Siz meteor nedir bilir misiniz ? Ben hayatımda ilk defa böyle bir meteor gördüm oda tam karşımda duruyor. Benim önüme bir meteor düştü. Kıvırcık Saçlı bir meteor. Adını bilmiyordum ama çok yakışıklıydı. Lilia hemen koşup yanıma geldi.
"Etkilendin mi yoksa Finn'den"
İsmi Finn miydi?
"Hayır Lilia saçmalama."
"Gel seni onla tanıştırayım."
"Ya gerek yok." Desem de bir işe yaramadı şuan Finn'in yanına doğru yürüyorduk. Lilia ile beraber aslında birazda olsa heyecanlıydım. Finn aşırı yakışıklıydı. Anlatamayacağım kadar. Ve ben bunları düşünürken Finn'in yanına gelmiştik.
"Selam Finn."
"Selam Lilia."
Sanırım Finn Jack'in ilkokuldan arkadaşıydı. Lilia bir aralar bahsetmişti.
"Seni bir arkadaşımla tanıştırmak istiyorum."
"Tabi."
"Bu Millie, Millie bu Finn."
"Selam Millie." Dedi Finn. O kadar güzel bir şekilde söylüyordu ki ismimi."
"Selam. Ben koltuklara geçiyorum iyi eğlenceler."
"Sanada Millie."
Koltuğa gelip oturmuştum. O sırada biraz İnstagram'da dolaştım. Canım biraz sıkılmaya başlamıştı. Lilia desen sadece Jack ile. Sadie ise erkek tavlamaya çalışıyordu. Oysaki şuan benle ilgilenmeleri gerekmez miydi ? Ne zamandır onlarla takılamadığım halde onlar beni umursamıyorlardı. Ve açıkçası biraz üzülmüştüm. O sırada yanıma Finn geldi. Niye gelmişti ki bu şimdi? Acaba benden etkilenmiş miydi ? Hadi inşallah.
"Selam tekrardan."
Yanıma neden geldiğini hala anlamamıştım arkadaş arıyordu herhalde kendine
"Selam ?"
"Sende sıkılanlardansın sanırım."
"Evet aşırı sıkıldım."
"Gel ben bunun ilacını biliyorum." Diyerek kolumdan tutup dış kapıya doğru yöneldi ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum evin dışına çıkmıştık ve şuan bir arabaya doğru yürüyorduk sanırım Finn'in arabasıydı."
"Finn beni nereye götürüyorsun ?"
"Azcık sabırlı ol."
"Ben sabırlı olamam ama ya hadi söyle."
"Ya Millie bekle."
Diyip beni arabaya bindirdi. Hala ne yapmaya çalıştığı hakkında tek bir fikrim yoktu.
"Ben arabadan inmek istiyorum." Ben ne dedim şimdi ?
"İnemezsin. Ya seni eğlendirmek için uğraşıyorum ama bizim kız nazlı çıktı."
"Daha tanışalı on dakika olan bir kızı neden eğlendirmek istersin ki ?"
"Bilmem." Ve bana yaklaşmaya başladı. Düşündüğüm şeyi yapmayacaktı dimi ? Hayır yok ya benden hoşlanmış olamaz ki hiç bana bakacağını sanmıyorum. Daha da yaklaşıyordu ve bende yavaşda olsam ona yaklaşıyordum ve kahretsin Lilia!!
Lilia ayı gibi cama vuruyordu. Bizim bu muhteşem anımızın içine etmişti. Finn camı açtı.
"Lilia ne var?" Diyip göz devirdim
"Ben sizi aramaya çıkmıştım ki buldum ama sanırım kötü bir yerde böldüm üzgünüm. Ben içeri gidiyorum görüşürüzz."
"Görüşürüz!" Dedim sinirli bir şekilde
Finn bana değişik bir şekilde bakıyordu.
"Bana neden öyle bakıyorsun ?"
"Nasıl bakıyorum ?"
"Bir garip."
"Hayır yanlış anlamışsın bence sen. Hem istersen devam edelim daha yapmadığımız o şeye." Alt tarafı öpüşecektik bunda ne varki ama kesinlikle reddeticektim.
"Hayır tabiki zaten ben kendim isteyerek yapmıyordum."
"Aynen ondan yanakların kızarmıştı ve kalbin atıyordu." Hayır olamaz yanaklarım kızarmış olamazdı değil mi ?
"Ben gidiyorum." Ona hiç bir şey söylememe gerek yoktu. Yine parti evine doğru yöneldim ve içeri girdim. Ve hemen Lilia'yı aramaya başladım. Evet onu görmüştüm hemen onun yanına gittim
"Benimle gel hemen Lilia." Diyip evin merdivenlerinden çıkmaya başladım evi bilmiyordum ama Lilia ile bir odada konuşmak en iyisi insanlar en azından sesimizi duymazdı. Lilia ise ne olduğunu anlamadan arkamdan geliyordu. Karşıma gelen ilk kapıyı açtım ve
İnanmıyorum! Bu gerçek olamazdı değil mi ? Hayır yok Sadie bunu yapmaz. Sadie bir oğlanla yatağın üstündeydi. Sadie ve yanındaki oğlan üstüne yorgan çekip bize sırıtmaya başladılar. Lilia hemen kapıyı kapattı.
"Benim gördüklerimi sende gördün mü Lilia ?"
"Gördüm. Sadie nasıl yaptı inanmıyorum."
"Bende şuan şoktayım."
"Bu arada sen benle ne konuşacaktın ?"
"Boşver önemli bir şey değildi." Gerçekten o an anlatacak durumda değildim en yakın arkadaşım şuan benimle ilgilenmesi gerekiyordu onu tam dört aydır görmüyordum o ise yataktaydı. Ve ben hala bu şoku yaşıyorum.
Herkese selam kitap nasıl gidiyor sizce belirtmeyi unutmayın ve oy atarsanız çok sevinirim sizleri seviyorum <333