Neopätovaná nenávisť (HP FF)

By Kri_sek00

6.3K 311 33

Crystal Diggoryovej ako 11 ročnej prišiel list z Rokfortu. Budúcnosť si dopredu naplánovala sa a však v štvrt... More

1. Nástupište 9 ¾
2. Rokfort
3. Metlobalový turnaj
4. Znamenie zla
5.V brlohu
7. Rokfort
8.Divný učiteľ
9. Toto ti nedarujem
10. Narodeniny
11. Rokville
12. Beuxtanons a Durmstrang
13. Ohnivá čaša
14. Reprezentanti
15. Draky?!
16. SOPLOŠ
17. Prípravy na ples
18. Ples
19. Sklamal si ma
20. Život je ťažký, keď nevieš čo chceš
21.Pokazený ňucháč
22. Pena, bublinky a ruky v sáčku
23. Prespávačka
24. Naše malé tajomstvo
25. Nikdy nehraj karty s Crystal
26. Úplatok, pravda a priznanie
27. Záverečná úloha
28. Navždy preč
29. Domov, smutný domov
30. Prázdniny u tety Anne
31. Hostia tety Anne
32. Fénixov rád
New cover
33. Posledné dni prázdnin
34. Znovu na Rokforte
35. Hnev profesorky Umbridgeovej a keksi
36. Prekazené narodeniny zachránená oslava
37. Nie až tak milé prekvapenie
38. Najkrajšie Vianoce
39.Vianočné prázdniny

6. Šikmá ulička

221 9 2
By Kri_sek00


Ráno som sa zobudila s veľmi dobrou náladou. Čo sa nestáva často.

„Dnes ideme do šikmej uličky!" zakričala som.

„Vieme. Nemusíš preto zobudiť celý dom.“ zamrmlala rozospato Ginny.

„Vstávaj Herm!“ povedala som a Hermiona  sa tak prudko posadila že narazila hlavou do stropu.

„Auu! To bolí!“ vykríkla.

„Poďme dole.“ navrhla Ginny.

„Dobrý nápad.“ pochválila som ju.

„Dobré ráno slečny!“ pozdravili nás Fred s Georgeom.

„Prajem pekné ráno a skladám najúctivejšiu poklonu našej drama Queen Fredovi Weasleymu." zažartovala som.

„Kde sú Ron a Harry?“ spýtala sa Herm.

„Myslím že sa ešte nespamätali z toho ako im to včera Crys vytmavila." povedal Fred.

„Ako vieš?“ spýtala sa Herm.

„No viete, keď som prišiel k nim do izby Ron sa triasol ako niaka čivava." povedal so smiechom.

„Čo si mu urobila?‘ spýtala sa Herm.

„Nič. Neboj bude v poriadku, ale asi by sme mu mali urobiť harmančekový čaj.“ povedala som.

„Okey." povedala Ginny  uvarila  čaj a zaniesla ho Ronovi do izby.

Ginny POV
„Čo si mu urobila?“ spýtala sa Herm.

„Nič. Neboj bude v poriadku, ale asi by sme mu mali urobiť harmančekový čaj." povedala Crys.

„Okey." povedala som a rozbehla sa uvariť čaj. Keď sa dovaril vzala som ho a vybrala sa do Ronovej izby. Zaklopala som na dvere.

„Kto je? Ozvalo sa.“

„Ja.“ odpovedala som.

„Poď ďalej Ginny.“ povedal Harry. Vošla som do izby a podala Ronovi čaj.

„To posiela Crys?“ prikývla som.

„Uričite je tam otrava!“ povedal Ron.

„Čo to trepeš? Aká otrava? Žiadna tam nieje.“

„Ako vieš?“

„Ja som ho varila ty somár! A vypi to!" dopovedala som zobrala prázdnu šálku a odišla.
To je ale idiot, tak človek mu chce pomôcť a on takto. pomyslela som si.

Crys POV
„No ako?“ spýtala som sa.

„Je mu lepšie. A tiež si myslel že ho chceš otráviť.“ odvetila Ginny.

„Vážne? Nemusí sa báť, to nieje môj štýl." povedala som.

