Szukając siebie

By Kibo_No_Hoshi

7.9K 694 338

Sailor Moon Post Stars Minął ponad rok od pokonania Sailor Galaxi. Senshi toczą normalnie życie i cieszą się... More

Rozdział 1 - Beztroskie Życie
Rozdział 2 - Czy Wszystko W Porządku?
Rozdział 3 - Pora Na Ciasto!
Rozdział 4 - Patrząc W Gwiazdy
Rozdział 5 - Marzenia
Rozdział 6 - Spacer 1/2
Rozdział 7 - Spacer 2/2
Rozdział 8 - Wątpliwości
Rozdział 9 - Konkurs
Rozdział 10 - Braterstwo
Rozdział 11 - A Może Hamburgera?
Rozdział 12 - Pytania Bez Odpowiedzi
Rozdział 13 - Romantyczna(?) Kolacja
Rozdział 14 - Tajemniczy Telefon
Rozdział 15 - Świątynia Hikawa
Rozdział 16 - Porozmawiajmy
Rozdział 17 - Wagary?
Rozdział 18 - Zebranie
Rozdział 19 - Jesteśmy W Tym Same
Rozdział 21 - Kierowca Rajdowy
Rozdział 22 - Pokój W Króliczki
Rozdział 23 - Ciasteczka Z Wróżbą
Rozdział 24 - Kinmoku
Rozdział 25 - Wybór
Rozdział 26 - Spotkanie 1
Rozdział 27 - Spotkanie 2
Rozdział 28 - Początek Współpracy
Rozdział 29 - Jestem Tu Dla Ciebie
Rozdział 30 - Poznajcie Naszą Historię 1/2
Rozdział 31 - Poznajcie Naszą Historię 2/2
Rozdział 32 - Przemyślenia I Decyzje
Rozdział 33 - Mały Miś
Rozdział 34 - Linia Czasu
Rozdział 35 - Hensou Pen
Rozdział 36 - Przepowiednia
Rozdział 37 - Starsza Pani
Rozdział 38 - Śniadanie
Rozdział 39 - Gorąca Czekolada
Rozdział 40 - Rozkazy
Rozdział 41 - Idealne Dopasowanie
Rozdział 42 - Patrząc W Oczy
Rozdział 43 - Liście We Włosach
Rozdział 44 - Różany List
Rozdział 45 - Zaproszenia
Rozdział 46 - Rozterki
Rozdział 47 - Wspomnienia
Rozdział 48 - Popcornowy Wieczór
Rozdział 49 - Udręka Oczekiwania
Rozdział 50 - Obowiązki Lidera
Rozdział 51 - Niedopowiedzenie
Rozdział 52 - Przyjęcie
Rozdział 53 - Prezent
Rozdział 54 - Przyszłość, Która Nadeszła
Rozdział 55 - Przyszłość, Która Nadejdzie
Podziękowanie

Rozdział 20 - Gdzie Jestem?

138 13 3
By Kibo_No_Hoshi

POV AMI

Droga do szkoły zawsze wzbudzała we mnie pozytywne uczucia. Uwielbiałam się uczyć, zdobywać nową wiedzę, poznawać tajemnice świata. Dziś jednak rozumiałam Usagi i Minako. Nie chciałam iść do szkoły. Chciałam zrobić coś, co pomoże nam znaleźć naszą Księżniczkę. Jednak nasze pomysły się wyczerpały...
- Cześć Ami! - usłyszałam głosy dziewczyn.
- Minna! Cześć - odpowiedziałam ze słabym uśmiechem. Choć były jeszcze dwie godziny do rozpoczęcia zajęć to wszystkie spotkałyśmy się w parku numer 10.
- Ami-chan czy Ty w ogóle coś spałaś? - spytała matczynym tonem Michiru.
- Ja, no cóż.. - zaczęłam nieśmiało i postanowiłam zmienić temat - skończyłam ustawiać wszystkie wyszukiwania, o których wczoraj mówiłyśmy. Część nic nie wykazała a pozostałe potrzebują więcej czasu na analizę.
- Czyli nadal nic - westchnęła Minako. Mam wrażenie, że ostatnio swój piskliwy i radosny ton zamieniła na westchnienia przygnębionej dziewczyny.
- Nie traćmy nadziei - powiedziała Makoto.
- Dokładnie - odpowiedziałam - dziewczyny podajcie mi swoje komunikatory.
Gdy zebrałam komunikatory od dziewczyn połączyłam je z moim. Oddałam je dziewczynom i zaczęłam tłumaczyć:
- Podłączyłam Wasze komunikatory do mojego. Mój natomiast jest zsynchronizowany z komputerem i programami śledzącymi. Jak tylko któryś program coś znajdzie to od razu będziemy wszystkie o tym wiedziały.
- Super! Dzięki Ami-chan - rozweseliła się Minako - Haruka-san, Michiru-san kiedy wyruszacie?
- Podwieziemy Rei-chan i Hotaru-chan do szkoły i jedziemy prosto do Kioto - odpowiedziała Haruka.
- Podróż krótszą, płatną drogą powinna zająć Wam około 5 godzin i 45 minut więc na miejscu będziecie - zaczęłam mówić ale przerwał mi chichot Michiru. Wszystkie spojrzałyśmy w jej stronę.
- Ami-chan zapomniałaś chyba, że Haru jest światowej sławy kierowcą rajdowym. Będziemy tam szybciej niż myślicie.
- No tak. W swoich obliczeniach nie wzięłam pod uwagę, że kierowcą jest Haruka-san - odpowiedziałam i wszystkie zaczęłyśmy się śmiać. Choć był to smutny śmiech.
- Ruszamy! - zadecydowała Haruka.
- Damy znać z Kioto - powiedziała Michiru i wraz z Haruką, Hotaru i Rei ruszyły do samochodu.
Ja, Mina i Mako skierowałyśmy się w stronę szkoły.

