Alex și-a rugat tatăl să-l lase să fie antrenat de același antrenor că Yuri doar că când ia povestit nu ia spus că e vorba de Yuri Plisetsky ci de un băiat pe care la cunoscut la patinoar .
Otabek: Deci te-ai îndrăgostit ?
Alex : Poți spune și asta , dar tu cum mai ești ,ai găsit pe cineva ?
Otabek :Nu dar cred că am sentimente pentru o anumită persoană din trecut .
Alex : Păi sper să îți rezolvi mica dilema .Eu am plecat la patinoar .
Deja aștept să-l văd e atât de drăguț și modul cum încearcă să intimideze lumea e complet adorabil .
Yuri pov :
Îl ucid cum sa ară copii , eu de ce nu știam , e mai mare ca mine , cum e posibil .
Dar o voce enervantă îmi distruge mica mea sferă cu întrebări pe care le voi afla .
Dar sa ne întoarcem la momentul actual JJ avea chef de glume proaste și singul pe care la văzut sunt eu cel care îi va lua fiecare medalie de aur când vine vorba de patinaj .
JJ : Hey ce mai face mica zâna .
Yuri : Dacă crezi că îmi mai spui o singură dată așa jur că o să ai un accident pe ghiață !
JJ : Îți e temă că o să pierzi in fața ...( Dar nu apucă să termine pentru că a primit un pumn direct în fața de la .... )
__________________
Hey vreau să alegeți cine îl salvează pe Yuri Otabek sau Alex ? Voi cine vreți să fie ?