„Myslím že viem čo myslíš tým "tvojim štýlov" len dúfam že sa mýlim.“ povedala Herm a z očí sa jej dal vyčítať strach. Tak tá asi vážne vie čo myslím. Keby to nevedela netvárila by sa takto. pomyslela som si.

„Raňajky!“ zakričala pani Weasleyová a všetci sa vybrali ku stolu. Sadla som si a nabrala párky. Všimla som si že Ron sa celé ráno vyhýbal môjmu pohľadu.

„Ron si v poriadku?“ spýtala sa Herm a Ron len prikývol na súhlas. Najedli sme sa a vyšli sme hore do izby.

„Čo si obliekate?“ spýtala som sa.

„Hábit.“ odpovedali naraz.

„To nemyslíte vážne?“

„Prečo? Máte problém? Zatknete nás módna polícia?“ povedala so smiechom Hermiona.

„Ja som myslela že sa chcete páčiť chlapcom.“ povedala som.

„No tak dobre. Čo si podľa teba máme obliecť?“ spýtali sa. Ginny toho v skrini moc nemala, tak som musela improvizovať.
Vybrala som jej sukňu z školskej uniformy, čierne balerínky a chcela som jej požičať obtiahnuté tričko, ale povedala že to si na seba v živote nedá tak som jej len vybrala ružové voľnejšie tričko ktoré si zakasala do sukne a k tomu som jej požičala malé ružové náušnice v tvare srdiečok. Hermione som vybrala ryflovú čiernu sukňu, bielu blúzku, zlatý náhrdelník a baleríny. Ja som si obliekla biely obtiahnuté kratšie tričko, červenú vlnitú sukňu, zlaté kruhové náušnice, biele tenisky a na pery som si naniesla lesk. Pred dverami nás čakali chalani.

„Sme hotové.“ povedala Ginny a našej chlapčenskej spoločnosti div oči nevypadli.

„Tvojej frajerke to ale svedčí.“ povedal George Fredovy.

„Neslintaj nad mojou frajerkou.“ zavrčal na neho Fred.

„A nad kým mám slintať nad mojou sestrou? Alebo nad Grangerovou? Nič proti. Pristane vám to. Ale nevedel som že sa takto obliekate. Od Diggoryovej by sa to dalo čakať. Ale od vás.“ udivene sa na nás pozrel.

„To bude asi jej práca čo myslíš?“ spýtal sa Rona.

„Určite.“ povedal a nespustil oči z Hermiony. „Musíme ísť lebo na nás rodičia nebudú dlho čakať.“ povedala Ginny a vybrali sme sa dole.

„Pôjdeme hop šup práškom.“ povedal pán Weasley. „Poď prvá Crys,“ povedal a dal mi do ruky prášok.

„Šikmá ulička!“ povedala som a pustila prášok na zem. Zrazu som sa ocitla pred obchodom pána Olivandera. O chvíľu už prišli všetci a vybrali sme sa kúpiť knihy. V obchode bol aj Malfoy.

„Ale ale koho to tu máme. Svätý Potter, lasičiak Weasley, humusáčka Grangerová a princeznička Diggoryová.“ povedal posmešne.

„Máš šťastie že princeznička Diggorryová má dnes dobrú náladu. Inak by si nedopadol dobre!“ povedala som výhražne.

„Čo to tu máme vari si pomohla Grangerovej a Weasleyovej s obliekaním. Pekné.“ povedal a flirtovne na mňa žmurkol. Fred si to zrejme všimol lebo prestal stávkovať s Georgeom a zamrzol v pohybe. O chvíľu sa však spamätal a zastal predomňa.

„Drž sa ďalej od mojej frajerky.“ povedal podráždene Fred.

„Takže od tvojej. Tak to ju ľutujem lebo keď si vezme teba, nebude mať na tie svoje predražené handry. “ povedal.

„Zavri hubu Malfoy. “ povedala som a prepaľovala ho pohľadom.

„Draco hraj čistejšie.“ zamiešal sa do toho Malfoy senior. „Á" ty musíš byť tá slávna Crystal Diggoryová.“ povedal.

„No neviem či som slávna, ale keď myslíte.“ odpovedala som.