Dzień wcześniej

POV USAGI

Obudziłam się dziwnie wyspana. I choć oczy piekły mnie od wczorajszych łez, to miałam wrażenie jakby od tej pory minęło dużo czasu. Dlatego dziwiło mnie, że w pokoju było ciemno. Czyżbym spała tylko chwilę. Poruszyłam ręką i sprawdziłam czy Luna jest koło mnie. Wygląda jednak na to, że posłuchała i nie wróciła dziś do domu.
Przeciągnęłam się i postanowiłam poszukać zegarka. Byłam wyspana i mogłabym już wstawać do szkoły. Próbowałam wymacać ręką budzik na szafce nocnej ale moja dłoń trafiała w pustkę. Co jest?! Pomyślałam zdenerwowana i otworzyłam szerzej oczy.
Coś było nie tak.
Szybko usiadłam na łóżku i rozejrzałam się dookoła. Nie byłam w swoim pokoju!
Obok łóżka zauważyłam zarys lampy. Drżącymi rękami złapałam za włącznik i moje oczy oślepiło nagłe światło zalewające pomieszczenie.
Spojrzałam na siebie i nadal miałam moją różową piżamę w króliczki. Jednak byłam w pokoju, w którym nie było okna a ściany miały szary kolor. Rozejrzałam się uważnie i choć wystrój był bardzo skromny, to nie wyglądał strasznie. Obok mnie leżała poduszka w kształcie królika, dalej znajdował się mały stoliczek i dwa krzesła. Była też komoda i mały, trochę powycierany dywan. Zsunęłam nogi na podłogę i znalazłam swoje kapcie. To wszytko było takie dziwne. W tym samym momencie byłam przerażona i spokojna zarazem. Wątpiłam aby ktoś, kto chce mnie skrzywdzić zadbał o moje różowe kapcie.
Ale gdzie ja jestem? Jak się tu znalazłam?
Spojrzałam na zegra i zauważyłam, że spałam do 15! To niemożliwe! Przespałam pół dnia? Złapałam się za brzuch i usłyszałam jak dopomina się on o jedzenie. O nie! Przegapiłam, śniadanie, lunch i oczywiście jakąś przekąskę!
Moje rozmyślenia przerwał dźwięk kroków. Zobaczyłam jak klamka się porusza a następnie otwierają się drzwi. Przerażona cofnęłam się na łóżku.

Continue Reading

You'll Also Like

24.5K 709 23
Blonde and lilac hair. That is the only thing that separates Usagi and Yumiko from being identical sisters. Sharing the same bed, clothes and habits...
423K 14.4K 54
☆彡 𝗼𝘂𝘁𝗲𝗿 𝗯𝗮𝗻𝗸𝘀 ❛ bring me your mouth and your mystery! ❜ sonny hated mysteries, but she was the biggest on...
138K 2.9K 27
It all started out so simple....... Just a quick refuel a quick stop nothing more........ on and off the planet just like that....... BUT IT WOULDN'T...
20.1K 589 27
Have you ever thought of your own familiar life being fake? Not one memory being real? That's a reality Tsukino Himeko wouldn't wish on anyone, but s...