçirmek istememin en büyük sebebi bugünü mahvetmek istemeyişimdi. Çünkü dışarıya çıktığımda son zamanlarda had safhada olan kıskançlığın gecemizi mahvetmesinden korktuğum için hızlı bir u dönüşü yapmıştım.
''Ne var işte birlikte vakit geçirmiz oluruz.'' dediğimde Eymen hâlâ ciddi olup olmadığımı anlamaya çalışıyor gibiydi.
''Sen şimdi benim oğlumla birlikte vermiş olduğum kararı onaylamıyor musun?'' diye can damarından vurduğumda kaşlarını çattı.
''Ay valla bak kaşının ortası kırışacak ve benim yakışıklı Eymen'im olmayacak. Artık olaylara tepkini değiştirsen mi kocacığım?'' dediğimde
''Aslıııı!'' dedi adımı vurgulayarak
''Tamam, tamam. Hadi şu şömineyi yak. Ben de evdeki çalışanları göndereyim birlikte güzel vakitler geçirelim.'' dediğimde başıyla onayladı.
Evde sonunda baş başa kaldığımızda mutfağa geçip gece için özel şeyler yaptık. Hava karardığında yatak odasına çıkıp yeni aldığım kırmızı şapkayı kafama geçirdim. Bir tanesini de Eymen'in kafasından geçirdiğimde bana anlamsızca baktı.
''Gel şu ağacın önünde üstümüzde pijamalarımız kafamızda noel şapkamızla fotoğraf çekinelim. Şömine falan tam güzel bir görsel ortaya çıkar. Gel şu minderlere oturalım.'' diyerek elinden tutup onu çektim. Birçok mutlu olduğumuz poz telefonlarımızda yerden kalkmam için Eymen elini uzattı. Elimi güçlü avucunun içine bırakarak minderin üstünden kalkmama yardım etmesine izin verdim.
Masanın üstünde bulunan şamdanları yaktım. Eymen de yerdeki dekoratif mumları yakarken bugün gerçekten özel bir gece olmuştu. Hep birlikte, çekirdek ailemle geçirdiğim mutlu bir gün....
Güzel bir sohbet eşliğinde yemeğimizi yemiş şöminenin önündeki yılbaşı ağacının altındaki minderle oturmuş sakince konuşuyorduk. Eymen'in melodik sesi beni yatıştırırken huzurla kapanan gözlerimi açarak ona baktım. Başımı Eymen'in göğsüne yaslayarak birlikte vakit geçirmeye devam ettik. Eymen beni öyle bir güldürüyordu ki. O anlatıyor ben dinliyordum. Vakit onunla su gibi geçiyordu. Heyecanla ona dönüp konuştum.
''Peki madem bu dediklerimi duydun ne hissettin?''
''O an tek bir şey düşündüm. O da seni sonsuza kadar bırakmam gerektiğimi anlamıştım.''
''Ya öyle mi. Bak bak. Başka ne düşündün?''
''Senin benim kaderin olduğunu anladım. Dedim ki bu masallardan fırlamış kadın benim hayatıma öyle dokunacak ki tüm dengeler bozulacak. Bu olumlu mu olumsuz mu olacak hiçbir fikrim yoktu ama hissettim.'' dediğinde gülümsedim.
Eymen'in göğsüne iyice sokularak başımı koydum. Kalp atışlarının eşliğinde onun bizim hayatımızı uyarladığı masalı soluksuzca dinledim. Romantik geçen dakikaları yarıda bırakarak elimi gizliden gizliye alta sokarak kutuyu elime aldım.
Kutuyu Eymen'in göz hizasına getirip kaldırdığımda gülümseyerek bana baktı.
''Tamam. Seni kırmayım ve yine yapmam dediğim bir şeyi yapıyım.'' diyerek gülümsediğinde eş zamanlı olarak bende gülümsedim. Tombala kutusunu hızla açıp kartları elime aldığımda
''Seç birini.'' dedim.
''Mavi.'' deyip elimden bir kartı kaptığında ''Senin göz rengi tonunu seçtim.'' deyip bana göz kırptığında öylece kaldım.
Saçımı geriye atarak ''Neyse dikkatimi dağıtma.''dedim.
Bakışlarını bana dikmiş benden çekmezken bakışlarını kaçıran ben olmuştum.
''Eymen kime diyorum yapma böyle dikkatimi dağıtıyorsun.'' dediğimde keyifle başını iki yana salladı.
''Nasıl bakmayım.''
''Eymen!'' dedim bende onun aksine beyaz renkli kartı seçerken.
''Tamam utandırmayım utangaç karımı. Eee, nasıl oynanıyor bu oyun.'' diyerek sorduğunda oturduğum yerde dikleşerek heyecanla anlatmaya başladım.
''Bak öncelikle....'' dediğimde yine bana göndermiş olduğu sevgi dolu bakışlarla zorlukla da olsa anlatmayı başarmıştım.
Telefondan bir müzik ayarladım. Keyifli bir müzik eşliğinde oynadığımız tombala oyununun sonuna geldiğimizde dönüp Eymen'e ''Ben kazandım.'' dedim.
Eymen ''Sanmam.'' dedi.
''İşte hepsini doldurdum. Bu durumda ben kazanmış oluyorum.''
''Ben kazandım Aslı Korel. Seni kazandım. Seninle geçireceğim güzel günleri kazandım, senin aşkını, senin kalbini kazandım.'' dediğinde mutlulukla gülümsedim.
''Seni seviyorum Aslı.'' dediğinde
''Seni seviyorum Eymen.'' dedim.
Eymen aramızdaki kısa mesafeyi kapatarak dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Dışarıdan gelen geri sayım sesleri ''3-2-1'' ve hemen ardından patlayan havai fişekle yeni yıla girdiğimizi anladım. Yeni yıla Eymen'in kollarında huzurla girmiştim ve tüm yılın huzurla, mutlulukla devam etmesini dilemiştim......
BÖLÜM SINIRI: 100 YORUM😍
YILIN SON BÖLÜMÜ. KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM. EYMEN KOREL GİBİ YENI YIL ZIRVALIKLARINA İNANMASAM DA BU YENI YILIN HERKES ICIN COK IYI OLMASI DUASI İLE. UMARIM ŞU VİRÜS BITER DE HERKES RAHAT BIR NEFES ALABILIR.
HERKESE SAĞLIKLI VE HAYIRLI GÜZEL ZAMANLAR DİLERİM .