„Podľa Draca si najpopulárnejšie dievča na škole.“ povedal.

„Aha, možno aj hej. Povedala som znudene. Dovi! Rada som vám spoznala. V úvodzovkách.“ zašepkala som tak aby Malfoyovci nepočuli.

„Počula si vraj si slávna. A Malfoy o tebe asi jeho tatkovi rozprával.“ povedal Ron.

„Videla si to. Malfoy sa ťa snažil zbaliť aká drzosť. Keď ho stretnem osobné si ho podám.“ povedal Fred.

„Neboj sa. Je to idiot a za týždeň si nájde iný cieľ.“ povedala som.

„A ak nie?“ spýtal sa.

„Vieš prečo to robil? Lebo chcel aby si žiarlil.“ povedala som. Cestou som stretla veľa ľudí s ktorými som sa rozprávala. Je celkom nevýhoda byť populárna. Predsa len každý ťa pozná a z každým sa chceš aspoň so slušnosti porozprávať a zaberie hrozne veľa času.
Keď sme donakupovali veci. Zastala som pred obchodom s doplnkami. Rozhodla som sa že by som si niečo kúpila na narodeniny. Mám ich síce v septembri ale sem sa tak skoro nedostanem.

„Baby idete som nou do toho obchodu?“ spýtala som sa a ukázala na môj obľúbený obchod.

„Ja idem.“ povedala Herm.

„Ja nie.“ povedala Ginny.

„Ok. Stretneme sa za pol hodinu tu.“ povedala som. S Herm sme vošli do obchodu.

„Mohli by sme niečo vybrať aj Ginny určite by sa potešila.“ navrhla som.

„Môžme.“ prechádzala som sa pomedzi regále keď som zazrela krásnu ružu na retiazke.

„Wow to je krásny náhrdelník.“ povedala som skôr sama pre seba. A pobrala som sa ďalej. Pochodila som celý obchod 3 krát lebo som sa nemohla rozhodnúť čo mám vybrať sebe a Ginny. Nakoniec som sa rozhodla vziať perlové náušnice pre Ginny a sebe som vzala náušnice na ktorých viselo písmeno C. Herm si vzala perlový náramok zaplatili sme a vyšli von kde už čakala Ginny.

„To je pre teba povedala,“ som a podala Ginny malú škatuľku zabalenú v ružovom baliacom papiery.

„Ale ja nemám narodeniny.“ povedala.

„To nevadí rozbaľ to.“ povedala som. Ginny roztrhla baliaci papier a otvorila krabičku. Pre Merlina! To ste nemuseli.

„Nemuseli ale chceli.“ odpovedala som.

„Sú krásne! Ďakujem!“ povedala a objala nás.

„Není za čo.“ povedala Herm.

„Dobre dievčatá už musíme ísť domov.“ Domov sme šli tiež hop-šup práškom.

Ahojte!
Túto kapitolu chcem venovať najúžasnejšej osobe na svete. Mojej najlepšej kamarátke. AlexandraWagner2002 to je pre teba, chcela som sa ti týmto poďakovať za podporu pri písaní. Ľúbim ťa💞. A dúfam že sa kapitola všetkým páči.

Vaša Kika ✨

Continue Reading

You'll Also Like

35.3K 1.6K 34
Kim Taehyung, milovník žien a lámač ženských sŕdc. Vyskúšal snáď každé dievča zo školy, všetky ho prirýchlo prestali baviť. Jediné, čo chcel, bolo vy...
164K 6.4K 61
,,Nenávidím ťa!" Skríkol. ,,Bojím sa ho" Šepla. Ona- Hanblivá a plachá On- Arogantný a drzí Čo sa stane ak rodičia pošlú na prázdniny svoju dcéru Sas...
147K 4.1K 39
"Som najmocnejší muž v tomto meste, Claire. Tak prečo by si mala mať z niečoho strach?" --------- Bolo mi povedané, aby som sa od neho držala ďalej...
115K 3.9K 43
Mali ste niekedy neprekonateľnú chuť niekam utiecť? Niekam kde vás nikto nepozná, začať odznova s čistým štítom? Pre mladučkú Ellie je vysoká škola j...